Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46912 keer)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #180 Gepost op: 17-04-2019, 12:02:21 »
Zijn er nou ook aanwijzingen voor die hele sponsor-conspiracy? Of zien er mensen patronen die er niet zijn? Is het raar dat er een piloot mee doet? Nee, dat is een vrij normaal beroep. Is het raar dat we beelden van vliegvelden of vliegtuigen zien? Nee, dat zien we elk seizoen. En sorry hoor, maar productie gaat echt niet speciaal zo'n game-opdracht met "één bezoeker" doen zodat ze mooie beelden konden doen van een klaarstaand vliegtuig, omdat de werkgever van een van de kandidaten de productie wat centjes betaalt? Dat geloof je toch niet?

Wil je zo'n aantijging aannemelijk maken, dan moet je niet alleen de link verklaren, maar ook het toeval uitsluiten.

Ik heb er nooit een conspiracy van gemaakt. Ik zeg alleen dat Axel meedoet omdat Brussel Airlines een sponsor is. Niet perse dat hij de mol is. Dit is gewoon heel plausibel, aangezien brussel airlines gewoon consiquent terugkomt in de serie. Ik heb er geen problemen mee, maar als hij de mol is vind ik het sws een smetje op het beste seizoen ooit.

Dit is geen loze roeping, zeker aangezien er een “bmw-dealer” meedeed. Je kon ook gwn auto dealer zeggen, maar nee bmw-dealer kwam overal in beeld.

Nu is er een hele opdracht met een stilstaande vliegtuig (elke minuut waarbij een vliegtuig op de grond staat) verliest het bedrijf geld. Dit kon een kapotte vliegtuig zijn geweest tho.

Dus ja het commerciele aspect is er gewoon. Dit is ook begrijpelijk, aangezien dit niet door de belastingbetaler wordt betaald.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #181 Gepost op: 17-04-2019, 13:17:26 »
Ik wil best geloven dat er een deal kan gesloten zijn tussen De Mol en de vliegmaatschappij, en dat er daarom veel beelden van vliegtuigen zijn. Ik snap best dat tv-exposure voor zo'n bedrijf waarde heeft.

Ik geloof alleen niet dat Axel daar iets mee te maken heeft. Ik zie ook niet wat voor voordeel er voor de vliegmaatschappij aan zou kleven dat er een piloot meedoet. Sterker nog, een ongeschikte kandidaat kiezen zou het programma schaden, en dat kan zomaar nadelig werken voor iedereen die daaraan gelieerd is, inclusief eventuele sponsors.

Misschien ben ik dan naïef, maar ik ben dan liever naïef dan dat ik iemand eventueel vals beschuldig. Want volgens mij zijn dit aannames en hebben we gewoon geen bewijs van niet-toeval.

Axel doet mee omdat de mol-productie hem een geschikte kandidaat vond. Net zoals bij de andere 9. En wat mij betreft valt hij niet uit de toon. Volgens mij is hij niet de mol, en dus zit hij bij de beste vier in de race naar de groepspot.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #182 Gepost op: 17-04-2019, 13:20:11 »
Ik heb er nooit een conspiracy van gemaakt. Ik zeg alleen dat Axel meedoet omdat Brussel Airlines een sponsor is. Niet perse dat hij de mol is. Dit is gewoon heel plausibel, aangezien brussel airlines gewoon consiquent terugkomt in de serie. Ik heb er geen problemen mee, maar als hij de mol is vind ik het sws een smetje op het beste seizoen ooit.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Avani3

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #183 Gepost op: 17-04-2019, 13:23:15 »
Wanneer heeft Axel verteld dat hij vliegt voor Brussel Airways? Hij toch gewoon een random 'piloot'?

