Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 42457 keer)

Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #140 Gepost op: 27-03-2017, 16:25:02 »
 ::rofl:: Misschien kom ik je nog tegen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #141 Gepost op: 27-03-2017, 16:50:47 »
Waarom denkt iedereen opeens dat ik in de Elinezaal zit? Ik zit in de Annelieszaal  ::zwaai::

Je hebt ook een Dennis icon zoals Convans. Vlak onder elkaar posten jullie waardoor ik de Elinezaal aan jou linkte en de zaal van Annelies aan Convans. Ik ben ook onderweg.  ::hyper::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #142 Gepost op: 27-03-2017, 18:23:13 »
::rofl:: Misschien kom ik je nog tegen.

Ik draag er met een haantje, en nu moet ik echt weg ... op weg met mijn persoonlijke mol van hetzelfde bouwjaar als Annelies! :o 't Amusement allemaal! ::zwaai::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #143 Gepost op: 27-03-2017, 18:59:50 »
Veel plezier iedereen !  ::zwaai::

Ik denk dat ik tegen mijn gewoonte in ook maar vanavond nog probeer te kijken  :D . Hoop dat de aflevering snel online komt!
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #144 Gepost op: 27-03-2017, 19:03:29 »
Heel veel plezier allemaal!

Ik ga hem ook terug moeten kijken. Hoe gaan de terugkijkers de aflevering kijken? Gewoon via vier.be/demol? Ivm spoilers...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #145 Gepost op: 27-03-2017, 19:10:32 »
Heel veel plezier allemaal!

Ik ga hem ook terug moeten kijken. Hoe gaan de terugkijkers de aflevering kijken? Gewoon via vier.be/demol? Ivm spoilers...

Voor de minste spoilers moet je in het downloads-topic zijn. Daar zal ik vanavond ook te vinden zijn. Wel oppassen als je nog langs het overzicht moet. Zet je bureaublad voor 20:30 anders alvast klaar daar.
 Maar als je dan naar de site van vier gaat, doe dat dan via http://www.vier.be/volledige-afleveringen/964036 op de hoofdsite zijn wellicht ook spoilers te vinden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #146 Gepost op: 27-03-2017, 19:21:20 »
Ok gaat goed komen, dankje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #147 Gepost op: 27-03-2017, 23:14:47 »
Benieuwd hoe het vanavond in de Annelieszaal was  ::rofl:: :P

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #148 Gepost op: 27-03-2017, 23:15:14 »
ik vond het echt geweldig
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #149 Gepost op: 27-03-2017, 23:39:48 »
Annelieszaal was leuk! De apotheker naast mij was er zeker van dat het Annelies was maar helaas was hij niet heel teleurgesteld. Hij was vooral verbaasd dat ik 4 uur gereisd had voor de cinema em teleurgesteld dat hij het eindbedrag fout had. Zelf was ik wel tevreden dat het inderdaad 1 van mijn drie mollen werd.  ::trots:: En volgensmij heb ik Annelies aangeraakt toen ik naar de wc ging.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #150 Gepost op: 27-03-2017, 23:59:04 »
De facebookfilmpjes met Gilles. ::rofl:: Hij is echt hees. ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #151 Gepost op: 28-03-2017, 00:13:17 »
Benieuwd hoe het vanavond in de Annelieszaal was  ::rofl:: :P

 ::rofl:: Ja zou leuk zijn als daar beelden van zijn op het moment dat Eline uit de schaduw stapt. Allemaal oh en huh natuurlijk hahaha zo zat ik hier thuis al, kun je nagaan hoe een hele zaal er uit ziet.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #152 Gepost op: 28-03-2017, 01:14:42 »
En volgensmij heb ik Annelies aangeraakt toen ik naar de wc ging.

 ::rofl::

Ik vond het ook geweldig om in de cinema in Antwerpen te zijn. Wat kwam de finale schitterend tot zijn recht op het grote scherm! 8)

Helaas waren we net te laat binnen om de finalisten in levenden lijve te kunnen aanschouwen. (Wel heb ik Gilles de Mol van vorig jaar en Hanne en Thibaud nog even gespot.)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #153 Gepost op: 28-03-2017, 11:36:23 »
Moesten de makers hier trouwens meelezen: Ik zou ook voor de Vlaamse versie enorm geïnteresseerd zijn in de DVD's (met goede beeldkwaliteit uiteraard ;) ) van De Mol 4 en De Mol 5.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #154 Gepost op: 28-03-2017, 11:42:15 »
Moesten de makers hier trouwens meelezen: Ik zou ook voor de Vlaamse versie enorm geïnteresseerd zijn in de DVD's (met goede beeldkwaliteit uiteraard ;) ) van De Mol 4 en De Mol 5.

Ja! Zou fantastisch zijn. ::jaja::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #155 Gepost op: 28-03-2017, 12:30:50 »
Moesten de makers hier trouwens meelezen: Ik zou ook voor de Vlaamse versie enorm geïnteresseerd zijn in de DVD's (met goede beeldkwaliteit uiteraard ;) ) van De Mol 4 en De Mol 5.

Seizoen 1 t/m 3 mogen ook hoor. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #156 Gepost op: 28-03-2017, 13:20:58 »
Seizoen 1 t/m 3 mogen ook hoor. ;D

Ja, maar dan valt de optie 'goede beeldkwaliteit' weg volgens mij. ;)

Maar goed, die series zou ik zelfs op DVD kopen als ze met een smartphone gefilmd waren. ;D Youtube neemt toch een deel van de magie weg.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #157 Gepost op: 28-03-2017, 16:52:36 »
Ja, maar dan valt de optie 'goede beeldkwaliteit' weg volgens mij. ;)

Maar goed, die series zou ik zelfs op DVD kopen als ze met een smartphone gefilmd waren. ;D Youtube neemt toch een deel van de magie weg.
Tja, wanneer is beeldkwaliteit goed... Het leukste zou zijn dat gewoon al die seizoenen op dvd komen. zelfs al zou het youtube-kwaliteit zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #158 Gepost op: 28-03-2017, 17:11:45 »
Gisteren was ik in de auto en dacht laat ik een Vlaamse radiozender opzetten om alvast in de stemming te komen. Blijkbaar stond Studio Brussel niet meer in mijn favorieten maar op zoek naar een zender kwam ik voorbij mnm waar op dat moment precies de woorden 'wie is de mol' vielen. Ze belde Thomas Cammaert over zijn ervaringen. Apart om Thomas nu wel met Vlaams accent te horen :D Hij vertelde o.a. dat hij vorig jaar ook nog last minute was gevraagd omdat iemand wegviel maar helaas niet kon. Hij zat overigens op de goede mol (Eline).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #159 Gepost op: 28-03-2017, 17:18:36 »
Apart om Thomas nu wel met Vlaams accent te horen :D Hij vertelde o.a. dat hij vorig jaar ook nog last minute was gevraagd omdat iemand wegviel maar helaas niet kon. Hij zat overigens op de goede mol (Eline).

Om mee te doen aan WIDM bedoel je?