Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 61703 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #20 Gepost op: 17-03-2019, 23:41:37 »
In Café De Mol zat een compilatie van al haar vertragingen bij opdracht 2.



Nog niet gezien  :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #21 Gepost op: 17-03-2019, 23:42:11 »
Nog niet gezien  :)

Vandaar de warme aanbeveling. ;D

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #22 Gepost op: 17-03-2019, 23:57:45 »
Volgens mij rolde ze expres die stokjes richting de toren van Joeri  ::rofl::
Dat dacht ik dus ook op dat moment.
(...)
Hoog op mijn lijstje nu  ::jaja::
Bij mij ook.
Ik had haar voor de start (op basis van de voorstel- en selectiefilmpjes, dus eigenlijk nauwelijks ergens op gebaseerd) samen met Liesbeth als voornaamste verdachte.
De twee Bet-(h)jes.  :)

Na aflevering 1 op Liesbeth gestemd, met Kaat en Joeri op plek 2 en 3. Die laatste twee lijken me wat te fanatiek bezig.
 
Liesbeth is eruit (jammer genoeg, want ik vind haar een heel leuk mens en had haar graag verder zien geraken), dus ik ga terug naar mijn eerste gedachte en stem straks in de poll op deze knappe, slimme dame, die in mijn ogen een heel subtiel te werk gaande mol kan zijn. Iemand die bovendien past in het beeld van compassie dat wordt geschetst in het dagboek van de mol.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #23 Gepost op: 18-03-2019, 01:14:09 »
Volgens mij rolde ze expres die stokjes richting de toren van Joeri  ::rofl::

Kalm bij het bouwen omdat ze als 1 vd laatsten wilde gaan. Zo kan je indien iets goed gegaan is nog wat verklooien in t recept

Bij de trappen was ze opeens duizelig en ze probeerde al eerder te vertragen. Ik meen bij het eerste bordje wat ze tegenkwamen.

Hoog op mijn lijstje nu  ::jaja::

En ze wilde snel door toen de groep bij de hamer en beitel op het goede spoor kwam van een zwakke schakel. Terwijl de rest zocht naar de schakel stond zij: “We verliezen wel tijd zo he”. Kan een subtiele (gefaalde) molactie geweest zijn.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #24 Gepost op: 18-03-2019, 10:25:02 »
In aflevering 1, in de eerste minuten van de serie op het moment dat alle kandidaten een stilstaand shot krijgen met naam en beroep zie je bij alle kandidaten een andere kandidaat op de achtergrond van hun shot, behalve bij Elisabet, wellicht omdat zij het spel alleen speelt.

Het viel me op, weet niet of het iets is.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #25 Gepost op: 18-03-2019, 10:56:57 »
De term ‘ moordenaar’ past wel bij een spoedarts.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2019, 10:59:27 »
De term ‘ moordenaar’ past wel bij een spoedarts.

Meestal als de moordenaar zijn werk gedaan heeft, is het voor een spoedarts wel te laat...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2019, 14:48:04 »
Tot nu toe een van de meer verdachter kandidaten, maar ik ga nog niet tunnelen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2019, 15:33:51 »
Meestal als de moordenaar zijn werk gedaan heeft, is het voor een spoedarts wel te laat...

 ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #29 Gepost op: 19-03-2019, 07:45:43 »
Er wordt veel aandacht op Eva gelegd, dus op zoek naar een andere mol. Joeri doet alles nog goed, Elisabet heeft al een reeks eenvoudige dingen gedaan. Bijvoorbeeld die dressing op de groente. Dat zagen we niet in het voorbeeld van de Thaise vrouw, maar hoorden we wel in de nachtelijke instructies. En ze kon goed bouwen, maar heeft ze zelf iets afgebouwd?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #30 Gepost op: 19-03-2019, 08:43:21 »
Er wordt veel aandacht op Eva gelegd, dus op zoek naar een andere mol. Joeri doet alles nog goed, Elisabet heeft al een reeks eenvoudige dingen gedaan. Bijvoorbeeld die dressing op de groente. Dat zagen we niet in het voorbeeld van de Thaise vrouw, maar hoorden we wel in de nachtelijke instructies. En ze kon goed bouwen, maar heeft ze zelf iets afgebouwd?

De eerste toren en de achtste (samen met Joeri).