En de sponsoring van Brussel Airways is niet heel gek, aangezien ze er waarschijnlijk toch mee hadden gevlogen en ze voor opdrachten vliegtuigen nodig hadden... Net zo goed als Gilles kleren ook altijd gesponsord worden

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #184 Gepost op: 18-04-2019, 11:13:14 »
Echt verdacht aan Axel:
- Vragen aan Eva hoe ze aan die 2 kwam (bij de verfbomopdracht).
- Het spotten van het konijn, die ochtend.
- Als eerste binnenkomen bij de takes van de konijnenleugen, dit is maar heel kort in beeld. ('De eerste' kan dan ook nog gewoon de eerste letter van het alfabet zijn, "A").
- Ingrid eerst heel erg op haar gemak stellen, en haar er dan later uit snurken.
- Martijn zijn vest laten opentrekken.
- Iemand met kracht mee willen bij de oriëntatie-opdracht. Daar was uiteindelijk niemand met kracht nodig, maar het onttrok wel een sterk iemand aan het boogschieten.

Daar staat tegenover:
- Veel opzichtige acties en bijna altijd sikkeneurig als een opdracht slaagt, waardoor ik denk dat hij nepmolt. (O.a. bij Roeibootjes - niet blij aan het eind; Vovinam - 200 euro willen verdubbelen ipv 2x cashen; Survivaltocht - afgeven op Bruno die net 1.100 heeft binnengehaald; Avatars - koffer neerzetten, maar later wel nog met een snelle incheck geholpen aan het bijna slagen van de opdracht).
- Grotendeels onverdacht bij de geketende wandeling, terwijl Gilles zei dat de Mol die dag zijn best ging doen.
- Uitgebreid verdacht in beeld gebracht bij Vismemorie, terwijl die opdracht slaagde.
- De fakkel die mij al nat lijkt te zijn geweest toen hij bij de kist aankwam met Martijn. Daar viel niet veel aan te mollen.
- Waarmee hij later toch nog het touw doorbrandde, en de ladder liet zakken.
- Niet kunnen voorkomen dat Bruno bij de Survival het zakmes vindt voor 1.100 euro.
- Een lastige opdracht bij het diner voor het hoogste bedrag (700 euro) toch laten slagen.
- Als eerste afgaan bij Bas bevrijden, en daarmee alle controle over de opdracht verliezen.
- Onmolse positie bij de brommertjes. Slagen en halveren had hem maar 225 euro opgeleverd, maar wel heel verdacht gemaakt. Zette nog eens de juiste vaas neer bij de keuze tussen 2x, 2x en 3x.
- Toch net iets te vaak verdacht gemonteerd. ('Zie, zie, zie', met Ingrid in de roeiboot, 'Hier en nu' wordt de Mol gebriefd, etc.).

Ik wilde het even op een rijtje hebben om te zien of ik misschien nog tot andere gedachten kwam, en misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar voor mij is Axel toch niet de Mol.
« Laatst bewerkt op: 19-04-2019, 13:06:05 door Newbie2 »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #185 Gepost op: 19-04-2019, 12:51:48 »
Ik ben het eens met jouw lijstje, Newbie. Bij 'oneens' zou je nog kunnen toevoegen dat Axel bij de gong/vovinam heel opzichtig de €200 wilde verdubben na ronde 4. Ook het niet saboteren bij het zakmes van €1100. Dat was makkelijk te doen geweest.

Axel is voor mij helemaal niet verdacht. Zeker toen hij slaagde bij het diner. Hij had ook net zoals Elisabet te vroeg onder de tafel uit kunnen komen, dan was die €700 ook niet verdiend.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #186 Gepost op: 19-04-2019, 13:07:15 »
Ik heb het erbij gezet, B&W. En verder geef ik het graag weer terug aan de Axel-verdenkers. Ik heb Axel ook wel een paar afleveringen verdacht gevonden, maar hij staat nu toch wel zo'n beetje onderaan op mijn verdachtenlijstje. Ik laat me graag verrassen, maar ik verwacht niet dat Axel dat gaat doen. (dan eerder Kaat, zou dat even fantastisch zijn...).
« Laatst bewerkt op: 19-04-2019, 13:24:12 door Newbie2 »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #187 Gepost op: 19-04-2019, 15:19:16 »
als Axelverdenken wil ik hier graag op antwoorden  ;)

- Veel opzichtige acties en bijna altijd sikkeneurig als een opdracht slaagt, waardoor ik denk dat hij nepmolt.

Pas op met denken dat er genepmolt wordt. Dit is al vaker als moltactiek gebruikt. Denk er ook om: de mol is pas daar gekozen en had geen voorbereidingstijd. Daardoor zijn de acties mogelijk minder geraffineerd.

