Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 2  (gelezen 27103 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 8-02-2016, 23:12:52 »
wat is het verschil in klank ? #dtv
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 8-02-2016, 23:14:43 »
wat is het verschil in klank ? #dtv

Molbellen zijn dreigender? ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 8-02-2016, 23:16:56 »
Weer een hele leuke aflevering, de afvaller was al duidelijk. Stijn kan natuurlijk veel geld verdiend hebben, wie weet wat er volgende week gebeurt.

De verfbom in het gezicht van Ruth, dat was er niet zomaar eentje. ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 8-02-2016, 23:19:41 »
Heerlijke aflevering!

Genoeg om over na te denken en te analyseren. Eerste indruk is dat Manuella gestegen is op mijn lijstje. En mijn mol is er uit! Lang geleden dat dat gebeurd is  ::rofl:: heerlijk!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 8-02-2016, 23:20:09 »
Voor de tweede week op rij iemand eruit die ik heel verdacht vond, da's wel een anders geweest.  :o

Leuke aflevering weer. Bij de eerste proef kan de Mol zowel ja als nee zeggen. Bij Ja een fout antwoord geven en zo 5000 euro (en Ruth) wegspelen. Bananenbootproef ging wel heel snel, is lastig iets uit te halen.

Op de berg vond ik Marc verdacht (Mol = de held en blijft bij de traagste), maar die ligt eruit. Gilles gad t verkeerde antwoord, maar komt me voorlopig nog oprecht over (en extreem nerveus). Maar kan geacteerd zijn (hij heeft immers toneel gespeeld). Daarom ga ik voorlopig voor Cathy, ineens was ze weg?

Issabel zou nog kunnen, maar dan heeft ze Stijn onderschat.

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 8-02-2016, 23:20:45 »
Heerlijk die verfbom en een leuke fietsopdracht, de bananenboot is wat minder om te zien maar zekers genoten... en ja ook hier een streep door Stijn. Op naar de extra content :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 8-02-2016, 23:21:58 »
De verfbom in het gezicht van Ruth, dat was er niet zomaar eentje. ::oink::

Bracht meteen wel duidelijkheid dat Ruth écht een beetje onhandig is: je gezicht een beetje bedekken of in elkaar duiken was er niet bij. ::rofl:: ::hug::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 8-02-2016, 23:24:17 »
Prachtige aflevering weer. Begon al fantastisch met de eerste opdracht - die supergoed in elkaar zat - waarin de groep Ruth keihard liet vallen. (en die verfbom was stiekem ook wel heel leuk)
Die bananenbootopdracht vond ik heel erg aandoenlijk en gek genoeg niet saai. Gaf toch een soort old school gevoel.
En die laatste opdrachten zaten ook weer hartstikke mooi in elkaar.

Toch nog heel veel molplezier dit jaar ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 8-02-2016, 23:31:08 »
Frederique. Niemand anders die aan Frederique moest denken met de fietsopdracht?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 8-02-2016, 23:32:27 »
Frederique. Niemand anders die aan Frederique moest denken met de fietsopdracht?

Ja ik ook, vorige week al. Heel erg zelfs. Weet iemand of het dezelfde berg was als waar Fré destijds haarzelf overwon?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 9-02-2016, 00:09:50 »
Frederique. Niemand anders die aan Frederique moest denken met de fietsopdracht?

Uiteraard  :) ::bravo::

Wat betreft de aflevering : Hij was weer tof.
Even dacht ik, ach zie je Ruth is gewoon de mol en weet op het allerlaatst de code, want in principe had ze het ook zonder haar medekandidaten kunnen doen natuurlijk. Maar nee, toch een kandidaat zonder geluk.

