Auteur Topic: [terugblik op de finalisten met screenshots] De Mol...  (gelezen 7987 keer)

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [terugblik op de finalisten met screenshots] De Mol...
« Reactie #20 Gepost op: 27-03-2017, 13:05:42 »
Wat een prachtig overzicht! Goed gekozen screenshots, mooi verwoord en hier en daar wat humor ertussen gevlochten! Bedankt hiervoor, Heinz! Ik hield iets soortgelijks bij maar dan op papier, want van in het begin hield ik hun drietjes in het oog. ::trots::

Dit maakt het weer een pak duidelijker, ook al ben ik er al even uit. Als je het zo op een rijtje ziet staan zou het voor iedereen honderd procent Annelies moeten zijn. ;D Maar zo is het gelukkig niet, er is voor iedereen wat wils. Wel fijn dat ze zoveel opdrachten samen hadden in het begin. Dat maakt het plezant om terug te kijken heb ik gemerkt.

Als je het zo naast elkaar ziet vind ik Annelies de spannendste Mol van de drie. Aan alledrie mankeert er wel wat, niemand van de finalisten zou dé perfecte Mol zijn. Davey is duidelijk oprechter dan we dachten in veel proeven. En Eline is minstens even opvallend als Annelies, misschien zelfs nog opvallender in het laten falen van opdrachten. Maar Annelies is voor mij wel de Mol waar ik zelf naar uitkijk om ontmaskerd te zien worden. Naar mijn gevoel heeft ze de spannendste molacties. Zij durfde al open en bloot te mollen vanaf de eerste proef en deed velen de das om door een verkeerde eerste indruk te geven. Daar heeft ze zorgvuldig naar toegewerkt, alsof ze een langetermijnplan had met checkpoints, met afl. 3 in het bijzonder ... Die hele aflevering kwam ze voor mij vol in het licht staan! ::gordijn:: Ze moest en zou worden aangeduid als afvaller! Daarvoor was ze wel al volop aan 't mollen maar hing er nog een klein beetje mist rond haar molaura, vooral dankzij Eline en Davey. Van heel dat mistgordijn is intussen niks meer overgebleven en voor ons in de finale staat nu een trotse Mol. ::zon::

Laat de Eline- en Davey-boeren nog maar een paar uurtjes dorsen. Vandaag komen ze dan eindelijk achter de waarheid! :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [terugblik op de finalisten met screenshots] De Mol...
« Reactie #21 Gepost op: 28-03-2017, 01:54:45 »
Ik kijk nu dit overzicht terug en kijk eens bij de screenshots voor de "meet the mole"-opdracht... op basis daarvan is Eline de mol ;)

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [terugblik op de finalisten met screenshots] De Mol...
« Reactie #22 Gepost op: 11-07-2017, 14:02:14 »
Dit is de molste overzicht tot nu toe   ::ok::