(O.a. bij Roeibootjes - niet blij aan het eind; Vovinam - 200 euro willen verdubbelen ipv 2x cashen; Survivaltocht - afgeven op Bruno die net 1.100 heeft binnengehaald; Avatars - koffer neerzetten, maar later wel nog met een snelle incheck geholpen aan het bijna slagen van de opdracht).

Je geeft hier al enkele voorbeelden van mogelijke acties. Ik kan nog aanvullen dat hij bij het eerste mes Bruno 42 meter wegstuurt terwijl het maar 40 was.

Daarnaast kwam hij ook bij de avatars op het idee om enkel koffers te plaatsen. Bruno en Joeri wouden echter niet meedoen. Ze verliezen ook kostbare tijd omdat de valies wordt losgelaten door zijn avatar. Daarbij was de opdracht dan nog niet geslaagd. Er was nog ronde 3.

- Grotendeels onverdacht bij de geketende wandeling, terwijl Gilles zei dat de Mol die dag zijn best ging doen.

Gilles zei dit bij het koken (ik heb net snel de opdrachtuitleg herbekeken, het kan zijn dat ik dit gemist heb maar bij het koken werd dit alleszins gezegd.

- Uitgebreid verdacht in beeld gebracht bij Vismemorie, terwijl die opdracht slaagde.

Elke kandidaat is al verdacht in beeld gebracht (vb. Kaat die 2 brommers liet passeren). Daarbij werd het zo geframed dat de schuld bij Eva lag (Axel geeft hier in een biecht nog aandacht aan)

- De fakkel die mij al nat lijkt te zijn geweest toen hij bij de kist aankwam met Martijn. Daar viel niet veel aan te mollen.
- Waarmee hij later toch nog het touw doorbrandde, en de ladder liet zakken.

We weten niet of de fakkel al nat was of niet, dat aannemen is riskant (we zien de fakkel pas nadat Axel aan de kist heeft gehangen)

Daarnaast zien we Axel het touw doorbranden, echter was iemand anders hiermee al begonnen. We zien het doorgeven ook niet. Als iemand zegt: Axel, je hebt de langste armen, doe jij het." kan hij niet weigeren.
(dit is een aanname geef ik toe, maar we zien de redden niet waarom Axel opeens wel de fakkel vastheeft)

- Niet kunnen voorkomen dat Bruno bij de Survival het zakmes vindt voor 1.100 euro.

Hij heeft er wel alles aangedaan, ze hebben 1 min verloren bij het zoeken. Daarbij hoor je Axel zeggen bij de laatste seconden dat hij denkt dat dichter bij hem is terwijl Bruno goed stond.

Daarbij, soms zijn de kandidaten sterker als de mol. Bruno heeft op veel vlakken zich een fanatieke kandidaat getoond. Dat kan je een mol niet aanrekenen.


klaar voor de strijd

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #188 Gepost op: 19-04-2019, 15:19:27 »

- Een lastige opdracht bij het diner voor het hoogste bedrag (700 euro) toch laten slagen.

Hier volg ik je. Dat was niet nodig, echter wist hij zich zo wel zeker dat hij niet de voornaamste kandidaat zou worden. (Dat is naar mijn inziens de slechte molpositie)

Als eerste afgaan bij Bas bevrijden, en daarmee alle controle over de opdracht verliezen.

Je hebt geen invloed daar, de schutters weten niet wie de mol is en kunnen perfect op het beste doelwit (de grootste) mikken. De opdracht slaagt ook gewoon, dus de mol is snel geraakt en kan daardoor niet mollen (Axel of Kaat) of faalt op het einde (Elisabet,Bas, Joeri).

- Onmolse positie bij de brommertjes. Slagen en halveren had hem maar 225 euro opgeleverd, maar wel heel verdacht gemaakt. Zette nog eens de juiste vaas neer bij de keuze tussen 2x, 2x en 3x.

Ik vind de brommertjes niet persé onmols. Social Media lijkt me onmolser omdat de opdrachten met de foto's simpel zijn en je afhankelijk bent van wat ze aan de muur vinden.

De muur is de beste positie maar Kaat en Bas vinden alle details, geven dat goed door aan Joeri en Elisabet en geven duidelijk door welke de verdubbelaars zijn.

