Poll

Wie is de Mol niet?

Annelies
Davey
Eline

Auteur Topic: [poll] De Mol is NIET...  (gelezen 25742 keer)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2017, 11:28:01 »
De mol is niet:

Bertrand, want die lijkt te veel op Gilles en hij had dat sleuteltje bij de aap niet had hoeven vinden in het gras.

Hans, want hij keert terug in het spel wat niet handig is voor een mol ( + niet eerlijk om de mol vier dagen uit het spel te houden) en in de test-opdracht stuurt hij er op aan dat degene met een rood scherm het gewoon maar moet zeggen wat voor 3000 euro in de pot kan zorgen.

Sam, want hij verdient 1500 bij het gospelkoor.

Davey, want hij geeft een wel ongeloofwaardig antwoord bij het tellen van het aantal vierkanten. Als mol had je er inderdaad wel een aantal opgeschreven wat er dichter in de buurt lag.

Robin, want die is op het eerste gezicht iets te opvallend, daarnaast is de loopopdracht grotendeels op zijn conto te schrijven en brengt hij samen met Hans in de museumopdracht 1500 euro binnen.

Annelies, want ze doet praktisch niets bij de museumopdracht, terwijl als ze de mol is je toch wel iets van haar zou verwachten.

Eline, want ze vindt waar het goede antwoord "Swallow of London" staat en wijst Marzena en Davey hier op en ze geeft een overdreven dom antwoord op de Oostkantons-vraag in de quiz.

Ik denk dat ik iets moet doen aan mijn criteria om iemand af te strepen.
De meest verdachte kandidaten (als je sommige dingen met een korreltje zout neemt) zijn dan denk ik toch: Eline, Robin en Davey



Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #41 Gepost op: 21-02-2017, 22:40:59 »
Robin, Bertrand en Sam.

Hans geef ik nog een aflevering  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #42 Gepost op: 21-02-2017, 23:00:35 »
Hans, Robin en Sam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #43 Gepost op: 22-02-2017, 14:52:01 »
You'll never walk alone

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #44 Gepost op: 23-02-2017, 18:18:14 »
Hans, Robin, Sam, Annelies

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #45 Gepost op: 27-02-2017, 23:14:01 »
Stand om 20u30

Annelies   - 17 (9.1%)
Bertrand   - 32 (17.1%)
Davey   - 2 (1.1%)
Eline   - 3 (1.6%)
Hans   - 41 (21.9%)
Robin   - 40 (21.4%)
Sam   - 52 (27.8%)

En we kunnen weer.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #46 Gepost op: 27-02-2017, 23:16:40 »
Davey ging resoluut voor geld en herkende het dialect in de laatste opdracht. Haalde vorige week al geld binnen in het museum.
Hans nam het gouden ei, maar hij heeft er geen geld mee uit de pot gehouden. Hij had Essen sneller geweten met voorkennis denk ik. En ik geloof nog steeds niet dat de Mol een aflevering weg was.
Sam haalde te veel geld binnen tot nog toe. Al was dat vandaag een beetje minder.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #47 Gepost op: 27-02-2017, 23:17:16 »
Hans en Annelies zeker niet
#HetIsTochWaarZeker!?

Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #48 Gepost op: 27-02-2017, 23:30:43 »
Annelies had weer erg weinig invloed op de opdrachten. Eline ook weinig, maar die schrijf ik nog niet af. Ik snap niet waarom mensen Davey afschrijven, de groep uiteen trekken en lang over de opdrachten doen was een goed plan om Hans te vermoeien.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #49 Gepost op: 28-02-2017, 00:06:26 »
Hans die ik eerst afgeschreven had, kwam later weer even op als mogelijke Mol en valt nu weer af , had makkelijk trager kunnen gaan op het laatste stuk vanaf de boot. niemand die het kon zien

annelies doet gewoon te weinig en zou alleen een luie mol kunnen zijn , dus ook geen mol voor mij

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #50 Gepost op: 28-02-2017, 00:11:15 »
Davey ging resoluut voor geld en herkende het dialect in de laatste opdracht. Haalde vorige week al geld binnen in het museum.

