Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 42247 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #80 Gepost op: 14-03-2017, 22:18:46 »
Misschien was Elines hartslag zo vreemd hoog omdat ze wist dat ze de ontmoeting met de mol direct erna moest spelen?

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #81 Gepost op: 15-03-2017, 17:26:25 »
Ze speelden niet toevallig Roxanne van the POLICE in de auto. ;-)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #82 Gepost op: 15-03-2017, 17:38:31 »
Was dat niet Daveys keuzenummer? Of wat hij als DJ draaide?  :)

"You don't have to put on the red light"

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #83 Gepost op: 16-03-2017, 09:43:11 »
Zo'n hoge hartslag! Is dat wel gezond? En zeker voor een politie agente. Mai Mai mai ik snap echt niets van haar manier van het spel spelen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #84 Gepost op: 16-03-2017, 11:40:52 »
Was dat niet Daveys keuzenummer? Of wat hij als DJ draaide?  :)

"You don't have to put on the red light"

Davey was de 'DJ' van dienst inderdaad, maar het nummer komt van Sam zijn playlist.

De playlists

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #85 Gepost op: 16-03-2017, 13:21:26 »
Davey was de 'DJ' van dienst inderdaad, maar het nummer komt van Sam zijn playlist.

De playlists

lekkere muzieksmaak van de meeste kandidaten maar zeker Jessica en Annelies !

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #86 Gepost op: 16-03-2017, 18:48:55 »
Davey was de 'DJ' van dienst inderdaad, maar het nummer komt van Sam zijn playlist.

De playlists

Leuk! En je hebt gelijk wat betreft The Police  ::ok::

N.B. Maar wie zegt dat hij de DJ gaat spelen en kiest dan als eerste zelf voor dit nummer..?
« Laatst bewerkt op: 16-03-2017, 22:34:16 door Nat007 »

Offline david_vdb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #87 Gepost op: 17-03-2017, 17:41:40 »
Niet mijn hoofdverdachte maar toch een mogelijke hint gespot naar Eline in aflevering 3:

Eerst toont ze "voorkennis" in haar auto op weg naar het luchtkussen en vervolgens zien we we Robin in zijn auto vertellen dat hij wacht op een teken van de mol ::vergroot::

Natuurlijk kunnen de makers ook prima een toevallig rake gok van de ene kandidaat leuk monteren met een uitspraak van een andere maar laat het genoemd zijn ;)
Die uitspraak van Robin hebben ze natuurlijk vooral op televisie getoond omdat hij even later zélf poseert met een bordje met daarop "mol"  >:D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #88 Gepost op: 18-03-2017, 18:04:32 »
Nog steeds mijn mol. Wat ik deze aflevering van haar een opvallende uitspraak vond was hoe zijn sprak na afloop van de ontmoeting met de mol. Ze had het totaal niet over de mol die bij haar was, maar over 'de persoon'. Dat klinkt wel erg 'afstandelijk'. Niet iets over de mol. Zou ze dat misschien zo gezegd hebben omdat het niet de mol (die zat immers op de stoel) maar Gilles zelf was die door de kamer liep?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #89 Gepost op: 18-03-2017, 19:12:38 »
Er zijn al hele goede opsommigen gemaakt van de voornaamste molacties van Davey en Annelies de laatste week. Ik zie geen mol in Eline, maar zit er wel vaker naast haha, maar is er iemand die wel vol op haar zit die een opsomminkje zou willen maken? Ook goed als niemand er tijd voor heeft hoor. Maar ik kan me nauwelijks iets herinneren wat echt ontegenzeggelijk mols was en niet als een gewone kandidaatsactie kan worden uitgelegd :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #90 Gepost op: 18-03-2017, 20:01:26 »
Ik zie in Eline nog steeds een potentiële mol. Een politieagente die in de fietsopdracht snel moest afhaken, bij de museumkraak de kandidaten mogelijk dronken voerde en het alarm liet afgaan, een erg hoge hartslag heeft en die in de Hunger Games niet voor het geld wilde gaan, haar kogels verspilde en op het laatst nog een poging deed om Davey af te schieten. Bij de speciale eliminatie gedroeg zij zich ook zenuwachtig (kreeg 2 stemmen achter zich).
Onmols is wel dat ze in de busrit door Kaapstad voor het geld wilde gaan (maar omdat Davey aandrong) en de juiste café in Essen belde (maar ook dankzij Davey).
« Laatst bewerkt op: 18-03-2017, 20:09:01 door Luc »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #91 Gepost op: 18-03-2017, 23:59:18 »
Mogelijke molacties Eline
Quizvragen bij de Mandela run.  Rare antwoorden en loopt dus niet mee
Drukt laat bij de allereerste proef, waarom laat drukken als kandidaat  wil je vroeg drukken
Valproef kiest als enige duo t verkeerde keuze antwoord. En dat Als eerste duo, kwestie van proberen de andere duo's te beïnvloeden