De brommers lijken onmols maar daar is de enige positie dat je in de hand hebt dat er geen geld verdiend wordt. Aan de muur of bij Social media is er sowieso 1 kandidaat die op je vingers kijkt en 3 andere van wie je afhankelijkt bent. Bij de brommers hangt  het er maar vanaf hoe dat examen gaat.

Die vazen hoort bij mijn vorige zin. Axel had perfect de x3 vaas kunnen uitkiezen, als het examen maar fout ging.
Ik geef wel toe dat dan voor de boot gaan een bizarre keus was. Maar uitsluiten als mol doet dat hem niet voor mij.

- Toch net iets te vaak verdacht gemonteerd. ('Zie, zie, zie', met Ingrid in de roeiboot, 'Hier en nu' wordt de Mol gebriefd, etc.).

Elke  kandidaat is al verdacht gemonteerd (Eva die lacht na de bom, Kaat die een brommer niet ziet). Bij Axel valt het nog mee aangezien die nog maar 3de staat in de landelijke verdachten (Kaat en Elisabet staan voor hem).

Ik hou er rekening bij dat de molacties minder geraffineerd zijn dit jaar omdat er geen voorbereidingstijd is. De briefings zijn de avond ervoor en dus vrij kort.

Heeft Axel dingen gedaan die ik raar vind voor een mol? Ja
De reden waarom ik op Axel zit, is dat ik bij alle anderen meer redenen heb om hen minder te verdenken, want elke person heeft al rare zaken gedaan voor een mol

klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #189 Gepost op: 19-04-2019, 15:37:15 »
Ik ben het helemaal met wouterv eens.

Daarnaast ga ik Axel ook steeds meer waarderen als Mol, als hij het inderdaad is dan hè. Bij bijvoorbeeld het roeien zou hij het heel slim en subtiel gespeeld hebben. Dat hij het voor elkaar krijgt om toch Elisabet en Martijn voor te laten gaan door wel wat pinda's te pellen terwijl Ingrid dat pertinent niet wilde vind ik erg knap. Hierdoor zorgt ie ervoor dat Ingrid niet in een bed terechtkwam wat ze zo graag wilde. Ook haalt ie maar 100 euro binnen bij het pellen dus voor het geld deed ie het niet, maar mogelijk wel om wat minder verdacht te worden dan wanneer ze helemaal niets binnen hadden gepeld. Vervolgens belanden ze door het traag roeien van Axel zelfs op de grond.

Wat helemaal bijzonder is, is dat áls Axel de Mol is hij het zo subtiel gespeeld heeft dat Ingrid (en ook die andere afvallers met wie hij opdrachten samen uitvoerde) hem er niet door is gaan verdenken.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #190 Gepost op: 19-04-2019, 16:21:28 »
Maar de meeste molacties van Axel hebben weinig tot geen effect (wat ik eerder zei). Nu met dat brommerexamen, waarom liet hij Bruno met een hoger bedrag dat schip niet nemen? Zijn halvering zou slechts €225 hebben gekost, veel minder dan de €700 die hij won met het diner. In de navigatie, waarom koos hij voor de €300 en ging hij eerst dat mes voor €300 zoeken (meer kans dat de eerste poging mislukt dan de tweede)? Met de avatars zei Axel dat het geld voor hem niet belangrijk was maar zei dat op zo'n directe manier waar dat Kaat veel subtieler te werk ging. Bovendien zou Axel moeten weten dat Joeri en Bruno steeds voor het geld gaan, waarom deed hij die opdracht met deze twee (een mol zou zijn medekandidaten beter moeten inschatten).

De enige echt goede en gelukte molactie van Axel is die met de roeiboten. Zelfs Joeri die nauwelijks verdacht wordt heeft in afl. 5 individueel meer geld uit de pot gehouden dan Axel in de ganse reeks (-€1400 bij het boogschieten en -€300 bij het diner).

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #191 Gepost op: 19-04-2019, 21:45:59 »
Bovendien zou Axel moeten weten dat Joeri en Bruno steeds voor het geld gaan, waarom deed hij die opdracht met deze twee (een mol zou zijn medekandidaten beter moeten inschatten).

