Auteur Topic: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior  (gelezen 314270 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #40 Gepost op: 24-03-2014, 15:49:17 »
Maar ik moet zeggen, ik vind het best leuk met de kids. Benieuwd of mijn WIDM-denkpatronen ook op hen van toepassing zijn.

Absoluut. En als je door deze juniorserie heen bent kan je altijd nog de eerste uit 2008 terugkijken: hier.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #41 Gepost op: 25-03-2014, 07:50:18 »
Een kindercampagne graag ;D
Voor welke politieke partij?
Nou inderdaad  ;D

Zaamslag - Zaandam - Zaandijk - Zalk - Zaltbommel - Zandberg - Zandeweer - Zandhuizen (Friesland) - Zandpol - Zandstraat - Zandvoort - Zeddam - Zeegse - Zeeland - Zeelst - Zeerijp - Zeewolde - Zegge - Zegveld - Zeijen - Zeijerveen - Zeijerveld - Zeilberg - Zeist - Zeldam - Zelhem - Zenderen - Zennewijnen - Zetten - Zevenaar - Zevenbergen - Zevenbergschen Hoek - Zevenhoven - Zevenhuizen (Kaag en Braassem) - Zevenhuizen (Bunschoten) - Zevenhuizen (Eemsmond) - Zevenhuizen (Heeze-Leende) - Zevenhuizen (Kollumerland en Nieuwkruisland) - Zevenhuizen (Leek) - Zevenhuizen (Moerdijk) - Zevenhuizen (Texel) - Zevenhuizen (Tietjerksteradeel) - Zevenhuizen (Zevenhuizen-Moerkapelle) - Zevenhuisjes - Zierikzee - Zieuwent - Zijderveld - Zijdewind - Zijldijk - Zijpersluis - Zijtaart - Zions Hill - Zoelen - Zoelmond - Zoetermeer - Zoeterwoude - Zonnemaire - Zorgvlied - Zoutelande - Zoutkamp - Zuid-Beijerland - Zuidbroek (Groningen) - Zuidbroek (Noord-Holland) - Zuiddorpe - Zuideinde - Zuidermeer - Zuiderwoude - Zuidhorn - Zuidlaarderveen - Zuidland - Zuidlaren - Zuidoostbeemster - Zuid-Scharwoude - Zuidschermer - Zuidveen - Zuidveld - Zuidvelde - Zuidwolde (Drenthe) - Zuidwolde (Groningen) - Zuidzande - Zuidzange - Zuidzijde (Bodegraven) - Zuidzijde (Korendijk) - Zuidzijde (Oostflakkee) - Zuilichem - Zuna - Zunderdorp - Zundert - Zurich - Zutphen - Zuurdijk - Zwaag - Zwaagdijk - Zwaagwesteinde - Zwaanshoek - Zwagerbosch - Zwammerdam - Zwanenburg - Zwartsluis - Zwartebroek - Zwarte Haan - Zwartemeer - Zwartewaal - Zweeloo - Zweins - Zwiep - Zwiggelte - Zwingelspaan - Zwijndrecht - Zwinderen - Zwolle - Zwolle (Gelderland)

Kunnen we dus nog mooi 54 seizoenen junior verwachten  >:D
Zwolle ligt in Overijssel.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2014, 07:52:22 door m0l »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #42 Gepost op: 25-03-2014, 09:07:02 »
Voor welke politieke partij? Zwolle ligt in Overijssel.

Klopt, maar er schijnt ook nog een Zwolle in Gelderland te bestaan, net zoals je Zeeland terug kan vinden in Brabant en America in Limburg als plaats.  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #43 Gepost op: 25-03-2014, 21:44:15 »
Klopt, maar er schijnt ook nog een Zwolle in Gelderland te bestaan, net zoals je Zeeland terug kan vinden in Brabant en America in Limburg als plaats.  ::)
En in Friesland heb je Egypte en Moskou (beide gemeente Ooststellingwerf) ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #44 Gepost op: 25-03-2014, 22:55:56 »
Zwolle (Overijssel): http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwolle
Zwolle (Gelderland): http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwolle_(Gelderland) Dit is echter geen stad of dorp! Dit is een buurtschap.

