Auteur Topic: [kandidaat] Eva  (gelezen 18991 keer)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #220 Gepost op: 8-04-2019, 18:27:00 »
Dat ze zo als Mol makkelijk geld uit de pot kon halen ben ik met je eens. Maar wat is het verschil tussen tunnel, hoofdverdachte en Mol? Redeneringen als "ze is niet de Mol omdat ze te duidelijk de Mol was maar ze is wel mijn hoofdverdachte maar niet mijn tunnel" maken het er niet makkelijker op.
Ja ik snap dat ik soms wat onduidelijk kan overkomen ::schaam::

Tunnel = ik weet het zeker.
Hoofdverdachte = Close, maar er zijn er meer die het nog kunnen zijn.
Ze is niet de mol omdat ze te duidelijk de mol is = heb ik zo niet bedoeld/beweerd. Ik wilde de situatie bij de eliminatie (achteraf terecht) gewoon liever niet geloven.

Ik vind het spijtig dat ze is afgevallen en zeker de manier waarop, haar ziek zijn speelde een grote rol vrees ik :(  Ze gaf veel kleur aan de opdrachten. Leuke kandidaat ::bravo::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #221 Gepost op: 8-04-2019, 18:50:53 »
Na het vertrek van Eva zijn heel wat tunnels ingestort (zij was ook één van mijn hoofdverdachten).

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #222 Gepost op: 8-04-2019, 21:07:35 »
Wat een leuke, lieve, sympathieke, enthousiaste en grappige kandidate. Ik ga haar echt missen.  ::hug::
Frankje Lapi

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #223 Gepost op: 8-04-2019, 22:12:08 »
Eva in een interview over haar keuze voor de geleedpotige:

Citaat
Wat het dier op de kamer betreft vonden vele kijkers het verdacht dat Kaat en Eva zo snel voor de geleedpotige kozen. "Dat was dus echt geen bewuste molactie", aldus Eva. "Ik kan er wel inkomen dat die keuze verdacht was, maar een zoogdier zag ik echt nog minder zitten. Het is dan uiteindelijk die tarantula geworden, terwijl ik gewoon eerder een rupske had verwacht", lacht ze.

Hilarisch toch wel dat het geen bewuste nepmolactie was.  ::rofl::
Maar ze zei wel 'een spin ofzo?' toen Kaat in de boot vroeg wat een geleedpotige is!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #224 Gepost op: 8-04-2019, 22:46:18 »
Mijn mol eruit, toen ze niet meedeed want ziek was dat voorteken 1. Toen Kaat aangaf alles op Eva te hebben gezet was dat nummer 2. Nul pasvragen en informatie uit eigen hand doet je pas echt de das om als kandidaat.

Helaas, geen mol die een rood scherm krijgt te zien en toch in het spel blijft. Wel een verdomd leuke kandidate. Eva die helaas geen advocaat v/d duivel mocht spelen maar gewoon doorgaat als advocate ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #225 Gepost op: 9-04-2019, 10:11:08 »
Super leuke kandidaat die we moeten gaan missen :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #226 Gepost op: 10-04-2019, 09:41:44 »
Inderdaad, ze zal absoluut gemist worden. Zowel bij haar mede-kandidaten als ook op de tv.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #227 Gepost op: 10-04-2019, 10:14:07 »
Inderdaad, ze zal absoluut gemist worden. Zowel bij haar mede-kandidaten als ook op de tv.
Zelfs Gilles was emotioneel en wat ongemakkelijk bij haar afscheid.