Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 26890 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #140 Gepost op: 16-05-2018, 08:25:28 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #141 Gepost op: 16-05-2018, 19:20:34 »
Ik weet niet in wel topic ik dit het beste kan plaatsen maar vond deze wel redelijk geschikt... ::)

Welke Mol-series zijn leuk naast de Vlaamse en Nederlandse?

Ik zag Polen voorbij komen, maar wel zijn de moeite wel/niet waard? ::hypocriet::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #142 Gepost op: 16-05-2018, 19:43:14 »
Alle molseries zijn de moeite waard maar als je iets zoekt wat op de vroege Nederlandse en Vlaamse series lijkt kun je het beste de UK Moles en eerste paar USA Moles pakken. Of de tweede Duitse (de eerste is niet te vinden). Wil je wat "nieuwere" series kijk dan USA Mole 5, Australië 6 (al is die erg langdradig en zeker niet de beste, de vroege reeksen uit Australië zijn beter), of de eerste en nog enige Franse Qui est la Taupe?
« Laatst bewerkt op: 16-05-2018, 19:46:59 door Heinz »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #143 Gepost op: 16-05-2018, 20:04:37 »
Polen is een beetje een replica van Nederland en België, zelfde landen en veel dezelfde opdrachten.
Bovendien is het hele beeld zwaar gedramatiseerd. En qua taal is het voor de meeste mensen hier niet te volgen.
Mocht je daar van houden, dan kan ik het aanbevelen. Maar zelf vind ik het maar niks.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #144 Gepost op: 16-05-2018, 20:10:21 »
Alle molseries zijn de moeite waard maar als je iets zoekt wat op de vroege Nederlandse en Vlaamse series lijkt kun je het beste de UK Moles en eerste paar USA Moles pakken. Of de tweede Duitse (de eerste is niet te vinden). Wil je wat "nieuwere" series kijk dan USA Mole 5, Australië 6 (al is die erg langdradig en zeker niet de beste, de vroege reeksen uit Australië zijn beter), of de eerste en nog enige Franse Qui est la Taupe?

Jij bent volgens mij de grootste molloot op het forum. Niet alleen Nederland en Belgie, maar ook nog eens een hele reeks internationale mollen.
Eigenlijk zou je een plaatsje in de volgende wie is de mol verdienen.
Eens kijken hoe snel we je hier doorhebben  :)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #145 Gepost op: 16-05-2018, 20:17:45 »
O maar er zitten er een heleboel hier die heel veel internationale molseries hebben gezien. De ideale manier om af te kicken na de NLse en Vlaamse Mol. Doen hoor, echt een aanrader. Ook al zijn die series jaren oud, na even zit je er helemaal in. ::jaja::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #146 Gepost op: 16-05-2018, 20:43:31 »
En je kunt ze hier allemaal vinden;

http://www.wieisdemol.com/demol/index.php?topic=63001.0

Dankzij Brtdm heb ik de afgelopen tijd ook alle internationale Mol-series kunnen kijken die ik vroeger nooit kon vinden of durfde op te zoeken. Ik ben nu zelf nog met het laatste seizoen van de Australische bezig en dan heb ik ze allemaal gezien.

Ik vond vooral de oudere seizoenen allemaal erg leuk. Bij de nieuwere seizoenen, vooral die van USA en Australia, merk ik soms iets te veel het Jerry Springer-effect. In sommige seizoenen gunnen de deelnemers elkaar echt het licht in de ogen niet, en ik ben dan zo'n typische Nederlander die zich daar dan aan ergert. Je zou het je hier ook niet meer kunnen voorstellen, met hoe dicht de Nederlandse en Vlaamse Mol-series bij het publiek staan. Bij sommige oudere seizoenen van WidM had je dat ook nog wel, zoals in seizoen 4, dat de sfeer in de groep op bepaalde momenten vrij slecht was.

En The Mole USA Celebrity Edition vond ik al helemaal verschrikkelijk. Maar dat is een kwestie van smaak, dus probeer ze vooral zelf uit, zou ik zeggen. ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #147 Gepost op: 16-05-2018, 21:57:41 »
Meer molloten XXL hier dus dan ik dacht  ::vergroot::
Ik ga zelf ook eens kijken naar die andere reeksen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #148 Gepost op: 16-05-2018, 22:42:59 »
Polen is een beetje een replica van Nederland en België, zelfde landen en veel dezelfde opdrachten.
Bovendien is het hele beeld zwaar gedramatiseerd. En qua taal is het voor de meeste mensen hier niet te volgen.
Mocht je daar van houden, dan kan ik het aanbevelen. Maar zelf vind ik het maar niks.