Offline Lautjeee17

  • Forumlid
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #45 Gepost op: 27-03-2014, 16:19:47 »
Misschien zou het Z-gedoe kunnen slaan op Roeland, omdat hij speelt voor de Zeeschildpad. Maar ik denk dat dit een beetje ver gezocht is  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #46 Gepost op: 27-03-2014, 16:59:19 »
Bij het terugkijken van WIDM Junior 1 (2008) was ik benieuwd hoe de kandidaten er nu zes jaar later uitzien. Vijf van hen zijn op FB te vinden. Onderstaande (profiel)foto's zijn openbaar dus ik hoop dat het geen probleem is dat ik ze hier plaats. De namen weten jullie er zelf wel bij te plaatsen. :)

Spoiler: zes jaar later (klik om te tonen/verbergen)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #47 Gepost op: 27-03-2014, 17:03:34 »
De tweede niet?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #48 Gepost op: 27-03-2014, 17:04:19 »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #49 Gepost op: 27-03-2014, 19:16:25 »
Goh, wat zijn ze verandert zeg!

Van Joost is vast ook wel een foto te vinden, aangezien hij tegenwoordig een beroemd acteur is. Wie weet zien we hem nog wel terug in de 'grote' WIDM :D
« Laatst bewerkt op: 27-03-2014, 19:20:59 door Pac »
...óf niet!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #50 Gepost op: 28-03-2014, 10:09:30 »
Ik bedenk me nu pas dat veel van ons de komende uitzending niet live zullen zien omdat we dan allemaal bij de Chinees zitten na de fandag.  ::tandpastasmiley::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #51 Gepost op: 28-03-2014, 10:57:51 »
Dat zal dus een behoorlijke terugslag zijn in de kijkcijfers ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #52 Gepost op: 28-03-2014, 18:38:42 »
Haha maximaal 300 maar hoor :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #53 Gepost op: 28-03-2014, 20:07:11 »
namen weten jullie er zelf wel bij te plaatsen
Ik weet het echt niet meer. Is die 6e foto Naomi dan ::) ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #54 Gepost op: 28-03-2014, 20:29:39 »
Ik weet het echt niet meer. Is die 6e foto Naomi dan ::) ::zwaai::

Sioux. ::zwaai::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #55 Gepost op: 28-03-2014, 20:33:28 »
Ik bedenk me nu pas dat veel van ons de komende uitzending niet live zullen zien omdat we dan allemaal bij de Chinees zitten na de fandag.  ::tandpastasmiley::
Hebben ze wifi bij de chinees? ;D ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 29-03-2014, 16:06:09 door Rat »

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #56 Gepost op: 29-03-2014, 11:10:31 »
Ik bedenk me nu pas dat veel van ons de komende uitzending niet live zullen zien omdat we dan allemaal bij de Chinees zitten na de fandag.  ::tandpastasmiley::
Bij de Chinees of bij de Bulgaar/Pool/Roemeen?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #57 Gepost op: 29-03-2014, 19:39:35 »
Ik kijk sowieso altijd terug. Mocht er een nieuw seizoen komen zou ik zeggen: Van 19:00 uur tot 19:30 of van 19:30 tot 20:00 uur. Een beetje de "primetime" uren van Zapp.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #58 Gepost op: 4-04-2014, 08:44:50 »
Ik kijk sowieso altijd terug. Mocht er een nieuw seizoen komen zou ik zeggen: Van 19:00 uur tot 19:30 of van 19:30 tot 20:00 uur. Een beetje de "primetime" uren van Zapp.
Van 19:00 - 21:00 uur.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Jeugdsoos: The place to be tijdens WIDM Junior
« Reactie #59 Gepost op: 4-04-2014, 18:31:54 »
Ik kijk sowieso altijd terug. Mocht er een nieuw seizoen komen zou ik zeggen: Van 19:00 uur tot 19:30 of van 19:30 tot 20:00 uur. Een beetje de "primetime" uren van Zapp.
dat is tegenover dwdd lijkt me niet handig.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.