Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46933 keer)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #420 Gepost op: 11-05-2019, 11:59:47 »
Mooi verslag en bedankt voor het delen Mitchkox  ::bravo::
Als ik het zo lees, doet me dit heel erg terugdenken aan de allereerste Molmeeting in Utrecht in 2001. Gemoedelijke sfeer, man of 30-40 en iedereen heeft de kans/tijd om met iedereen onder het genot van een drankje te kletsen. Erg leuk dat Axel nu ook zoiets heeft georganiseerd.
 
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #421 Gepost op: 11-05-2019, 12:07:30 »
Mooi verslag en bedankt voor het delen Mitchkox  ::bravo::
Als ik het zo lees, doet me dit heel erg terugdenken aan de allereerste Molmeeting in Utrecht in 2001. Gemoedelijke sfeer, man of 30-40 en iedereen heeft de kans/tijd om met iedereen onder het genot van een drankje te kletsen. Erg leuk dat Axel nu ook zoiets heeft georganiseerd.

Ik hoop ook zeker dat dit volgend jaar weer georganiseerd word! Beter dan de drukte in Vondelpark en volgens mij groeit Kinepolis ook ieder jaar weer.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #422 Gepost op: 11-05-2019, 12:17:30 »
Klinkt als een topavond ::bravo:: Schitterend dat de kandidaten zo benaderbaar zijn!
Ik hoop ook zeker dat dit volgend jaar weer georganiseerd word! Beter dan de drukte in Vondelpark en volgens mij groeit Kinepolis ook ieder jaar weer.
In december organiseerden de kandidaten de afgelopen jaren ook nog een evenement voor de Warmste Week. Heb het al drie jaar gemist, maar volgende keer ben ik er bij ;)
...óf niet!

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #423 Gepost op: 11-05-2019, 12:32:27 »
Precies zoals jullie aangeven inderdaad. Het was heel rustig en gemoedelijk. Volgens mij waren er zo'n 30-40 man aanwezig. Op het begin dook iedereen op de kandidaten voor foto's en handtekeningen op de Axel-shirts. Maar nadien had elke kandidaat ruim de tijd om een praatje te maken. Volgens mij gingen zij door tot in de late uurtjes.

Als je als Nederlander komt hebben ze helemaal zoiets van: Geweldig! Je krijgt gesprekken over Wie is de Mol, de reis naar Stabroek en je wordt door Axel aan iedereen voorgesteld. Ik vond hem echt een toffe gast!

Klinkt alsof je een toffe avond hebt gehad ::ok::

DeMol en alles wat daar omheen hangt, straalt voor mij gewoon in alles authenticiteit uit en iets waar je je makkelijk aan kunt relateren. Daar is op TV nog wel eens schaarste aan, sinds heel veel is gekannibaliseerd door het kleine clubje BN-ers dat we "rijk" zijn.  Is het nu echt zo dat Nederlanders liever naar BN-ers kijken in dit soort programma's of hebben ze dat er ondertussen zelf van gemaakt? ::)

OT

Ik vind het echt leuk om te zien hoe Axel met volle teugen heeft genoten en dit gevoel zo lang mogelijk probeert vast te houden ::bravo::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #424 Gepost op: 11-05-2019, 13:00:14 »
Superleuk, Mitchkox! Als volgend jaar weer zoiets voorbijkomt, lijkt het me erg tof om erbij te zijn.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #425 Gepost op: 11-05-2019, 14:58:35 »
Superleuk, Mitchkox! Als volgend jaar weer zoiets voorbijkomt, lijkt het me erg tof om erbij te zijn.

Zeker een aanraden. Ook tof dat Axel zelf aangaf dat hij en de medekandidaten gewoon voor het geld gaan. Ze wilden niet nepmollen, maar de pot echt zo hoog mogelijk maken. Hij gaf aan dat hij soms wat onhandig was. En verder gaf hij aan dat het hem ook niets uitmaakte hoe hij in beeld kwam en dat hij dat jammer vindt aan de kandidaten van Wie is de Mol?. Overigens gaf ook Martijn dit aan. Hieruit blijkt dat in ieder geval Annelies, Axel, Martijn en Eva de Nederlandse versie volgen.

Ook in België hopen ze dus dat Wie is de Mol? ooit met onbekende kandidaten zal plaatsvinden.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #426 Gepost op: 11-05-2019, 15:25:32 »
Wat een tof verslagje, en wat hebben de kandidaten leuk gereageerd.  ::ok:: Nu ik dit zo zie had ik er ook zo graag bij geweest, misschien volgend jaar dan.
Echt leuk dat Axel zo geïnteresseerd was. Het valt me toch op dat de kandidaten van de Mol altijd zo zichzelf blijven nadat ze bekend worden. En ook interessant dat ze toch bijna allemaal voor het geld gaan, i.p.v. nep te mollen. Als ik kandidaat was zou ik me zeker wel verdacht gaan maken, maar misschien is het toch anders als je het spel echt speelt. Zo'n leuke groep kandidaten doet ook wel wat met je.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #427 Gepost op: 11-05-2019, 15:36:58 »
Als ik kandidaat was zou ik me zeker wel verdacht gaan maken, maar misschien is het toch anders als je het spel echt speelt. Zo'n leuke groep kandidaten doet ook wel wat met je.

Hij gaf aan dat er wel degelijk spanningen waren om antwoorden te krijgen die iemand niet wist. Soms doe je opdrachten in groepen en kan je niet zien wat er in de andere groep gebeurd.

Voorbeeld hieronder van seizoen 5:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #428 Gepost op: 11-05-2019, 16:56:11 »
Hij gaf aan dat er wel degelijk spanningen waren om antwoorden te krijgen die iemand niet wist. Soms doe je opdrachten in groepen en kan je niet zien wat er in de andere groep gebeurd.

Voorbeeld hieronder van seizoen 5:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ah ja, dat herinner ik me nog wel ja.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #429 Gepost op: 11-05-2019, 17:10:51 »
Ah ja, dat herinner ik me nog wel ja.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja wat ik al aangeef. Dit is een van de vele momenten in een seizoen. Zo kan dat bij iedere opdracht gebeuren. Neem dit seizoen de muur-instagram-parcour opdracht waar er drie groepen zijn van 2. Het is dan erg lastig om alle informatie te hebben.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #430 Gepost op: 12-05-2019, 12:46:11 »
Leuk verslag Mitchkox.

Het is dat ik er laat achter kwam en stabroek lastig met ov te bereiken is vanuit Nederland. Tenminste niet zo gemakkelijk als de boemel vanaf Roosendaal te nemen naar Antwerpen.

Het komt op mij over hoe de bijeenkomsten ooit waren voor er een molfandag was.  ::ok::Gemoedelijke sfeer doordat het klein van opzet is.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #431 Gepost op: 12-05-2019, 13:21:58 »
Heel leuk, Mitch. ::ok::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #432 Gepost op: 13-05-2019, 13:55:24 »
Altijd erg satisfying als degene die als eerste de mol doorheeft ook daadwerkelijk wint ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #433 Gepost op: 13-05-2019, 14:02:31 »
Altijd erg satisfying als degene die als eerste de mol doorheeft ook daadwerkelijk wint ::bravo::

Dat vond ik nou ook! En volgens mij was hij ook een van de grootverdieners? :D

Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #434 Gepost op: 13-05-2019, 20:00:22 »
zat echt  ::oink:: toen ze zeiden dat Axel 29/30 goed had.
Chapeau.
Helpt goed om na aflevering 4/5 de mol te hebben en vast te houden  ::tandpastasmiley::