Poll

Wie is de Vlaamse mol in ieder geval niet?

Bahador
11 (31.4%)
Lloyd
20 (57.1%)
Pieter
4 (11.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

Auteur Topic: Wie is [De Mol] niet?  (gelezen 6511 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Wie is [De Mol] niet?
« Gepost op: 26-03-2018, 15:10:24 »
Deze poll kon eigenlijk niet ontbreken. Wie is de Mol niet?
Ik heb ingevoerd dat je tot 5 opties kan selecteren.
En een moderator mag van mij best elke week de poll resetten en de uitslagen posten ::zwaai::

Succes! ::bravo::

(Ik heb zelf voor Jeffrey, Katrien en Pieter gestemd.)
« Laatst bewerkt op: 26-03-2018, 15:30:53 door B&W »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #1 Gepost op: 26-03-2018, 15:33:25 »
katrien, te goed bij t basketbal, pieter had langer over donald trump mogen doen en hielp de anderen vrij gied

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #2 Gepost op: 26-03-2018, 15:45:53 »
Ik heb nu voor Channy gestemd, fanatiek, gelijk liedjes herkennen die Bahador niet herkent. Zou ook tactiek kunnen zijn want "bang voor kippen" dus alle kippen vangen ging toch niet lukken. Oké, ik twijfel alweer. Kan natuurlijk ook een gevalletje Jan zijn...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2018, 17:03:24 »
Op dit moment: Katrien, Bahador en Channy.
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2018, 19:52:03 »
Hoewel ik het na aflevering 1 altijd risicovol vind om mensen uit te sluiten, kies toch voor Joke, omdat ik niet denk dat een Mol zichzelf buiten de groep gaat plaatsen. Hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat er gaat gebeuren, maar ik zie t gewoon niet voor me.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #5 Gepost op: 26-03-2018, 20:12:23 »
Channy, Pascale, Katrien, Steve. Bij Pieter geen Molgevoel, maar die streep ik nog maar niet af. De rest ook niet, maar ze staan een stuk lager omdat ze het goede antwoord gaven bij abseilen (Pascale, Steve, Katrien), of met goede suggesties kwamen zoals Channy (kisten) en Steve (wie is 't).
...óf niet!

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2018, 20:26:32 »
Ik doorstreepte (met potlood):
- Katrien
- Joke
- Pieter
- Steve
- Pascale
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2018, 21:10:55 »
Channy  ::love::, Joke, Katrien en Steve. Bij die vier heb ik het meest kandidatengevoelens en te weinig molvibes.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2018, 22:58:46 »
Channy kan ik me niet voorstellen. Het zou me erg verbazen als de programmamakers haar gevraagd hebben of ze de mol wil zijn. Jeffrey en Bahador is meer op gevoel. Van Bahador vond ik de reacties tijdens de executie erg kandidaats.  Van Joke’s opmerkingen over Kelly na de executie vond ik dat trouwens ook...
Op naar aflevering twee!

Edit: Katrien vind ik  toch verdacht en is uit de bovenstaande tekst verwijderd
« Laatst bewerkt op: 27-03-2018, 19:01:36 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #9 Gepost op: 28-03-2018, 15:55:29 »
Ik streep voorlopig door:
Jeffrey, Channy, Katrien en Pascale
Ich bin ein Bärliner!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #10 Gepost op: 28-03-2018, 23:24:05 »
Bij volgende kandidaten heb ik een paar vraagtekens:

Katrien: 1 woord goed en gooit 2x raak terwijl ze echt op een bijzondere manier gooit. Als ze 2x gemist had, zou niemand haar dat kwalijk genomen hebben. Daarbij niks vinden bij de 750 lijkt me bijzonder vreemd als mol. Je kan toch op zijn minst pluim vinden.Raadt ook Lloyd goed.

Bahador:vindt 0 liedjes terwijl liedjes raden niet zo beslissend was. 1 of 2 had nog best gekunnen als mol. Hij viel ook direct op bij de anderen.

