Auteur Topic: De Mol VIER Pool 2017  (gelezen 29536 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #20 Gepost op: 16-02-2017, 13:34:08 »
Tussenstand van de

De Mol VIER 2017 Pool!


Excuses voor de vertraging die door ziekte iets later is, maar mede dankzij Stormpie is hier de ranglijst:

Op een gedeelde eerste plaats: Mathijsman, FeniX-V, Nieky, remco87 en Tristan met 159 punten  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


Benieuwd waar jij staat? Kijk dan >>>HIER<<<

Stemmen voor de volgende uitzending kan >>>HIER<<< vanaf nu

Veel succes!
« Laatst bewerkt op: 16-02-2017, 15:16:06 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #21 Gepost op: 16-02-2017, 14:00:19 »
Top!  ::bravo::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #22 Gepost op: 16-02-2017, 15:08:41 »
 D*N , ten eerste top dat je de pool verzorgt.
Even wel een opmerking, ik zie dat je de jokers hebt toegekend aan de 4 kandidaten, maar dat lijkt me strikt genomen niet juist, want zij verloren hun opdrachten en de jokers gingen daardoor allemaal naar Hans. Dan is lijkt mij Hans de enige winnaar van jokers toch?
Het maakt voor mijn pool niets uit, maar ik merkte het wel op.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #23 Gepost op: 16-02-2017, 15:14:34 »
D*N , ten eerste top dat je de pool verzorgt.
Even wel een opmerking, ik zie dat je de jokers hebt toegekend aan de 4 kandidaten, maar dat lijkt me strikt genomen niet juist, want zij verloren hun opdrachten en de jokers gingen daardoor allemaal naar Hans. Dan is lijkt mij Hans de enige winnaar van jokers toch?
Het maakt voor mijn pool niets uit, maar ik merkte het wel op.
Ik heb hem zelf deze keer niet ingevuld, maar klopt helemaal. Het is verandert, bedankt voor het melden ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #24 Gepost op: 16-02-2017, 15:15:16 »
Nu sta ik bovenaan! Joepie  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #25 Gepost op: 16-02-2017, 16:15:00 »
Eerst voorlaatste, maar door de verandering 6de laatsten  ::rofl::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #26 Gepost op: 16-02-2017, 16:16:13 »
in principe hebben die 4 die jokers gewonnen.. ze moesten ze alleen later weer afstaan. Hans heeft ze dus later gekregen en heeft er zelf niets voor hoeven doen. En als die 4 ze niet gewonnen hadden, had Hans niets gehad.
er was eens......

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #27 Gepost op: 16-02-2017, 16:20:52 »
in principe hebben die 4 die jokers gewonnen.. ze moesten ze alleen later weer afstaan. Hans heeft ze dus later gekregen en heeft er zelf niets voor hoeven doen. En als die 4 ze niet gewonnen hadden, had Hans niets gehad.

Doordat de anderen faalden heeft Hans ze nog in die opdracht gewonnen toch?
Het was toch nog altijd in die opdracht.
De andere 4 hebben deze toch duidelijk niet gewonnen
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #28 Gepost op: 16-02-2017, 17:03:15 »
Hans heeft ze gekregen.. Als die 4 niet voor de jokers hadden gekozen had Hans niets gehad.. We hebben dit dilemma ook wel gehad bij WidM.. Dan werd er een joker gestolen. Is die joker dan gewonnen of niet. Niet dus. Die is dan gestolen of geruild of whatever. Degene die hem het eerste heeft, heeft hem gewonnen... Tenminste, dat is mijn idee.
er was eens......

