Auteur Topic: Off Topic en ander huisvlijt  (gelezen 115011 keer)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #200 Gepost op: 22-03-2016, 12:26:24 »
Bedankt!

Het voelt ontzettend wezenloos om getroffen te worden door zo'n barbarij. Ergens voel je instinctief aan dat het er zit aan te komen, maar wanneer het dan toch zo ver is voel je je toch heel klein ineens... :\'(

Opgelucht ook dat ik niet meer in Brussel werk. Mijn vrienden die er wel nog werken zijn gelukkig ongedeerd.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #201 Gepost op: 22-03-2016, 12:28:31 »
Wat ontzettend verdrietig dat het plezier van een prachtig molseizoen nu overschaduwd wordt door aanslagen in Belgie. Afschuw, woede, verdriet.. Ik leef mee met jullie... Sterkte

+1

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #202 Gepost op: 22-03-2016, 13:37:27 »
Sterkte voor onze zuiderburen.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #203 Gepost op: 22-03-2016, 14:00:43 »
Heel veel sterkte voor alle belgen. Wij leven met jullie mee. ::hug::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #204 Gepost op: 22-03-2016, 16:35:15 »
Heel veel sterkte zuiderburen met de verschrikkelijke gebeurtenissen van vandaag  ::ohno::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #205 Gepost op: 22-03-2016, 16:57:37 »
Ik wil alle Vlamingen (uiteraard alle Belgen, maar Walen zitten hier waarschijnlijk niet) graag mijn medeleven betuigen gezien de verschrikkelijke gebeurtenissen vandaag in Brussel.
Afschuwelijk wat er gebeurd is!
En hoe dingen in een paar uur kunnen veranderen: van euforie over De Mol naar deze ellende..
Sterkte allemaal!   ::bravo::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #206 Gepost op: 22-03-2016, 17:04:30 »
Verschrikkelijk wat er gebeurd is. Sterkte allemaal.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #207 Gepost op: 22-03-2016, 17:36:13 »
Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat jullie, en jullie vrienden, familie, kennissen veilig zijn

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #208 Gepost op: 22-03-2016, 18:34:02 »
Dankjulliewel allemaal, ik wens al mijn medevlamingen (en natuurlijk ook Walen) veel sterkte, vooral degene die getroffen zijn of die mensen kennen die getroffen zijn.
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #209 Gepost op: 22-03-2016, 23:00:41 »
Ik heb vernomen dat oud-mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
op de metro zat waar de slachtoffers zijn gevallen. Zij is ongedeerd maar uiteraard geschrokken.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #210 Gepost op: 23-03-2016, 13:39:54 »
Ik heb vernomen dat oud-mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
op de metro zat waar de slachtoffers zijn gevallen. Zij is ongedeerd maar uiteraard geschrokken.
Wow, dat komt dan wel heel dichtbij. Heftig zeg!

Gelukkig heeft iedereen die ik ken die in Brussel woont, zichzelf als veilig gemarkeerd op Facebook. Ik hoop dat dit ook voor al jullie vrienden en familie geldt.

Ik las trouwens ook nog dat Kinepolis ontruimd is geweest. Eén dag na de ontknoping van De Mol! Dat had ook heel anders kunnen zijn... :o
Tell me what your telescope says

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #211 Gepost op: 28-03-2016, 17:03:12 »
Zo, nu loop ik echt achter. Ga het ook niet meer inhalen. Tot volgend jaar!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #212 Gepost op: 28-03-2016, 17:56:57 »
Van de hemel naar de hel vorige week. Wat een vrolijke dag zou worden dinsdag, napraten over de ontknoping van De Mol, iets waar ik heel erg naar uitkeek na het live te hebben meegemaakt ... werd een verschrikkelijke dag die we nooit meer zullen vergeten. Heb ook nog eens een naast familielid dat dinsdag jarig was. Hebben we dan maar uitgesteld gevierd dit weekend, maar die datum zal in ieder geval wel altijd verbonden blijven aan de bedroevende gebeurtenissen in Brussel.
En te denken dat ik het weekend ervoor nog de hele dag de metro heb genomen in Brussel, wel aan de andere kant van de stad. Die lijnen hebben heel de week niet meer gereden. Zoiets zet je natuurlijk wel even aan het denken. Gelukkig is iedereen die ik ken ook veilig en wel maar het maakt het daarom niet minder erg.

Het nieuws van Kinepolis Antwerpen heb ik ook gelezen, een dag na de ontknoping ontruimd. Daar waren maandagavond al twee militairen te zien bij de uitgang van de receptiezaal, maar ik heb begrepen dat het dinsdag werd ontruimd op vraag van het crisiscentrum. Verder geen info meer gehoord daarover, alleen dat het de hele dag dicht is gebleven. Lees wel net dat het zelfs twee dagen dicht is gebleven en dat een ander evenement werd afgelast. Had dus inderdaad heel anders kunnen zijn, was blijkbaar wel degelijk een mogelijk doelwit. :o

Gelukkig ook niet te veel slechte grappen gelezen over 'De Mol' die heel de boel saboteerde. Bon, ik heb eindelijk weer wat zin om het over onze Mol te hebben. Net op tijd want straks is al de laatste aflevering! :(
And then, life goes on ... tot De Mol V!  ::zon::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #213 Gepost op: 28-03-2016, 22:38:43 »
Fijn dat we Kelly ook eens te zien krijgen. Ik vermoed toch dat zij de vrouw naast Gilles is.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #214 Gepost op: 28-03-2016, 23:14:58 »
Klopt, ze was ook op de foto bij dit artikel te zien.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #215 Gepost op: 28-03-2016, 23:20:20 »
Klopt, ze was ook op de foto bij dit artikel te zien.

Hartelijk dank. ;)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #216 Gepost op: 28-03-2016, 23:41:29 »

Het nieuws van Kinepolis Antwerpen heb ik ook gelezen, een dag na de ontknoping ontruimd. Daar waren maandagavond al twee militairen te zien bij de uitgang van de receptiezaal,
Ik was een maand geleden toevallig in Kinepolis en toen stonden er ook al militairen, dus ik denk dat dat al standaard was (geworden) en niet speciaal voor de Molontknoping was.

Vreselijk allemaal. Nogmaals sterkte allemaal.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #217 Gepost op: 28-03-2016, 23:50:50 »
Ik was een maand geleden toevallig in Kinepolis en toen stonden er ook al militairen, dus ik denk dat dat al standaard was (geworden) en niet speciaal voor de Molontknoping was.

Ja, het Belgische dreigingsniveau staat al een tijdje op 3 (van de 4) waardoor burgemeesters kunnen vragen om extra beveiliging voor openbare plaatsen of evenementen door defensie.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #218 Gepost op: 29-03-2016, 20:05:56 »
Je kan je vanaf nu inschrijven voor De Mol V!  ;D

https://www.shortaudition.com/De-Mol
« Laatst bewerkt op: 29-03-2016, 20:10:55 door Convans »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #219 Gepost op: 29-03-2016, 21:59:49 »
Verleidelijk.... :D