Net om ze onder controle te kunnen houden bijvoorbeeld.
Als piloot kan hij zich niet permitteren om de vlaggen niet te kennen, maar hij vertraagt net voldoende (valies loslaten) om 4000 euro weg te spelen, die zonder hem in deze groep wel naar level 3 gaat (of toch minstens een deel ervan).

In de bootproef had zijn actie ook 4000 euro kunnen kosten als Joeri daar geen indrukwekkende krachttoer uithaalt.

Dat zijn toch geen kleine bedragen.


« Laatst bewerkt op: 19-04-2019, 21:55:48 door Molekule »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #192 Gepost op: 20-04-2019, 18:16:11 »
Maar de meeste molacties van Axel hebben weinig tot geen effect (wat ik eerder zei).

Maar is dat niet bij de meeste mollen in het verleden zo geweest? Ik kijk liever naar wat ik iemand aan mogelijke molacties zie ondernemen los van of die ook slagen. Als ik dan alle opdrachten op een rijtje zet vind ik dat Axel indrukwekkend consequent molacties onderneemt:

(Dit is even een beknopte versie van mijn meer genuanceerde molduel Axel vs. Kaat waarbij ik nu de mogelijke molacties van Axel er uithaal.)

  • 2.1: Gebruikt overbodige producten, maakt verkeerde dipsaus terwijl er al een goede was, stopt met het bakken van de vis terwijl deze nog niet goed doorbakken is.
  • 2.2: Stuntelt op zeephelling, geeft bamboedansen op, treuzelt bij beitel en hamer, houdt zo nu en dan het tempo laag.
  • 3.1: Valt van de koppositie terug naar de laatste positie waarop hij en Ingrid op de grond moeten slapen, laat zelfs een duo voorgaan om voor slechts 100 euro's pinda's te pellen terwijl Ingrid duidelijk liet weten voor het bed te willen gaan, gaat zelf "onschuldig" slapen maar houdt Ingrid uit haar slaap met zijn gesnurk waarna ze snel opgeven en niets verdienen.
  • 3.2: Wil bij het vechten risico nemen door geld te verdubbelen terwijl het al bijna mis ging bij Bruno.
  • 4.1: Spreekt zich uit tegen het terughalen van Eva waardoor de kans groter wordt dat Eva voor zichzelf kiest in plaats van de groepspot, gaat daarna als "konijnenkenner" (hij was het die het konijn als eerste opmerkte) mee in de foute antwoorden van Eva waardoor er 2000 euro uit de pot gaat.
  • 4.2: Gaat mee in de twijfel van Eva terwijl hij in een biecht beweert dat hij prima wist welke vis de juiste was.
  • 4.3: Laat de kist zinken waardoor de fakkel nat en dus lastiger aan te steken wordt, spoort Martijn aan om zijn zwemvest op te blazen wat vijf minuten straftijd kost.
  • 5.1: Maakt een fout met het aantal meter lopen met het kompas en stuurt Bruno zo voorbij zijn zakmes van 300 euro, laat Bruno flink zoeken naar het mes van 1100 euro dat Bruno uiteindelijk na ruim een minuut zoeken vanaf de plek die Axel en hij aanduidden pas vindt, waarbij Axel nog roept dat het daar niet moet zijn.
  • 5.2: Bij de etiquetteproef zie ik geen molactie van Axel (hij verdient 700 euro door onder de tafel te blijven) maar misschien wilde hij er zeker van zijn dat hij niet in de positie kwam om voor de vrijstelling te gaan in de proef hierna (want die kandidaat zou sowieso altijd voor zichzelf willen gaan en dus aan de kant van de Mol staan).
  • 5.3: Wordt als eerste uitgeschakeld (wat niet ideaal is voor de Mol maar zoiets kan gebeuren).
  • 6.1: Zegt niet voor het geld te willen gaan, laat een koffer vallen, speelt het spel goed maar is net te laat met zijn team om de 4000 euro te kunnen verzilveren.
  • 6.2: Stapelt veel goedkoop wc-papier, wil risico nemen met de X3- of X0-vaas, neemt niet de X2-tv, neemt de :2-boot, slaagt niet in het examen.

