Auteur Topic: [DeMol] Grappige momenten  (gelezen 81022 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DeMol] Grappige momenten
« Reactie #80 Gepost op: 2-04-2016, 23:03:05 »
Dat er een onderbroek tussen die kleding zat, ik heb zo het idee dat dat gewoon onderdeel van de totale hint was, en dat daar niet echt over nagedacht is.

Ik denk dat daar wel degelijk over nagedacht is. Gilles zal die kleding toch echt wel van tevoren hebben ingepakt.

Ik vond het wel ...apart dat er een hint zat in de kleur van zijn onderbroek. Hij was alleszins een bezienswaardige mol, maar om dat fragment nou extra uit te lichten in aflevering 9, mwa ::rofl::

Ja, ik dacht ook wel even van: serieus, menen ze dat nou?
« Laatst bewerkt op: 2-04-2016, 23:08:06 door Moni »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [DeMol] Grappige momenten
« Reactie #81 Gepost op: 2-04-2016, 23:17:41 »
Ik denk dat daar wel degelijk over nagedacht is. Gilles zal die kleding toch echt wel van tevoren hebben ingepakt.
Ik denk zelfs dat ze de kleuren van de Molboekjes hebben aangepast aan Gilles' garderobe. De meeste boekjes waren niet in heel knallende kleuren, maar veel wit/grijs/blauwtinten.
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DeMol] Grappige momenten
« Reactie #82 Gepost op: 2-04-2016, 23:33:25 »
Ik vond het wel ...apart dat er een hint zat in de kleur van zijn onderbroek. Hij was alleszins een bezienswaardige mol, maar om dat fragment nou extra uit te lichten in aflevering 9, mwa ::rofl::

Ja, ik dacht ook wel even van: serieus, menen ze dat nou?

Ja die paarse boxer van Gilles was apart. Zou hij serieus een paarse boxer aan hebben gedaan voor het slapen gaan zodat ze dat de volgende dag konden filmen? Wat als Cathy geen ontbijt bracht? Doe dan een paars tshirt ofzo :P.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [DeMol] Grappige momenten
« Reactie #83 Gepost op: 3-04-2016, 09:25:42 »
Ik denk dat daar wel degelijk over nagedacht is. Gilles zal die kleding toch echt wel van tevoren hebben ingepakt.


jawel, dat geloof ik wel. Maar wat ik bedoelde te zeggen: ik denk dat die onderbroek niet perse een bijzonder issue is geweest voor Gilles. Meer iets van: ''er moet ook iets van een lila-kleurig kledingstuk bij, omdat er ook een molboekje van die kleur is''.

Bij wie welke kleur boekje vervolgens terechtkomt, doet dan uiteraard niet ter zake. Het is voor Gilles alleen opletten dat ie er geen fouten bij maakt, anders is de hint immers waardeloos.


@Pac, ik denk dat het eerder andersom is, dat er uiteraard wel overleg over geweest is, maar dat de boekjes er al waren, en dat Gilles er vervolgens kledingstukken bij heeft gezocht.
« Laatst bewerkt op: 3-04-2016, 09:28:39 door Bodejos »

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [DeMol] Grappige momenten
« Reactie #84 Gepost op: 3-04-2016, 11:44:24 »
Je vergeet dat de hint dan alleen werkt als we hem in zijn onderbroek zien de aflevering erna.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DeMol] Grappige momenten
« Reactie #85 Gepost op: 3-04-2016, 12:22:07 »
Je vergeet dat de hint dan alleen werkt als we hem in zijn onderbroek zien de aflevering erna.

Dank! Dat probeerde ik inderdaad ook duidelijk te maken. Dus wel over nagedacht en niet toevallig.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [DeMol] Grappige momenten
« Reactie #86 Gepost op: 3-04-2016, 23:01:26 »
Ik vond het een goed idee hoor, die onderbroek :-X ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human