Stijn is erg afgevallen als mogelijke mol. Eigenlijk denk ik ook niet dat Hanne of Issabel het nog kunnen zijn, want ik vermoed dat de mol harder nodig was bij dat kapelleke. (ga er al Vlaams van praten een beetje). Stond ik aflevering 1 al met 1 been in de Gilles-tunnel, nu is mijn andere been meegekomen. En deed die jongen nou een Sjorsje bij de executie? Slik...Ave Maria en Gracias Padre. Gracias voor wat? 0 Euro misschien?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 9-02-2016, 00:15:26 »
Fijne aflevering. Tijdens de aflevering dacht ik 'ik zit wel goed met mijn Marc verdenking'. :-\\ :P

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 9-02-2016, 00:43:55 »
Allereerst en ik weet dat ze hier meelezen, dank u aan Vier voor t snel plaatsen van de aflevering voor ons Nederlanders.

Topaflevering. Met als hoogtepunt de eerste opdracht. Schitterende commentaren en geniaal in beeld gebracht. Opdracht 2 vond ik dan persoonlijk wat meer toeristisch vertier , maar t plezier van de groep spatte ervan af. Opdracht 3 wat een uitzichten.

Enige persoonlijke puntje is dat ze reizen in 2 auto's ipv 1 busje en er dus snel groepjes zullen zijn.

Wat ik erg verfrissend vond, het gesprek van hanne, issa en Stijn.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 9-02-2016, 00:45:17 »
In de afscheidsvideo van Ruth (extra materiaal op de site van VIER) wordt haar gevraagd wie haar Mol was.
In de montage is een zwart balkje over haar mond gezet, maar zo te zien spreekt ze hierbij een naam van twee lettergrepen uit. Kunnen we dan deelnemers die een twee-lettergrepige voornaam hebben afstrepen? Ik bedoel: één bepaalde deelnemer?

Dit vooral, omdat zij aangaf alles op één persoon te hebben ingezet.

Edit: Nee, jullie hebben gelijk, natuurlijk niet alle deelnemers.

« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 08:51:23 door Marisa »

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 9-02-2016, 00:46:04 »
Nee
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 9-02-2016, 00:47:44 »
In de afscheidsvideo van Ruth (extra materiaal op de site van VIER) wordt haar gevraagd wie haar Mol was.
In de montage is een zwart balkje over haar mond gezet, maar zo te zien spreekt ze hierbij een naam van twee lettergrepen uit. Kunnen we dan alle deelnemers die een twee-lettergrepige voornaam hebben afstrepen?

Uhm, nee? Vage redenatie.. omdat Ruth iemand met een 2-lettergrepige naam verdacht is iedereen met een 2-lettergrepige naam onschuldig?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 9-02-2016, 00:49:34 »
In de afscheidsvideo van Ruth (extra materiaal op de site van VIER) wordt haar gevraagd wie haar Mol was.
In de montage is een zwart balkje over haar mond gezet, maar zo te zien spreekt ze hierbij een naam van twee lettergrepen uit. Kunnen we dan alle deelnemers die een twee-lettergrepige voornaam hebben afstrepen?

Dit vooral, omdat zij aangaf alles op één persoon te hebben ingezet.



Maar je denkt toch niet, dat Ruth na de test nog steeds haar test-mol verdenkt?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 9-02-2016, 00:54:15 »
Uhm, nee? Vage redenatie.. omdat Ruth iemand met een 2-lettergrepige naam verdacht is iedereen met een 2-lettergrepige naam onschuldig?

Je hebt groot gelijk!   Merci. 
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 08:52:20 door Marisa »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 9-02-2016, 00:55:32 »
Maar je denkt toch niet, dat Ruth na de test nog steeds haar test-mol verdenkt?

Volgens mij werd gevraagd wie haar Mol was.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 9-02-2016, 01:10:34 »
Volgens mij werd gevraagd wie haar Mol was.

Ze zegt: "Nu ben ik toch wel benieuwd wie de mol is. Ik weet het echt niet. Volgens mij dan toch *insert naam*." Dus wie ze nu denkt dat de mol is ;)