Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hans  (gelezen 24335 keer)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #60 Gepost op: 21-02-2017, 11:44:32 »
Maar Hans kan het toch niet zijn zou je denken. Eerst die aparte terugkeer waarvan velen denken dat dat de mol niet zou overkomen en nu is hij toch goed bezig samen met Robin in twee opdrachten en stuurt hij er op aan dat degene met een rood scherm het gewoon maar moet zeggen. Stel dat dat gebeurd zou zijn, dan was er nu 3000 euro meer in de pot.

Twee opdrachten? Vergeten we zijn bankroetpinguin?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #61 Gepost op: 21-02-2017, 11:52:41 »
Twee opdrachten? Vergeten we zijn bankroetpinguin?

Haha, bankroetpinguïn. ;D

Maar zo slecht vond ik Hans' pinguïn nou ook weer niet. Het leek een beetje op een dikke versie van Feathers McGraw. (Een heel klein beetje dan...)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2017, 12:34:40 door Heinz »

Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #62 Gepost op: 21-02-2017, 12:26:06 »
Ik vond het ook wel grappig dat Davey Eline's pinguin erg goed gelukt vond omdat hij hem kon raden, terwijl hij antwoord al had. Zonder het antwoord had hij het waarschijnlijk ook niet geraden, best een pittige opdracht.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #63 Gepost op: 21-02-2017, 19:52:47 »
Kan goeie mol zijn. Doordat hij niet bij het begin van het groepsproces was, kan hij een buitenbeentje blijven, valt niet op.
Hij schatte het raadsel best redelijk, maar het antwoord was fout.
De geboetseerde pinguin leek niet, iedereen zou eerder een vogel hebben gezegd, want de grote platvoeten was hij vergeten en hij hield er zijn hand voor.
Zijn uitspraak dat hij niet een tweede keer voor zijn positie in de groep wil vechten, vind ik raar en onwaarschijnlijk voor een kandidaat.

En over hoe hij het spel weer in kwam, ze konden het toch niet maken om hem eerst een worst voor te houden en dan de test als slechtste te laten maken zodat hij meteen weer rechtsomkeert zou moeten maken?
« Laatst bewerkt op: 21-02-2017, 19:59:07 door Run »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #64 Gepost op: 21-02-2017, 19:56:23 »
Maar Hans kan het toch niet zijn zou je denken. Eerst die aparte terugkeer waarvan velen denken dat dat de mol niet zou overkomen en nu is hij toch goed bezig samen met Robin in twee opdrachten en stuurt hij er op aan dat degene met een rood scherm het gewoon maar moet zeggen. Stel dat dat gebeurd zou zijn, dan was er nu 3000 euro meer in de pot.
Dat kan hij als mol best zeggen, degene met het rode scherm gaat het toch niet zeggen, wetende wat voor voordeel hij heeft als hij kan blijven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #65 Gepost op: 21-02-2017, 20:09:37 »
Dat kan hij als mol best zeggen, degene met het rode scherm gaat het toch niet zeggen, wetende wat voor voordeel hij heeft als hij kan blijven.

En vooral omdat ie dan ribbedebie zou zijn.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #66 Gepost op: 21-02-2017, 20:17:20 »
Ik denk dat hij het rode scherm kreeg.
#teamamaimiljaarde

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #67 Gepost op: 21-02-2017, 22:16:44 »
Ik denk dat hij het rode scherm kreeg.

Als dat inderdaad het geval was, heeft hij het erg slim gespeeld. ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #68 Gepost op: 25-02-2017, 11:43:26 »
Slim gedaan van Hans om de test als slechtste te maken. Nu weet hij wie de mol niet is. ::ok::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #69 Gepost op: 1-03-2017, 08:21:35 »
Hij is mijn mol, dus toen ze op weg naar dat ei gingen, had ik een vermoeden. En ja hoor, Hans vond het ei.

Offline loismol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #70 Gepost op: 1-03-2017, 15:16:59 »
Hij is mijn mol, dus toen ze op weg naar dat ei gingen, had ik een vermoeden. En ja hoor, Hans vond het ei.


Dat dacht ik eerst ook, maar waarom pas zo laat? Waarom niet al tijdens dat het spel bezig is?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #71 Gepost op: 1-03-2017, 17:29:41 »
Dat dacht ik eerst ook, maar waarom pas zo laat? Waarom niet al tijdens dat het spel bezig is?
Omdat het blijkbaar de bedoeling was dat een ander hem zou vinden. Maar hij moest gevonden worden, dus ging de mol maar.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #72 Gepost op: 1-03-2017, 17:33:12 »
Dat dacht ik eerst ook, maar waarom pas zo laat? Waarom niet al tijdens dat het spel bezig is?

