Auteur Topic: De Mol 2020 (Griekenland)  (gelezen 43220 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #160 Gepost op: 14-02-2020, 16:22:50 »
Ik vond het een leuke trailer op sigma ik hoop écht niet dat ze gaan stoppen volgend jaar.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #161 Gepost op: 14-02-2020, 18:02:30 »
Het zieta wel een beetje naar uit, maar mie s chie nie.

Edit: waarom klopt de uitspraak  nou niet op de eerste foto die ik zie.

Poging 2:

Joe pi! ksi nu chi reden om te stoppen.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2020, 18:14:11 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #162 Gepost op: 14-02-2020, 18:40:30 »
Ik wil niet de pessimist uithangen, maar alles aan de trailer schreeuwt dat dit het laatste seizoen wordt.

Voorlopig dan
You'll never walk alone

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #163 Gepost op: 14-02-2020, 20:35:08 »
Ik wil niet de pessimist uithangen, maar alles aan de trailer schreeuwt dat dit het laatste seizoen wordt.

Voorlopig dan

Misschien het laatste seizoen voor Gilles als presentator?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #164 Gepost op: 14-02-2020, 20:56:52 »
Ziet er prachtig uit ::bravo::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #165 Gepost op: 14-02-2020, 21:16:55 »
ga echt janken als gilles of het programma stopt hoor! waarom zouden ze met die vele kijkers?

en sowieso dat ik dit jaar naar de finale in de bios ga. effe alle banken checken :P
chipsverslaafde <3

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #166 Gepost op: 15-02-2020, 00:00:51 »
ga echt janken als gilles of het programma stopt hoor! waarom zouden ze met die vele kijkers?

Omdat kijkers ook niet zaligmakend horen te zijn vind ik. Ik ga de vergelijking met WIDM niet maken, maar als de makers van De Mol (op VIER) vinden dat een nieuw seizoen maken voor 2021 betekent dat ze aan kwaliteit moeten inboeten, dan wil ik gerust wachten tot 2022. Ook niet langer natuurlijk. ;D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #167 Gepost op: 15-02-2020, 00:57:01 »
Ik wil niet de pessimist uithangen, maar alles aan de trailer schreeuwt dat dit het laatste seizoen wordt.

Voorlopig dan


totaal niet...

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #168 Gepost op: 15-02-2020, 11:54:39 »
Het zou me kras lijken mochten ze stoppen met het programma, maar zeg nooit nooit. VIER is relatief een nieuwe zender en moet vaak nog steeds opboksen tegen de traditionele zenders zoals ÉÉN en VTM. In het najaar hebben ze een klepper als De Slimste Mens ter Wereld en Gert Late Night (dat weinig concurrentie heeft van het geflopte Vandaag met die Danira op ÉÉN of dat irrelevante avondprogramma op VTM waarvan ik de naam ben vergeten met de niet onknappe presentator).

In het voorjaar is De Mol de sterkte van VIER, het zou me echt verbazen mochten ze dat plots zomaar laten gaan. Zeker omdat blijkt dat ÉÉN op zondagavond aan het verzwakken is. VTM doet exact hetzelfde door Blind Getrouwd op zondagavond te plaatsen in plaats van op maandag zoals vroeger.

EDIT: Sinds de start van de zender in 2012 staat De Mol op de derde plaats van meestbekeken programma na DSMTW en een voetbalkwalificatie voor het WK in 2014. Het stoppen van De Mol zou een sociale zelfmoord zijn voor VIER.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 12:01:42 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #169 Gepost op: 15-02-2020, 12:32:11 »
Het is toch niet enkel aan de tv zender om te bepalen. Het productiehuis moet voelen dat zij de kwaliteit kunnen handhaven. En als die denkt dat een sabbatical de  handhaving van de kwaliteit ten goede zou komen, zou Ik een 1 jaars onderbreking niet erg vinden. Liever de gekende hoge kwaliteit dan per se elk jaar een serie.

Verder gaat veel in de trailer over tijd , einde en begin. Het zou ook een verwijzing kunnen zijn naar de oudheid, maar wat als het eens veel dichterbij de moderne tijd ligt. Omega is een serieus merk voor horloges, misschien een sponsordeal.

Misschien 2 vliegen in een pannenkoek geslagen.


Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #170 Gepost op: 15-02-2020, 12:36:15 »
En daarbij: in De Mol beginnen ze de serie (vrijwel?) altijd aan het einde met de presentator die vertelt dat zoveel dagen daarvoor het avontuur is begonnen met 10 vrienden etc, waarna ze terug in de tijd vliegen naar het begin van de serie. Ik vind dat echt een mooie traditie. Bij een serie in Griekenland van alfa naar omega gaan lijkt mij ook niet echt gek. En inderdaad een sponsordeal met horlogemerk Omega zou (voor een commerciële omroep als Vier) ook geen gek idee zijn.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #171 Gepost op: 15-02-2020, 13:18:36 »
Ik gok dat er een opdracht komt met het Griekse alfabet.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #172 Gepost op: 15-02-2020, 13:19:20 »
Er is echter nog veel onduidelijkheid over de alpha. Terwijl er eigenlijk al wel een consensus is wat de eerste beelden van de serie laten zien, het meteora klooster.

