Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hanne  (gelezen 190743 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #380 Gepost op: 20-03-2016, 13:44:36 »
Jij laat je niet meer te overtuigen Pac ::ok:: Je gaat er met boter en suiker in ... :P ;)
Misschien wij allebei wel :D
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #381 Gepost op: 20-03-2016, 13:50:26 »
Overigens: met dezelfde overtuiging als waarmee de Cathy-verdenker uit de nummerborden de tekst Cathy is de mol meent te kunnen halen, kun je ook de naam Hanne in die zin verwerken. De afbeelding ervan circuleert ook op internet. Helaas heb ik die niet bij de hand.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #382 Gepost op: 20-03-2016, 15:57:57 »
Jos dat is klinklare onzin dat  hanne is de mol uit de nummerborden gehaald kan worden. Gaat namelijk om allemaal unieke letters en noch haNNe , noc giLLes bestaan uit unieke letters. Laat staan Omdat  met is de mol erachter bij hanne een extra e zij komen en bij Gilles zelfde de e en de s ::zwaai::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #383 Gepost op: 20-03-2016, 18:46:35 »
Ik haal het zelf ook niet eruit. Ik geef aan dat je met creatief combineren zowel Hanne is de mol als Cathy is de mol kunt maken. En dat het dus naar mijn mening een loze hint is.

Mensen WILLEN het erin zien, dus. En dan volgen ze natuurlijk hun eigen mol.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2016, 18:58:08 door Bodejos »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #384 Gepost op: 20-03-2016, 18:56:09 »
Gewoon zelfde interpretatie als er al eerder aan werd gegeven: te emotionele reactie, de mol moet een betere pokerface kunnen houden.

Wie zegt wat een mol moet? En hoe een mol moet reageren? Ik vind dat een mol zoveel mogelijk de tegenstanders op een verkeerd been moet kunnen zetten en dat kan op allerlei manieren. Ik vind als iemand huilt of emotioneel reageert (of lijkt te reageren want daar zit nogal een verschil tussen)niet meteen een mindere mol is of een slechte. Ik denk dat het zelfs moeilijker is om bepaalde reacties zo goed te acteren dat het net echte emoties lijken dan om een pokerface te trekken hier en daar (bij de molondervraging heb ik wel degelijk een pokerface van Hanne gezien maar ook vaak tussendoor). En ik vind het ook geen probleem als een mol eens echte emoties toont zolang dit hem of haar niet meteen verdacht maakt als mol is dat toch prima? Als het Hanne is dan heeft ze denk ik bijna al haar tegenspelers in de mailing genomen inclusief een heleboel kijkers. Ik zeg chapeau! :D

P.s.Kan me wel voorstellen dat jij dit type mol misschien niet kan waarderen dat blijft altijd persoonlijk ::).




Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #385 Gepost op: 20-03-2016, 21:54:25 »
Ik haal het zelf ook niet eruit. Ik geef aan dat je met creatief combineren zowel Hanne is de mol als Cathy is de mol kunt maken. En dat het dus naar mijn mening een loze hint is.

Mensen WILLEN het erin zien, dus. En dan volgen ze natuurlijk hun eigen mol.

Dat gaat enkel als je onder creatief denken ook het extra plaatsen van een extra n en e vindt Horen.
Bij Cathy hoef je helemaal niks extra toe te voegen

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #386 Gepost op: 20-03-2016, 22:00:12 »
Dat is dus wat ik aan wilde geven: creatief denken is heel rekbaar. Je pakt enkel letters of symbolen die je zelf denkt te kunnen gebruiken. Andere laat je liggen. Maar daarmee kun je dus alle kanten op.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #387 Gepost op: 20-03-2016, 23:55:43 »
Ik haal het zelf ook niet eruit. Ik geef aan dat je met creatief combineren zowel Hanne is de mol als Cathy is de mol kunt maken. En dat het dus naar mijn mening een loze hint is.

Mensen WILLEN het erin zien, dus. En dan volgen ze natuurlijk hun eigen mol.

Juist.
Ik zelf geloof in
GBL-315 (nummerplaat waarmee Ruth bevrijdt kan worden, letters) Gilles van BouweL

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #388 Gepost op: 21-03-2016, 00:01:04 »
Juist.
Ik zelf geloof in
GBL-315 (nummerplaat waarmee Ruth bevrijdt kan worden, letters) Gilles van BouweL

Maar dit is toch ook een veel geloofwaardiger hint dan "Cathy is de mol"  in de nummerborden?

De letters G B en L staan precies in de goede volgorde en horen bij het juiste nummerbord. De kans dat dat toeval is is extreem klein.
Dat "Cathy is de mol" uit de nummerborden te halen is is een logisch gevolg van de verschillende letters in de zin en maakt het gewoon stom toeval.