Alleen in aflevering vijf heeft ie even een zwak moment - als ie de Mol is - maar dat als eerste uitgeschakeld worden was misschien ook helemaal niet de bedoeling.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2019, 08:43:11 door Heinz »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #193 Gepost op: 20-04-2019, 20:12:31 »
Er is geen enkele mol wiens molacties allemaal gelukt zijn maar in het geval van Axel valt de balans erg mager uit.

2.1 Iedereen ging daar in de fout en die lag vooral bij de eerste twee (Bas en Kaat).
2.2 Niet in geslaagd de zwakke groep te traag laten lopen (waardoor €1250 in de pot) en waarom ging Axel in tegen Elisabet met het zoeken van de zwakke schakel? Het opgeven van het bamboedansen na een aantal mislukte pogingen zou wel een molactie kunnen zijn (de zwakke groep moest €600 halen).
3.1 Zou inderdaad een goede molactie zijn (maar dan met de hulp van Ingrid)
3.2 Axel zou met deze actie juist meer in de pot gebracht hebben.
4.1 Axel was zeker niet de enige die tegen het terughalen van Eva was (Elisabet en Ingrid waren nog heviger tegen) en hij hield zich meer op de achtergrond.
4.2 molactie mislukt (€2400 in de pot)
4.3 molactie mislukt en de fakkel nat maken is een zinloze molactie (bij het vuur houden is ze snel droog, waarschijnlijk was de fakkel al nat in de getraliede kooi) en de mol kon niet voorzien of iemand zijn zwemvest ging gebruiken. Bovendien brandde Axel het touw door en loste de rekensom op (waarom?). Anderen hebben toch wat effectiever proberen te mollen.
5.1 Waarom jezelf slechts €300 toekennen en jouw opdracht doen mislukken en het beter doen met Bruno die €1100 waard is?
5.2 Had gemakkelijk gesaboteerd kunnen worden (1 minuut onder tafel is lang) en het zou niet verdacht zijn geweest onder het mom van de beleefdste te willen zijn om het voordeel te krijgen (er waren trouwens veel andere mogelijkheden om niet in de plaats van Bas te komen).
5.3 Snel worden uitgeschakeld is inderdaad niet ideaal voor een mol.
6.1 Een erg opvallende molactie uitvoeren en verder goed spelen. Uiteindelijk is het het rode team dat het geld uit de pot houdt.
6.2 Waarom de /2 nemen als je toch wil falen? Had dan beter de x2 genomen en de /2 aan Bruno (met een hoger bedrag) gegeven.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2019, 21:18:03 door Luc »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #194 Gepost op: 20-04-2019, 20:50:09 »
We hebben een nieuw duel Heinz versus Luc😉.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #195 Gepost op: 20-04-2019, 21:14:05 »
Ik heb veel bewondering voor Heinz en het werk dat hij erin steekt (zijn website is ook top) en meestal ben ik het eens met hem (o.a. met Merel als mol) maar hier niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #196 Gepost op: 20-04-2019, 21:19:59 »
Haha, geen probleem. Daar is dit een forum voor. ;D

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #197 Gepost op: 21-04-2019, 08:39:08 »
Heel mooi overzicht van Heinz inderdaad, ik volg volledig dat het vooral de acties zijn die tellen, niet perse het resultaat.
Niet vergeten toch dat het de eerste mol is die onvoorbereid aan de slag moet. Dat er bij hem/haar iets meer misloopt dan bij vorige mollen, lijkt me niet meer dan logisch.

Bij 5.3 zou ik trouwens nog niet durven zeggen dat Axel na zijn uitschakeling geen enkele rol meer speelde, en zou het kunnen dat het slagen van 5.2 hier mee te maken had. Misschien toch even de laatste aflevering afwachten hier, alsook in de beoordeling van Axel als mol (als hij het is).
« Laatst bewerkt op: 21-04-2019, 08:58:58 door Molekule »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #198 Gepost op: 21-04-2019, 09:11:29 »
Axel is voor mij de enige logische mol. De rest moet te veel gaan uitleggen. Als je de onmolse acties gaat oplijsten is bij Axel de lijst ruim het kortst. 


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #199 Gepost op: 21-04-2019, 11:43:23 »
De Nepmol van het seizoen.