Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 70355 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #400 Gepost op: 15-04-2019, 01:16:35 »
Met pijn in mijn hart toch maar op Axel gestemd.

Maar ik hoop dat hij het niet gaat zijn.  ::rofl::


Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #401 Gepost op: 15-04-2019, 05:43:28 »
Na het zien van deze aflevering houd ik Bas met weer wat meer overtuiging op 1. Hij wil samen met Kaat bij het observeren, en dat blijkt een sleutelpositie in de opdracht. Bas vindt zijn eerste mozaïek snel, maar de andere 3 gaan niet zo vlot, waardoor Elisabet en Joeri in tijdnood komen. Op Axel en Bruno had hij minder invloed, omdat Kaat erbij staat als ze de objecten en hun waarde (goed) doorgeven.
Elisabet en Joeri mogen weer even stuivertje wisselen. Beiden in een onmolse positie bij de teken/foto opdracht. Elisabet tekent goed, en wordt nog eens verdacht gemaakt met haar toilet-bezoek. Maar wel serieus verdacht bij het gamen.

1. Bas
2. Elisabet
3. Joeri

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #402 Gepost op: 15-04-2019, 08:06:52 »
Joepie, ik zie een goede reden ontstaan voor een molduel Axel - Kaat. ;D

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #403 Gepost op: 15-04-2019, 08:24:57 »
Ik vond deze post van Cedric op wieisdemol.be wel mooi dus ik heb besloten om die maar even te delen:

Het is toch wel opvallend dat veel afvallers een opdracht samen hebben gedaan met Axel.. als dit nou een keer zou gebeuren, zou ik er niet te veel achter zoeken... maar 4 van de 5 afvallers doen een opdracht met Axel samen waarin hij ook daadwerkelijk verdacht doet, en alsnog vallen ze af? Hoe waarschijnlijk maakt dit het nou dat Axel de mol is, al helemaal omdat wij kijkers wel heel duidelijk lijken te zien dat hij verdacht doet en veel kijkers hem verdenken, maar deze afvallers dat dan niet zagen indien hij de mol is blijkbaar?  ???
Dit doet me toch twijfelen aan of hij het is.

In S14 deden de eerste 5 afvallers  ook een individuele opdracht met de mol.
en bij de kijkers valt het mee hoor. Kaat en Elisabet staan voor hem
klaar voor de strijd

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #404 Gepost op: 15-04-2019, 09:49:08 »
Joepie, ik zie een goede reden ontstaan voor een molduel Axel - Kaat. ;D

 ::boogie::

Na gisteren 1 keer kijken niet veel wijzer geworden. Zowel Axel als Kaat blijven verdacht en gaven mij (wederom) geen reden tot strepen.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #405 Gepost op: 15-04-2019, 10:12:24 »
In S14 deden de eerste 5 afvallers  ook een individuele opdracht met de mol.
en bij de kijkers valt het mee hoor. Kaat en Elisabet staan voor hem

Nu wel ja maar hij stond wel op plek 1 na aflevering 4.

Maar we gaan het zien. Hoop toch dat de mol iets subtieler is. ;)
« Laatst bewerkt op: 15-04-2019, 10:45:55 door Saskiaax95 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #406 Gepost op: 15-04-2019, 11:05:19 »
1) Axel.

Heel misschien Koat.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #407 Gepost op: 15-04-2019, 11:32:38 »
Na een aantal onsubtiele en positieve acties heb ik nu ook een beetje een kaat/liefde-verhouding mijn mol :-\\
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #408 Gepost op: 15-04-2019, 11:53:23 »
Ik denk dat we uit moeten kijken dat we de verwachtingen die we van de Mol hebben niet te hoog leggen. Deze reeks is zo goed als perfect maar de Mol kan dat nooit zijn. Zeker niet als ie ook nog eens amper voorbereid is.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #409 Gepost op: 15-04-2019, 11:58:25 »
Ik denk dat we uit moeten kijken dat we de verwachtingen die we van de Mol hebben niet te hoog leggen. Deze reeks is zo goed als perfect maar de Mol kan dat nooit zijn. Zeker niet als ie ook nog eens amper voorbereid is.