Ik wil maar aangeven dat er zeker nuances te geven zijn in hints. Het is niet allemaal puur achter je mol aanlopen en daarom in een bepaalde hint geloven. Sommige hints zijn echt wel sterker dan andere.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #389 Gepost op: 21-03-2016, 00:28:19 »
Juist.
Ik zelf geloof in
GBL-315 (nummerplaat waarmee Ruth bevrijdt kan worden, letters) Gilles van BouweL

De nummerplaten hingen bij de executie van aflevering 1 al op. Ik ben dus meer een aanhanger van de theorie dat iedere kandidaat gekoppeld kan worden aan een nummerplaat door middel van een vraag en dat men na de test de nummerplaat van Ruth (GBL 315) op de auto heeft gevezen.

Met andere woorden, er is volgens mij niets speciaals aan de nummerplaat GBL 315, want er had volgens mij een andere gehangen moest Marc of Manuella afgevallen zijn.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #390 Gepost op: 21-03-2016, 08:00:38 »


Kijk al die extra filmpjes van aflevering 1 nog eens en oordeel zelf.
Waar vind je die extra filmpjes?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #391 Gepost op: 21-03-2016, 08:05:16 »
Waar vind je die extra filmpjes?
Die staan bij de aflevering, op de site van Vier. :)

https://demol.vier.be/afleveringen/1

Offline Jotie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #392 Gepost op: 21-03-2016, 09:23:00 »
Ivm de nummerplaten vindt ik persoonlijk de hints die ik hier lees toch ook eerder toeval. Als ik mag afgaan op de eerste 3 Vlaamse reeksen, dan is er toch altijd iets meer dan een paar letters die lukraak uit een tekst (of hier een nummerplaat) gehaald worden. Mochten de letters bij 'Cathy is de mol' nu nog in de juiste volgorde staan, dan kan ik er wel in geloven maar nu niet. En de hint van GBL = Gilles Van Bouwel niet want dan was de nummerplaat GVB.

Bij de derde reeks lag er een hint in de nummers die op de laptops stonden waarop de kandidaten de vragen invulden. Alleen als ALLE letters gebruikt werden, dan kon er iets mee gevormd worden (ga niet verklappen wat).

Offline Criminalko

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #393 Gepost op: 21-03-2016, 09:38:57 »
Misschien nog iets pro Hanne (wat ik betreur, ik hoop nog steeds op Gilles, tevergeefs wss). Die mevrouw  achter de camera (Kelly) zegt in de eerste aflevering tegen Hanne: "Veel succes met je TV-debuut"

Het zou maar vreemd zijn moest ze zoiets zeggen tegen iemand dat er onmiddellijk zou kunnen uit liggen (alle 9 andere kandidaten dus)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #394 Gepost op: 21-03-2016, 10:03:32 »
Misschien nog iets pro Hanne (wat ik betreur, ik hoop nog steeds op Gilles, tevergeefs wss). Die mevrouw  achter de camera (Kelly) zegt in de eerste aflevering tegen Hanne: "Veel succes met je TV-debuut"

Het zou maar vreemd zijn moest ze zoiets zeggen tegen iemand dat er onmiddellijk zou kunnen uit liggen (alle 9 andere kandidaten dus)

Hoe zo?

Het is de eerste keer dat Hanne op de Vlaamse televisie komt en dus is het haar TV-debuut. Niets mis met die zin volgens mij.

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #395 Gepost op: 21-03-2016, 19:19:15 »
Hmmmm, laat ik eens afkomen met verdachte momenten uit de extra filmpjes!
Aflevering 1, het tweede filmpje: Hanne vraagt aan Kelly: "En is gelukt bij de anderen, zeg eens, ist gelukt?"
Aflevering 1, derde filmpje: Hanne begint direct vlot te babbelen, alsof ze de kandidaten al kent?, en als Bruno hallo komt zeggen valt haar frank en gaat ze even een namenrondje houden

Voor de rest hoort Hanne totaal niet bij de fanatiekelingen hier, bij de konkelfoesclubjes en wanneer de kandidaten van alles opschrijven, houdt ze zich afzijdig en komt ze amper in beeld. Ook in één van de afleveringen (ik weet niet welke) zei ze dat ze op het gevoel speelt. Oftewel speelt ze helemaal niet en is ze gewoon de mol ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 21-03-2016, 19:42:43 door Mollepakker »
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #396 Gepost op: 21-03-2016, 19:29:08 »
maar we moeten de mol toch uit de uitzending halen, niet uit de extra filmpjes ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #397 Gepost op: 21-03-2016, 19:40:53 »
maar we moeten de mol toch uit de uitzending halen, niet uit de extra filmpjes ?

Ja tuurlijk! Maar ik merk soms uit de extra filmpjes dat de kandidaten met Kelly alleen redelijk anders doen dan in de uitzending zelf
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #398 Gepost op: 21-03-2016, 19:48:06 »
Ja tuurlijk! Maar ik merk soms uit de extra filmpjes dat de kandidaten met Kelly alleen redelijk anders doen dan in de uitzending zelf

Inderdaad, ook geconstateerd. Juist leuk en leerzaam, trouwens.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #399 Gepost op: 21-03-2016, 19:48:37 »
Ze hebben wel speciaal bij de extra filmpjes een 'Vind ik verdacht' knop gezet, dus als je dat wil, kan je hem daar ook uit halen.
En dat viel mij aflevering 1 ook op ja, en ik heb dus ook op de knop gedrukt. :)