Museumroof, haar techniek om te sluipen is bizar , en zeker als je beseft dat t om hoogte ging. Opgetrokken knieën zijn hoger vd grond dan een achterwerk ( in de meeste gevallen toch)

Rode lantaarn ze valt snel uit en dwingt hans niet om te wachten, zodat hij nog wat mensen zou kunnen inhalen.

Pinguïn maken Door te laten zien hoe je snel een duidelijke pinguïn kan maken brengt ze verdenking over naar hans.

De busrit in Kaapstad. Ze blokkeert de juiste tekst voor de anderen en leest er bewust overheen om dan te laat, als davey de aanzet geeft, met t goede antwoord te komen. Loopt vervolgens ook nog verkeerde kant in.

Hartslag ,  is haar hartslag in rust 109 of Wist ze wat er ging komen en heeft even uurtje cardio getraind om hartslag omhoog te krijgen.

Ze geeft meestal geen voorzetten over goede of foute antwoorden , maar blijft oppervlakkig, bv ja dat dacht ik ook , maar ik kan ook fout zijn.

Het zijn allemaal geen grote zaken, maar t is ook nooit echt goed wat ze doet. Ze is nooit individueel verantwoordelijk voor geld in de pot.

Ik vermoed dat Eline t alarm liet afgaan in de museumroof.

Op veel foto's lijkt ze op zichzelf te wijzen.

Speelt nerveus bij eliminatie proef na t zien vd schermen.

Eline was Mn schot voor de boeg, maar ik ben eerlijk er zijn betere acties voor andere verdachten en echte hints in de richting van Eline ontbreken .

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #92 Gepost op: 19-03-2017, 00:35:04 »
Dank je Tarbozan! Museumproef-been zou haar beste actie zijn dan, mogelijk.
En ze ging mee met de Shosholoza-opdracht, als ze weet dat ze slecht zingt had ze ook kunnen weigeren? Die pinguin was ook grappig idd :)
Ze vond wel de Swallow of London, maar geen geld want bus gemist, ze ging de verkeerde kant op, kan ook een molactie zijn. En die verontrustend hoge hartslag ook.

Tsja, blijft spannend!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #93 Gepost op: 20-03-2017, 19:58:35 »
Zij was mijn eerste hoofdverdachte, een flik als Mol spreekt sowieso tot de verbeelding. En die droge humor erbij, zalig.

Net te laat als zesde op de knop drukken zag ik eerst als ideale dekmantel voor een Mol, zo behoor je niet tot de ene groep noch tot de andere. Stuck in the middle. En daarbij ook nog eens vloeken op de kandidaten die door mochten. Dat zag ik de nieuwe Mol wel doen. ;D

In de volgende proeven liet ze zich nooit echt van haar beste kant zien. Een toontje lager zingen in het koor, verschrikkelijke antwoorden geven op vragen die een inspecteur wel zouden moeten liggen (Oost-kantons, VN). Zij was ook de aangeschoten flik die haar deel van de museumroof deed mislukken door op een nogal vrij expressieve manier te liggen kruipen. ::rofl:: Al haar kogels in recordtempo afknallen (wat een mol zou doen met een laatste regel als 'per overlever geld uit de pot') maar van een politie-inspecteur verwacht je misschien net iets meer geduld.