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #31 Gepost op: 19-03-2019, 08:44:44 »
Voor verdere analyse

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #32 Gepost op: 19-03-2019, 09:08:13 »
Mijn conclusie na analyse is dat Betonmol eens op het forum van Temptation Island moet gaan kijken.

Elisabet is een van mijn verdachten. Ze wilde graag doorgaan op de zeephelling voor een hoger bedrag. Hier had flink tijd mee verknoeid kunnen worden.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #33 Gepost op: 19-03-2019, 10:25:06 »
 ::) het is wel een beetje een vleeskeuring aan het worden hier op het forum

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #34 Gepost op: 19-03-2019, 10:31:32 »
En dat terwijl de opdracht was om vis klaar te maken ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #35 Gepost op: 19-03-2019, 10:48:58 »
Wat ik dan weer bijzonder zou vinden als Elisabet de Mol is is dat ze in de auto zegt dat iedereen voor een tientje in haar molboekje mag kijken. Ook bijzonder als ze kandidaat is want zo'n boekje bewaak je toch met je leven? Het zou wel heel geslepen zijn als het moltactiek is: weinig opschrijven omdat dat als Mol toch alleen maar vervelend en onnodig is en vervolgens daarmee te koop lopen onder het mom van ik ga toch niet winnen, houd geen rekening met mij, ik ben onschuldig...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #36 Gepost op: 19-03-2019, 11:02:55 »
Of het is een slimme tactiek. Wie van de andere kandidaten gaan er op in? De mol heeft de info niet nodig. Dus je zou er kandidaten mee kunnen afstrepen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #37 Gepost op: 19-03-2019, 12:25:44 »
Ik hak de knoop door. Elisabet is mijn nieuwe Mol.

Ze zegt in de selectiegesprekken onomwonden dat ze een hele goede Mol zou zijn. Maar een winnaar zou ze niet kunnen zijn? (Zoals ze in de auto zegt.) Dat vind ik raar. Ze vindt zichzelf ook een sterke vrouw (wat ze natuurlijk ook is als spoedarts) maar laat zich toch bij de zwakke groep indelen. In die groep lijkt ze in controle te zijn en zo nu en dan het tempo te bepalen. Verhoogde ze het tempo omdat ze wist dat op het einde toch de zware trappen volgden? Als je al gerend hebt zijn die nog zwaarder. Daar aangekomen had Ingrid het moeilijk en hier speelde Elisabet mooi op in. En ook werd ze zelf duizelig wat voor wat vertraging zorgde. Bij de zeepwand was Elisabet de enige die (nadat zij de 200 pakte) nog wel voor een hoger bedrag wilde gaan wat nog meer tijd had kunnen kosten. Bij het dansen lijkt het alsof Ingrid de fout maakte maar het kan goed zijn dat Elisabet voor haar al de voortgang blokkeerde.

De Mol wordt al in vertrouwen genomen zo leerden we uit het nachtelijke gesprekje met Gilles. Ik zie het wel voor me dat dit voor Elisabet geldt en dat ze inderdaad een hele goede Mol is.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #38 Gepost op: 19-03-2019, 13:45:15 »
Ze doet me aan Sarah denken ::schaam::

Dus ik vind ze best wel verdacht in alles wat ze doet, aanwezig zijn, maar toch alles net wat minder goed doen als het belangrijk wordt. Torentjes bouwen lukt plots erg goed als het al te laat is. Bamboo dancing lukt dan weer helemaal niet... toevallig de slechte dipsaus kiezen..

Ik zet ze voorlopig op nummer 2. Na het Sarah debacle wil ik eerst andere kandidaten beter uitlichten  ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #39 Gepost op: 19-03-2019, 14:06:54 »
Ze doet me aan Sarah denken ::schaam::

Dus ik vind ze best wel verdacht in alles wat ze doet, aanwezig zijn, maar toch alles net wat minder goed doen als het belangrijk wordt. Torentjes bouwen lukt plots erg goed als het al te laat is. Bamboo dancing lukt dan weer helemaal niet... toevallig de slechte dipsaus kiezen..

Ik zet ze voorlopig op nummer 2. Na het Sarah debacle wil ik eerst andere kandidaten beter uitlichten  ::rofl::

Je beschrijft mooi hoe ik erover denk.