Ja, goed samengevat, ik kijk er wel naar maar het is toch even wennen en ook zeker een van de mindere internationale versies, nog meer drama-gehalte dan bij Australie 6, die ik ook al wat minder vond. Dit jaar zijn de opdrachten echter niet meer zo erg gejat, maar daardoor worden ze nog zwakker.
Als je de taal spreekt kunt je het eens proberen maar zo goed is het echt niet.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #149 Gepost op: 16-05-2018, 23:27:24 »
Alle molseries zijn de moeite waard maar als je iets zoekt wat op de vroege Nederlandse en Vlaamse series lijkt kun je het beste de UK Moles en eerste paar USA Moles pakken. Of de tweede Duitse (de eerste is niet te vinden). Wil je wat "nieuwere" series kijk dan USA Mole 5, Australië 6 (al is die erg langdradig en zeker niet de beste, de vroege reeksen uit Australië zijn beter), of de eerste en nog enige Franse Qui est la Taupe?

Top. Sowieso bedankt voor het reageren Heinz! Vind jou als molloot heel erg fijn op dit forum (vooral als ik op het punt stond mijn Pieter-tunnel te verlaten).

Ik heb vroeger wel wat series gekeken van de Mol maar ga na zondag weer aan de slag. Wil vanavond komend jaar weer actiever op zoek gaan in de Nederlandse en Vlaamse serie op het forum. Beetje voorbereiden met verschillende series kan dan geen kwaad.

Overigens iedereen bedankt voor de reacties! Ik ga zeker kijken, en ik zoek inderdaad richting de Mol en de eerste seizoenen van Wie is de Mol? :D

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #150 Gepost op: 18-05-2018, 00:49:28 »
Sorry, het is even geleden, maar ik kon deze niet laten liggen..
« Laatst bewerkt op: 18-05-2018, 00:51:32 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #151 Gepost op: 19-05-2018, 16:30:35 »
Vooe de liefhebbers:

https://www.decathlon.be/nl/landing/_/R-a-demol

Nog bedankt voor het doorgeven, m0lmuis. Ik kon nu mooi wat laten signeren door de finalisten. Echt supertof dat zo'n meet-and-greet wordt georganiseerd ::bravo:: Het was overigens niet zo druk. Bij aanvang waren er in Antwerpen slechts tien personen, maar dat aantal zal gaandeweg vast wel lekker zijn toegenomen; de drie mannen bleven er anderhalf uur. Morgen horen we vanaf welk moment Lloyd en Bahador eigenlijk Pieter gingen verdenken en of het al dan niet een close finish was. Ik vond bij Pieter de verbazing zo groot toen hij de lucha-libreposter opmerkte, maar van die poster en nog wat andere opdrachtgerelateerde zaken had hij op dat moment helemaal geen weet. Die verbazing was dus niet gespeeld.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #152 Gepost op: 19-05-2018, 22:05:33 »
Even maar hier neergezet:


Ik heb vandaag de finalisten ontmoet bij Decathlon-Hassselt. Voor een ontmoeting van amper 5 minuten was ik 6 uur kwijt. De meeste tijd aan de busritten tussen Maastricht en Hasselt-Kuringen, en 2 uur voor niets gewacht bij station Hasselt, omdat ik door een fout van de chauffeur een verbinding terug naar Maastricht miste.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #153 Gepost op: 19-05-2018, 22:12:46 »
Nog iets gekocht bij de Decathlon? ::rofl::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #154 Gepost op: 19-05-2018, 22:18:27 »
Een flesje fris........


Ik was wel blij toen ik de rij zag die achter mij stond. Ik was als 2e aan de beurt, maar achter mij stonden tussen de 150 en 200 mensen. Een deel van hen was vandaag weggestuurd in Antwerpen, omdat het daar te druk werd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #155 Gepost op: 19-05-2018, 22:24:31 »
Klinkt allemaal niet ideaal, ook niet voor de kandidaten denk ik.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #156 Gepost op: 19-05-2018, 22:46:07 »
die hadden heerlijke tuinstoelen. Ik had nog voorzichtig even geinformeerd naar Bianca..... :-X :-X  ::rofl::

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #157 Gepost op: 20-05-2018, 00:02:52 »
Poeh, 6 uur. Dan was die triatlon in De Mol nog een makkie.  ::rofl::. En? Hoe was 't met Bianca?
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #158 Gepost op: 20-05-2018, 07:22:36 »
Zin in aflevering 9 vanavond! Volgens Gilles is het de beste aflevering 9 van de laatste drie seizoenen. (Zei ie in de podcast, zie media-topic.) Dat belooft wat want vorige jaren was de afsluiter ook al ijzersterk. ::boogie::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man