Dus met de zin “ of is het spel al veel eerder begonnen.?” Is dat voer voor allerlei theorieën, van ex deelnemers tot het feit dat we de deelnemers van dit seizoen al zagen in afl 10 vorig seizoen.

In beide gevallen zou ik het vreemd vinden , want waarom zou je wederom een inschrijving regelen als je de kandidaten al hebt.

Verder komt er in de trailer een woordenboek pagina voor, volledig in het oud Duits. En zien we ook een shot van een soort demon/bosgod wat zeker niet Grieks aandoet.

Mysterieus? Zeker

Nog wat nachtjes wachten die prima opgevuld worden met de ontknoping van widm 20. Kerstmis kwam weer vroeg dit jaar. 

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #173 Gepost op: 15-02-2020, 13:23:08 »
Het is toch niet enkel aan de tv zender om te bepalen.
Je weet toch dat de holding van het televisiebedrijf Woestijnvis aan de wieg van VIER stond? Ik denk dat ze net heel veel te bepalen hebben, waarom zouden ze anders niet naar populairdere zenders gaan (zonder reclame)? Er zijn bijzonder veel overlappingen.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #174 Gepost op: 15-02-2020, 13:53:58 »
Ik weet dat de holding woestijnvis inderdaad een hele grote player was in de oprichting van vier.  Maar ik weet ook de beweegredenen van productiehuis woestijnvis waarom er zo lang getwijfeld werd over een derde serie. En ik weet ook de troubles die Er geweest zijn bij het tot stand komen van een overeenkomst om nog een vierde serie ineen te zetten ( met een ander creatief team).

Dus het is een gegeven dat het team achter de productie van de serie erg bezig is met handhaving van de kwaliteit van de serie .
Kijkcijfers voor vier is prio nummer 1, maar of er iemand mee gebaat is als de kwaliteit achter blijft bij wat men verwacht, vraag ik me af. Ik heb programma’s weten afgevoerd om minder. 

In de zinnen in de trailer komt ook voor hier eindigt mijn verraad, dat vind ik dan weer meer een persoonlijk iets en dus niet een indicatie voor het stoppen van de serie, maar voor de omega van de mol 2020 .


Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #175 Gepost op: 15-02-2020, 13:57:15 »
Je weet toch dat de holding van het televisiebedrijf Woestijnvis aan de wieg van VIER stond? Ik denk dat ze net heel veel te bepalen hebben, waarom zouden ze anders niet naar populairdere zenders gaan (zonder reclame)? Er zijn bijzonder veel overlappingen.
Zonder reclame = publieke omroep = minder budget voor het maken van het programma. Die keuze lijkt me wel duidelijk
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #176 Gepost op: 15-02-2020, 14:22:45 »
Ik weet dat de holding woestijnvis inderdaad een hele grote player was in de oprichting van vier.  Maar ik weet ook de beweegredenen van productiehuis woestijnvis waarom er zo lang getwijfeld werd over een derde serie.
Ze hebben toch altijd naar buiten gebracht maar een paar seizoenen per programma te willen maken? Hoewel dat nu ook niet echt meer aan de orde is zo blijkt. Misschien gold dat meer voor programma's zoals In de gloria, Het Geslacht De Pauw, Het Eiland, etc.

Zonder reclame = publieke omroep = minder budget voor het maken van het programma. Die keuze lijkt me wel duidelijk
NPO is toch wel het bewijs dat een publieke omroep niet moet onderdoen ::)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 14:24:16 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #177 Gepost op: 15-02-2020, 15:34:18 »
Hoezo halen jullie uit een trailer van het nieuwe seizoen het compleet stoppen daarna van Wie is de Mol???
Ik mis denk ik iets  ::oink::

Ik zie een gave trailer met Griekse letters wat zich afspeelt in Griekenland, waarbij de mol aangeeft zich bekend te maken, oftewel terugblik over het seizoen en bekendmaking wie de mol dit seizoen is geweest.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #178 Gepost op: 15-02-2020, 15:44:17 »
Hoezo halen jullie uit een trailer van het nieuwe seizoen het compleet stoppen daarna van Wie is de Mol???

Ik haal het er niet echt uit, maar voor de release van de trailer gisteren had ik toch ook wel het gevoel dat de nadruk erg veel lag op de woorden "Hier eindigt het". Bovendien hebben we dat interview van om en bij een jaar geleden waarin toch werd gezinspeeld op een korte pauze om de kwaliteit te kunnen behouden.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2020 (Griekenland)
« Reactie #179 Gepost op: 15-02-2020, 18:26:29 »
Vroeger was er bij woestijnvis altijd de gewoonte om 2 seizoenen van een bepaald programma te maken. Voor De Mol werd er echter, na lang twijfelen, toch een nieuw seizoen gemaakt.
Er is een lange tijd een hele heisa geweest tussen de bedenkers van De Mol en Woestijnvis, maar dat is toen gelukkig goedgeluimde en zo kwam er een vierde seizoen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::