Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marc  (gelezen 10712 keer)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marc
« Reactie #20 Gepost op: 8-02-2016, 23:35:08 »
marc zegt in datzelfde interview dat hij alles heeft teruggekeken ;)

Smoesjes van Marc  >:D
Lomperik..

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marc
« Reactie #21 Gepost op: 8-02-2016, 23:39:11 »
Daar gaat een mogelijke mol voor mij
Yup, voor mij ook.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marc
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2016, 14:01:01 »
He wat jammer nou, mijn gegokte mol naar huis  ::niet-ok::

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Marc
« Reactie #23 Gepost op: 10-02-2016, 23:14:54 »
Geen tweede Marc als Mol. Hij is wel mooi ontsnapt aan die verfbom, had net zo goed Marc kunnen geweest zijn. Zouden hij en Ruth op dezelfde Mol hebben gezeten? Of was Marc gewoon sneller? Of had hij tenminste een vraag goed, het juiste geslacht ingevuld of zo?

Volgens mij was hij toch wel een van de plezantste van de groep. Hij zat ook in de plezante wagen. Zijn interactie met Issabel bv. was wel de moeite om te zien, zij hadden de laatste keer precies ook weer veel fun in de wagen. Ik begrijp waarom Marc nee stemde, hij had hoogstwaarschijnlijk gewoon te veel schrik om er vroegtijdig uit te liggen. En die schrik was toch wel gegrond, zo blijkt nu.

Chapeau hoe hij Manuella naar boven begeleidde, siert hem enorm als kandidaat. In zijn skype-interview heeft Marc het over zijn top-moment, hij blijkt ook een lama te hebben gevangen. Vrienden geloven hem nog steeds niet. ;D Hij heeft het ook over wie hij het gunt om te winnen. Hij schoot het best op met Stijn, Hanne en Manuella. Ben het met hem eens dat een van de jongelingen wel mag winnen. Zou wel tof zijn als een van de twee benjamins met de winst gaat lopen. En als Stijn zo verder doet verdient hij het ook nog écht. Hij en Hanne overdrijven ook niet met schrijven of dat moet nog gaan komen. Hoop zelf ook dat dat wat gaat minderen, maar vrees ervoor. Bloedfanatiek zijn ze. Of waarom ook niet iemand uit de plezante wagen? Behalve als het de Mol is natuurlijk. In De Mol ben je nooit zeker. ;)

Vraag me nu wel af of Gilles en Cathy erachter zijn gekomen op wie Marc zijn test heeft ingevuld. Voordat hij naar huis vloog gingen zij dat proberen te achterhalen. In zijn boekje stond ook al niet veel. Toch heeft hij blijkbaar af en toe iets opgeschreven heb ik gisteren gelezen. Maar niemand heeft dat ooit gezien, hij deed het wanneer hij alleen was. Dus hij had dan toch nog een klein beetje tactiek in de vingers, sneaky Marc. Spijtig voor hem de verkeerde.

Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marc
« Reactie #24 Gepost op: 10-02-2016, 23:28:51 »
Geen tweede Marc als Mol. Hij is wel mooi ontsnapt aan die verfbom, had net zo goed Marc kunnen geweest zijn. Zouden hij en Ruth op dezelfde Mol hebben gezeten?
Op basis van wat ze ons lieten zien, zou ik zeggen dat ze allebei hun pijlen op Thibaut hadden gericht.