Channy:lijkt alleen maar goed haar best te doen bij opdracht 1  en komt met het lastige 19.27 bij de bijbel

Jeffrey: leidt naar Genesis door dit te zeggen al twijfelend en gooit de laatste bal raak als de mariachi's naderen.

Steve: vindt Melania trump en denkt sterk logisch na bij de 'Wie is het?' en vindt Pamela Anderson. Gokt Pascale goed

Pascale: niks bij opdracht 1, vraagt snel naar een filmster en noemt Trump terwijl Pieter Trump is.Gokt Joke goed.
klaar voor de strijd

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2018, 23:33:22 »
Bijna volledig mee eens, Wouterv. Ikzelf zou Bahador hierdoor nog niet afstrepen, maar er waren inderdaad logischere handelingen voor een mol. De anderen hebben inderdaad totaal onnodig de opdrachten laten slagen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2018, 23:47:51 »
Jeffrey: leidt naar Genesis door dit te zeggen al twijfelend en gooit de laatste bal raak als de mariachi's naderen.

Dat van die Genesis had ik eerst ook aangerekend als een heel onmolse actie van hem, maar anderzijds betoog ik ook dat de Mol boven de grond wil komen. Dus wat mij betreft kan Jeffrey daar ook als Mol gewoon goed hebben meegedaan met Channy om zo boven te komen en invloed te hebben.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #13 Gepost op: 29-03-2018, 07:51:14 »
Dat van die Genesis had ik eerst ook aangerekend als een heel onmolse actie van hem, maar anderzijds betoog ik ook dat de Mol boven de grond wil komen. Dus wat mij betreft kan Jeffrey daar ook als Mol gewoon goed hebben meegedaan met Channy om zo boven te komen en invloed te hebben.

dat kan maar gecombineerd met de laatste bal te scoren als de band arriveert, lijkt het mij eerder van niet.
klaar voor de strijd

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #14 Gepost op: 29-03-2018, 12:30:20 »
dat kan maar gecombineerd met de laatste bal te scoren als de band arriveert, lijkt het mij eerder van niet.
Zou hij toch de mol blijken te zijn (wat ik ook niet denk, mede hierom) moet hij wel een verdomd goede verklaring hebben waarom hij op het laatste moment nog raak schoot.
Ich bin ein Bärliner!

Online Betonmol

  • Forumlid
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #15 Gepost op: 29-03-2018, 12:46:04 »
Channy, Steve & Katrien sluit ik voorlopig uit.
Jeffrey denk ik ook niet.

De rest bekijk ik  ::vergroot::

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #16 Gepost op: 29-03-2018, 17:31:32 »
Katrien, Pascale en in mindere mate Steve en Jeffrey.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #17 Gepost op: 29-03-2018, 18:05:59 »
Op dit moment zou ik zeggen Pieter (was 'te goed' bij wie ben ik), Joke (vanwege de enveloppe), Lloyd (gevoelsmatig) en Bahador (gevoelsmatig). Van Kelly kunnen bij café de mol wel leuk zeggen dat ze er uit ligt maar 100% zeker ben ik daar niet van (al denk ik niet dat de mol af zal vallen).

Al kan dit alles 100% draaien als er nog een opdracht komt zoals bij WIDM12 in IJsland.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #18 Gepost op: 29-03-2018, 19:40:29 »
Al kan dit alles 100% draaien als er nog een opdracht komt zoals bij WIDM12 in IJsland.

Zulke opdrachten hebben we gelukkig niet in Vlaanderen.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is [De Mol] niet?
« Reactie #19 Gepost op: 29-03-2018, 20:18:40 »
Zulke opdrachten hebben we gelukkig niet in Vlaanderen.

Nog niet  >:D

De eerste keer in Nederland was ook pas in seizoen zeven, dus wie weet volgend jaar?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!