Auteur Topic: [KANDIDAAT] Bouba  (gelezen 13196 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #20 Gepost op: 7-02-2017, 22:49:52 »
Ik zie spoken. De opvallende vlek bij bouba zit aan de linkerkant van zijn gezicht. Maar als Marz en robin Boven staan bij Gilles voor hun vraag, zien we een shit van bouba en dan zit de vlek ogenschijnlijk rechts.  Ik snap em niet ::ohno::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #21 Gepost op: 7-02-2017, 22:56:18 »
Ik zie spoken. De opvallende vlek bij bouba zit aan de linkerkant van zijn gezicht. Maar als Marz en robin Boven staan bij Gilles voor hun vraag, zien we een shit van bouba en dan zit de vlek ogenschijnlijk rechts.  Ik snap em niet ::ohno::

Dat shot is gewoon gespiegeld zodat ie mooi naar links kijkt waar de tekst staat. Je ziet wel vaker dat shots voor een mooiere compositie gespiegeld worden.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #22 Gepost op: 7-02-2017, 23:23:23 »
Pff kan ik rustig gaan slapen, merci heinz

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #23 Gepost op: 8-02-2017, 09:20:58 »
Zo'n huidvlek heet in het Engels wel "mole"

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #24 Gepost op: 8-02-2017, 17:23:24 »
Ik denk niet dat hij het is. Wel een leuke kandidaat!
Frankje Lapi

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #25 Gepost op: 8-02-2017, 19:48:09 »
Zo'n huidvlek heet in het Engels wel "mole"
Enige dat zo in me opkomt is "mold", maar dat betekent schimmel. Niet wijnvlek.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #26 Gepost op: 8-02-2017, 22:22:21 »
Ik heb Bouba laag op mijn lijstje staan omdat ik het onvoorstelbaar vind dat hij zo goed zou hebben geacteerd toen hij en Hans nog als enigen niet in het vliegtuig zaten. (En hij slaagde erin om over het elastiek heen te lopen maar dat hoeft nog niet veel te zeggen.)

Ja, dit!

Verder een van mijn favorieten, wat een schatje

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #27 Gepost op: 12-02-2017, 14:55:28 »
Inderdaad, een erg leuke kandidaat, maar op dit moment kan ik er ook nog geen mol in zien. Zeker ook niet aangezien hij samen met Hans alleen overbleef om het beroep te raden om nog mee te gaan. Als mol zijnde zou jet het daar toch niet op aan laten komen? Dan wil je of ook op de knop drukken, of als snel het juiste beroep raden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #28 Gepost op: 12-02-2017, 15:17:06 »
Ik denk niet dat de mol echt zorgen hoefde te maken over het op tijd te drukken. In de Vlaamse mol (zoals we vorig jaar nog zagen) wordt de mol veel meer van boven af geïnstrueerd. Als crew zegt: "Je zult bij de eerste vijf zijn", zelfs al zal de mol als zevende drukken, hij wordt meegenomen. In de montage wordt zijn drukmoment wel naar voren geschoven. Zelfde geldt met beroepenraden. Als crew zegt dat ie voor de achtste moet gaan, zal hij bij de achtste, in ieder geval volgens montage, op het 'juiste' moment drukken.
Mijn ervaring met de Vlaamse reeksen (ja, vroeger was dit ook al zo) is dat de mol veel meer wordt geholpen en gestuurd door de productie. Ik hou het in ieder geval in mijn achterhoofd bij het zoeken naar de mol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #29 Gepost op: 12-02-2017, 15:28:00 »
Ik denk niet dat de mol echt zorgen hoefde te maken over het op tijd te drukken. In de Vlaamse mol (zoals we vorig jaar nog zagen) wordt de mol veel meer van boven af geïnstrueerd. Als crew zegt: "Je zult bij de eerste vijf zijn", zelfs al zal de mol als zevende drukken, hij wordt meegenomen. In de montage wordt zijn drukmoment wel naar voren geschoven. Zelfde geldt met beroepenraden. Als crew zegt dat ie voor de achtste moet gaan, zal hij bij de achtste, in ieder geval volgens montage, op het 'juiste' moment drukken.
Mijn ervaring met de Vlaamse reeksen (ja, vroeger was dit ook al zo) is dat de mol veel meer wordt geholpen en gestuurd door de productie. Ik hou het in ieder geval in mijn achterhoofd bij het zoeken naar de mol.