Misschien had hij het te druk met letters verstoppen. Moet ook he als mol. Druk druk druk

(hij is overigens niet mijn mol)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #73 Gepost op: 1-03-2017, 23:21:26 »
Hij is mijn mol, dus toen ze op weg naar dat ei gingen, had ik een vermoeden. En ja hoor, Hans vond het ei.


En waarom wint hij die eiopdracht dan niet? Als hij de mol is, heeft hij alle voorkennis. Vijf minuten te laat?

En hij was ook supergoed tijdens de lantaarnopdracht... Had zo makkelijk een seconde stil kunnen staan ter hoogte van die fietsketting tussenopdracht, en de schuld aan Sam geven dan? Niet gedaan. Zat zelfs goed boven de 10 km gemiddeld..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #74 Gepost op: 1-03-2017, 23:29:27 »
En waarom wint hij die eiopdracht dan niet? Als hij de mol is, heeft hij alle voorkennis. Vijf minuten te laat?

En hij was ook supergoed tijdens de lantaarnopdracht... Had zo makkelijk een seconde stil kunnen staan ter hoogte van die fietsketting tussenopdracht, en de schuld aan Sam geven dan? Niet gedaan. Zat zelfs goed boven de 10 km gemiddeld..

Inderdaad. Zo stilaan zijn er ook genoeg argumenten buiten het "Maar ze gaan de Mol nooit een aflevering uit de groep halen" om Hans af te strepen. De Mol wil die geïsoleerde positie volgens mij ook niet. Die wil gewoon meegaan met de groep en rustig zijn/haar ding doen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #75 Gepost op: 2-03-2017, 13:22:40 »
En waarom wint hij die eiopdracht dan niet? Als hij de mol is, heeft hij alle voorkennis. Vijf minuten te laat?
Ik vermoed dat als de Mol in die positie terecht zou komen, hij geen voorkennis zou krijgen waar het café zich zou bevinden. Zou raar zijn toch als de Mol 3000 zou krijgen door niks anders te doen dan zijn geliefde de naam van een stad te vertellen? Vorig jaar werd de Mol ook regelmatig zonder concrete voorkennis op pad gestuurd ::ok::
...óf niet!

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #76 Gepost op: 2-03-2017, 14:27:32 »
Pac, ik moet Nat007 en Hulpmol ook volgen hoor.
Was hij de mol en werd er verwacht dat hij het ei pakte, dan zouden de makers er ook voor zorgen dat hij dit gewonnen had. Heeft ie nu niet gedaan! Wat is de logica dat hij het ei moest pakken daarin?

EDIT: TIPO
« Laatst bewerkt op: 2-03-2017, 14:57:41 door Moloproller »
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #77 Gepost op: 2-03-2017, 14:52:48 »
Ik vermoed dat als de Mol in die positie terecht zou komen, hij geen voorkennis zou krijgen waar het café zich zou bevinden. Zou raar zijn toch als de Mol 3000 zou krijgen door niks anders te doen dan zijn geliefde de naam van een stad te vertellen? Vorig jaar werd de Mol ook regelmatig zonder concrete voorkennis op pad gestuurd ::ok::

Het zou kunnen wat je zegt hoor, maar ik zou toch op zijn minst verwachten dat de Mol op voorhand weet dat hij naar een café moet gaan zoeken en dat afbeeldingen van stadhuizen hem wijzer gaan maken. In dat geval vind ik dat hij tamelijk slecht omgaat met die 4 aanzichtkaarten.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #78 Gepost op: 2-03-2017, 20:37:05 »
De mol doet zelden een individuele opdracht want bij het mislukken (in het geval van Hans halen) wordt hij erg verdacht.
Hans is zeker geen mol maar ik zie hem wel als winnaar. Hij bemoeit zich niet veel met de opdrachten maar observeert de kandidaten. Ik denk dat hij in aflevering 3 alles op één kandidaat heeft gezet. Moest hij rood hebben gehad weet hij wie de mol niet is, anders is het erg waarschijnlijk dat hij op de juiste persoon zit (en hij was ook niet de tweede slechtste).

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #79 Gepost op: 6-03-2017, 23:12:28 »
Dag Hans, bedankt  ::zwaai:: ::bravo::