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #29 Gepost op: 16-02-2017, 17:04:51 »
Hans heeft ze gekregen.. Als die 4 niet voor de jokers hadden gekozen had Hans niets gehad.. We hebben dit dilemma ook wel gehad bij WidM.. Dan werd er een joker gestolen. Is die joker dan gewonnen of niet. Niet dus. Die is dan gestolen of geruild of whatever. Degene die hem het eerste heeft, heeft hem gewonnen... Tenminste, dat is mijn idee.

maar nu is die toch niet gestolen.
de anderen verliezen die en hans wint die
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #30 Gepost op: 16-02-2017, 17:07:03 »
Top!  ::bravo::

Je ziet het Tunnelgraver.. Dingen worden opgelost.


maar nu is die toch niet gestolen.
de anderen verliezen die en hans wint die

gegeven.. maar die 4 hebben ze echt eerst gewonnen. Helaas voor korte tijd.
er was eens......

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #31 Gepost op: 16-02-2017, 17:07:42 »
De vier kandidaten hebben jokers gewonnen voor Hans doordat hun opdrachten mislukten. Stormpie legt het uit als dat de kandidaten het wonnen als cadeautje voor Hans. Mij lijkt logischer dat de kandidaten de jokers waar ze voor speelden niet wonnen en dat daardoor Hans ze won. ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #32 Gepost op: 16-02-2017, 17:08:59 »
Naar mijn inziens kozen de kandidaten voor de optie om jokers te verdienen. Ze zouden ze ook daadwerkelijk verdienen als ze de opdracht goed zouden doen. Dit deden ze niet waardoor de jokers door Hans werden verdiend.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #33 Gepost op: 16-02-2017, 17:10:33 »
Naar mijn inziens kozen de kandidaten voor de optie om jokers te verdienen. Ze zouden ze ook daadwerkelijk verdienen als ze de opdracht goed zouden doen. Dit deden ze niet waardoor de jokers door Hans werden verdiend.

Precies, alleen Hans heeft ze uiteindelijk gewonnen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #34 Gepost op: 16-02-2017, 17:11:43 »
Ik snap die redenering ook wel.. maar m.i. heeft Hans helemaal niets gedaan om jokers te verdienen.. die heeft ze gewoon gekregen.

Precies, alleen Hans heeft ze uiteindelijk gewonnen.

gewonnen?? waarmee dan?
er was eens......

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #35 Gepost op: 16-02-2017, 17:13:28 »
maar je kan toch niet zeggen dat de anderen deze gewonnen hebben. ze hebben hen nooit in hun bezit gehad. wanneer de opdracht lukte waren de jokers van hen en hadden zij het in hun bezit
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #36 Gepost op: 16-02-2017, 17:15:06 »
Ik snap die redenering ook wel.. maar m.i. heeft Hans helemaal niets gedaan om jokers te verdienen.. die heeft ze gewoon gekregen.

gewonnen?? waarmee dan?

Ik heb me niet verdiept in de regels en wat de definitie van een joker krijgen/verdienen/winnen is, ik weet ook niet wat ik ingevuld heb en ik leg me neer bij wat de spelleiding beslist maar het lijkt mij gewoon logisch dat alleen Hans in deze situatie winnaar is. ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #37 Gepost op: 16-02-2017, 17:20:45 »
ben ook benieuwd wat er in het verleden bij dit soort situaties is besloten.. Dat Hans er het beste vanaf is gekomen staat vast.
er was eens......

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #38 Gepost op: 16-02-2017, 17:21:07 »
Ik heb me niet verdiept in de regels en wat de definitie van een joker krijgen/verdienen/winnen is, ik weet ook niet wat ik ingevuld heb en ik leg me neer bij wat de spelleiding beslist maar het lijkt mij gewoon logisch dat alleen Hans in deze situatie winnaar is. ;)

ja, misschien moet ik mij erbuiten houden want ik had op hans gestemd. dit was wat ik opmaakte uit de discussie op het andere mol forum, maar ergens begrijp ik stormpie zijn standpunt wel
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol VIER Pool 2017
« Reactie #39 Gepost op: 16-02-2017, 17:21:47 »
ja, misschien moet ik mij erbuiten houden want ik had op hans gestemd. dit was wat ik opmaakte uit de discussie op het andere mol forum, maar ergens begrijp ik stormpie zijn standpunt wel
*haar ::rofl:: ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human