dit is niet perse waar, want de mol weet welke opdrachten er gaan komen maar niet -als de opdracht bijvoorbeeld met een puzzel is- wat de oplossing van de puzzel is. zoals vorig jaar gilles met zijn moeder. dit weten de mollen in holland wel. er worden dus minder details verteld bij de belgische mol
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #30 Gepost op: 12-02-2017, 15:56:13 »
Oh de mol wordt natuurlijk niet 100% gestuurd. Gelukkig niet. Zoals met de puzzel die je aanhaalt. Vrees dat het ook te snel in de gaten zal lopen als de molmoeder verdacht snel de puzzel oplost. Daarnaast moest Gilles ook zelf rennen om de metro te halen, terwijl hier al volop werd gespeculeerd dat hij met de taxi ging.
Maar een trucje met knoppen en tijd zal me niks verbazen. Immers, een mol krijgt ook nooit een rood scherm. Niet omdat hij zijn vragen zo goed doet maar omdat ook dat wordt afgeschermd. Mol gaat altijd door (tenzij er een vreemde twist komt), ongeacht hoe goed of slecht hij gescoord heeft. En in feite ging deze opdracht ook over wie (meteen) door zou gaan.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #31 Gepost op: 12-02-2017, 15:59:44 »
ok, dan begrijp ik je mening hoor  ::ok::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #32 Gepost op: 12-02-2017, 20:12:33 »
De mol weer wel van tevoren wat de opdrachten zijn maar wordt niet volledig door de crew gestuurd. Dat is ook niet mogelijk, je kan van te voren niet weten hoe de opdrachten zullen verlopen. Knoeien met het resultaat wordt ook niet gedaan want dat is het programma niet geloofwaardig meer en wordt de mol snel ontmaskerd. Ik denk daarom dat de mol bij degenen zit die hebben afgedrukt.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 20:14:17 door Luc »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #33 Gepost op: 13-02-2017, 10:14:52 »
Ik denk niet dat de mol echt zorgen hoefde te maken over het op tijd te drukken. In de Vlaamse mol (zoals we vorig jaar nog zagen) wordt de mol veel meer van boven af geïnstrueerd. Als crew zegt: "Je zult bij de eerste vijf zijn", zelfs al zal de mol als zevende drukken, hij wordt meegenomen. In de montage wordt zijn drukmoment wel naar voren geschoven. Zelfde geldt met beroepenraden. Als crew zegt dat ie voor de achtste moet gaan, zal hij bij de achtste, in ieder geval volgens montage, op het 'juiste' moment drukken.
Mijn ervaring met de Vlaamse reeksen (ja, vroeger was dit ook al zo) is dat de mol veel meer wordt geholpen en gestuurd door de productie. Ik hou het in ieder geval in mijn achterhoofd bij het zoeken naar de mol.


Sowieso hoefde de mol zich geen zorgen te maken. Ook de 11e kandidaat komt namelijk in het spel. De vraag wordt dan: Zou de productie het aangaan om de mol 1 hele aflevering buiten spel te houden? Ik acht dat mogelijk, zeker na de woorden van Gilles: "Jammer dat jullie niet met 11 zijn, maar ja daar kozen jullie zelf voor." Kan mee bedoeld worden: De mol is er nu nog niet bij, en jullie maar denken dat de mol er tussen zit  >:D.

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2017, 22:07:09 »
Ik kan niet geloven dat deze topper er nu al uitligt  ::ohno::
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #35 Gepost op: 13-02-2017, 23:37:17 »
Ik kan niet geloven dat deze topper er nu al uitligt  ::ohno::

Ben het helemaal met je eens  :\'(
Dag Bouba  ::zwaaisip::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #36 Gepost op: 13-02-2017, 23:52:54 »
Ben het helemaal met je eens  :\'(
Dag Bouba  ::zwaaisip::

Zo jammer. Ik had er liever een andere uit zien vliegen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2017, 00:27:52 »
ik join je marisa. jolien eruit, jammer maar niet omverwerpend, bouba weg amaai. dan leiver robin, hans of zelfs bertrand

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #38 Gepost op: 14-02-2017, 00:54:59 »
ik join je marisa. jolien eruit, jammer maar niet omverwerpend, bouba weg amaai. dan leiver robin, hans of zelfs bertrand

Spijtig. Een sympathieke en open jongen.
Woosie down?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bouba
« Reactie #39 Gepost op: 14-02-2017, 07:48:55 »
Sympathieke kerel, maar waneer Jolien rood kreeg, had ik een voorgevoel dat ook hij eruit ging.
Anders hadden ze dat haar niet zo duidelijk laten zeggen dat ze Bouba verdachtte
klaar voor de strijd