Maar dat dialect klopte niet, toch? Ik heb niet veel verstand van Vlaamse dialecten, maar ik meende dat men kwam tot Herentals en Turnhout. Op zich is dat wel de goede provincie, maar het zit er toch nog zo'n 35 km vandaan. Dus zelfs al zou hij het juist herkend hebben, echt veel schoot men er niet mee op :-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #51 Gepost op: 28-02-2017, 00:22:00 »
Durf eigenlijk alleen maar Hans af te schrijven

Als mol was het simpel geweest om onder die 10km/u te halen.

Oh en een dun potloodstreepje door Davey.. maar hou nog even de gum in de buurt

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #52 Gepost op: 28-02-2017, 00:39:55 »
Oh en een dun potloodstreepje door Davey.. maar hou nog even de gum in de buurt

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom zovelen Davey nu voorzichtig willen doorstrepen? Na de fietsopdracht had ik hetzelfde met Eline en Annelies (te passief) waardoor Davey (die uiteindelijk weinig klaarspeelt) de enige serieuze Molverdachte bleef.

Die tweede opdracht werd Annelies weer wat verdachter en viel Davey niet echt op (alhoewel: erg aan het treuzelen en 'koekeloeren', twijfel ook over zijn bange gedrag m.b.t. de struisvogels) ... maar ik zie totaal geen reden om hem af te schrijven. Sterker nog, hij is nu mijn Mol numero uno.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #53 Gepost op: 28-02-2017, 00:53:54 »
Maar dat dialect klopte niet, toch? Ik heb niet veel verstand van Vlaamse dialecten, maar ik meende dat men kwam tot Herentals en Turnhout. Op zich is dat wel de goede provincie, maar het zit er toch nog zo'n 35 km vandaan. Dus zelfs al zou hij het juist herkend hebben, echt veel schoot men er niet mee op :-)

Davey komt inderdaad eerst af met Herentals en Turnhout omdat het in het begin inderdaad klinkt als Kempisch (ik dacht ook eerst aan de Kempen). Wat later corrigeert hij zich volgens mij (ik heb nog maar 1 keer gezien uiteraard) naar Hoogstraten wat de 'bult' net naast Essen is op de landkaart.

Ik vind Davey vorige week en vandaag best goed werk leveren voor de pot.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #54 Gepost op: 28-02-2017, 00:55:57 »

Ik vind Davey vorige week en vandaag best goed werk leveren voor de pot.

Ja vind ik dus ook en hij stond te golfen als Tyger Woods. Je kan als mol toch gewoon een paar keer mis slaan zoals de rest?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #55 Gepost op: 28-02-2017, 00:59:32 »
Ja vind ik dus ook en hij stond te golfen als Tyger Woods. Je kan als mol toch gewoon een paar keer mis slaan zoals de rest?

Inderdaad. Zelfs Bertrand met handicap 24 sloeg slechter dan Davey.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #56 Gepost op: 28-02-2017, 01:01:53 »
aan de hand van de video over beuling plaatsen ze t cafe ergens in de grensstreek. herentals is dan te ver weg, arendonk/turnhout, hoogstraten  was een logische keuze.
totdat er iemand komt met essen ( moet nog terugzoeken wie) en dan beaamt davey dat dat prima zou kunnen.

erg grappig om te zien dat ze echt niks met al die aanwizjingen in die koffers doen.


Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #57 Gepost op: 28-02-2017, 01:30:16 »
Inderdaad. Zelfs Bertrand met handicap 24 sloeg slechter dan Davey.
Het valt allemaal te zien hoe ze het in beeld brengen hé...
De hole die Davey moest maken leek mij ook een pak minder ver en moeilijk dan die van Bertrand.

(maar deze discussie hoort in het topic hiervoor)
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #58 Gepost op: 28-02-2017, 01:42:44 »
Annelies had weer erg weinig invloed op de opdrachten. Eline ook weinig, maar die schrijf ik nog niet af. Ik snap niet waarom mensen Davey afschrijven, de groep uiteen trekken en lang over de opdrachten doen was een goed plan om Hans te vermoeien.

???

Hij fietst snel vooruit om tijd te winnen voor de opdracht. Hij levert hier gewoon een goede bijdrage aan het slagen van de opdracht.

En Davey vindt het goede telefoonnummer, ook erg kandidaats.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is NIET...
« Reactie #59 Gepost op: 28-02-2017, 22:50:32 »
Davey, Sam en Hans
Frankje Lapi