Iets waar ik nog steeds Mn vraagtekens heb. Maar er zijn in t verleden al wel meer niet perfecte mollen geweest die wel volledig gebriefd waren , toch?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #410 Gepost op: 15-04-2019, 12:06:57 »
Ik denk dat we uit moeten kijken dat we de verwachtingen die we van de Mol hebben niet te hoog leggen. Deze reeks is zo goed als perfect maar de Mol kan dat nooit zijn. Zeker niet als ie ook nog eens amper voorbereid is.
Ik betwijfel of briefing de doorslaggevende factor is. In België kun je natuurlijk ook maar doen wat je kan. Met mijn bericht boven je bedoelde ik bijvoorbeeld het onnodig opmerken van een mozaïekdetail en best veel van de scooters. Al weet ik niet of het me overtuigt om ineens van Kaat af te stappen ::joehoe:: En een dingetje als te verdachte montage blijft natuurlijk iets onmols. (Al durf ik niet te zeggen of het bij De Mol net zo werkt als bij WIDM.)

Verder heb je gelijk natuurlijk ;)
...óf niet!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #411 Gepost op: 15-04-2019, 12:08:22 »
Het maakt er wmb geen slecht molseizoen van, die karige briefings en onvoorbereide mol  :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #412 Gepost op: 15-04-2019, 12:40:09 »
Ik betwijfel of briefing de doorslaggevende factor is. In België kun je natuurlijk ook maar doen wat je kan. Met mijn bericht boven je bedoelde ik bijvoorbeeld het onnodig opmerken van een mozaïekdetail en best veel van de scooters. Al weet ik niet of het me overtuigt om ineens van Kaat af te stappen ::joehoe:: En een dingetje als te verdachte montage blijft natuurlijk iets onmols. (Al durf ik niet te zeggen of het bij De Mol net zo werkt als bij WIDM.)

Verder heb je gelijk natuurlijk ;)

Pac,

Als Mol moet je de afweging maken hoe ver je kan gaan met je acties he. In deze opdracht was subtiel mollen zeer moeilijk en met obvious mollen val je door de mand. Dus Kaat koos voor de voorizichtige aanpak in deze opdracht. Maar ze had weer die sleutelpositie. Het begint echt ongelofelijk te worden, telkens opnieuw  ::bravo::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #413 Gepost op: 15-04-2019, 12:46:59 »
De mol heeft altijd meer dan één doel; constante balans tussen niet teveel opvallen en kandidaats genoeg overkomen én ook mollen. Niet elke opdracht hoeft verziekt te worden door de mol, er kan ook goed grondwerk gelegd worden voor mislukking, maar niet meer dan dat (een Kaat bijvoorbeeld die de twee belangrijkste scooter objecten mist en verwarring zaait over hun waarde; of die twee uur lang om en om achteruit loopt met Bruno, op een 5 kilometer lange muurwandeling, waardoor ze bijna te weinig tijd hebben uiteindelijk).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #414 Gepost op: 15-04-2019, 12:58:53 »
Iets waar ik nog steeds Mn vraagtekens heb. Maar er zijn in t verleden al wel meer niet perfecte mollen geweest die wel volledig gebriefd waren , toch?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Spoiler seizoen 5 (klik om te tonen/verbergen)


Ik zit nu écht vol op Axel!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #415 Gepost op: 15-04-2019, 17:04:44 »
De poll begint de letter E te vormen. :o

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #416 Gepost op: 15-04-2019, 17:09:02 »
Logisch, want Elisabet is de Mol.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #417 Gepost op: 15-04-2019, 17:10:06 »
Nee hoor, volgens mij is Heinz gewoon naar stemmen voor Axel aan het vissen. ;).

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #418 Gepost op: 15-04-2019, 17:10:19 »
Ik hoop echt niet dat het Axel is!

Mee eens. Het zou een dramatisch slechte mol zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #419 Gepost op: 15-04-2019, 17:10:50 »
De poll begint de letter E te vormen. :o
::rofl::