Af en toe heeft ze wel een paar goeie acties ... bij het laten vallen van het gebouw kweekte ze een beetje vertrouwen door zich te laten vallen ondanks dat ze het niet aandurfde. Eerst dacht ik dat ze dit deed om de andere niet-durvers schrik aan te jagen, maar nu denk ik dat het meer met de vraag te maken had die zij en Jolien moesten beantwoorden over Miss Moto.
Na deze proef moeten we al wachten tot afl. 5 voor Eline nog eens iets echt goed doet. Dat is gaan staan op het juiste vak van Marie Curie. Maar ook die proef mislukt, weliswaar niet door haar. En dan vorige aflevering deed ze het dan wel goed bij het duiken. Maar veel goede acties heeft ze nooit gehad.
Denk dat het allemaal een beetje te veel van het goede is voor Eline. Ze is er lang kunnen inblijven, al dan niet een keer door haar eigen vel te redden. Hoop dat we dat ooit nog te weten komen.

Het enige wat ik niet begrijp is dat niet meer kandidaten haar noemen bij de test. Eline wordt raar maar waar bijna nooit genoemd door de kandidaten als potentiële Mol. Hoezo geloven ze er niet in? Ik had altijd de indruk dat Sam haar verdacht en Davey eventjes. Maar bv. Annelies die als eerste aan haar wordt gekoppeld bij de quizvragen, het is toch raar dat zij haar nooit in haar molmix heeft gegooid. Andersom werd Annelies altijd al verdacht door Eline.

Heb om de een of andere reden het vermoeden dat ze vandaag gaat switchen maar dat het nog steeds lijkt alsof ze voor Annelies gaat als Mol. Een spelletje omgekeerde psychologie dus. Goed opletten is de boodschap vandaag. Als ze eruit ligt komt dat omdat ze altijd goed zat maar nu de test volledig verkeerd invult. Of ze moet de traagste zijn.

Al blijf ik nog good hope hebben dat ze gewoon de hele reep chocolat krijgt en niet maar zeven stukjes. :P

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #94 Gepost op: 20-03-2017, 20:10:31 »
Eline gaf toch duidelijk aan dat Davey haar molverdachte is?

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #95 Gepost op: 20-03-2017, 20:13:27 »
Ja en Robin verdenkt volgens mij Annelies
Dus als Robin afvalt is Davey of ELine de mol
Valt Eline af dan is het Annelies of Robin
#teamamaimiljaarde

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #96 Gepost op: 20-03-2017, 23:04:07 »
De mol 2017!  ::jaja::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #97 Gepost op: 20-03-2017, 23:57:17 »
en wederom een opdracht die sterk lijkt op dagelijks werk voor een politie-inspecteur.

in de ondervraging is t volgens mij heel goed mogelijk om als Mol de QR code bewust niet te scannen ( ik zie ze zo in aflevering 10 wel dat dekbed optillen, zonder t te scannen).
als de groep dan haar keuze raadt, is t resultaat toch 0 euro, raden ze t niet dan wint eline 2 pasvragen. voor een Mol een win-win situatie

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #98 Gepost op: 21-03-2017, 00:13:28 »
Inderdaad, ik vond het al straf (en vreemd) dat ze überhaupt de qr-code op het dekbed nog gevonden heeft..
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #99 Gepost op: 21-03-2017, 00:18:09 »
Inderdaad, ik vond het al straf (en vreemd) dat ze überhaupt de qr-code op het dekbed nog gevonden heeft..

Dat is haar achteraf natuurlijk wel verteld.