Poll

Wie is de Mol?

Davey
5 (9.8%)
Jenny
33 (64.7%)
Roeland
13 (25.5%)

Totaal aantal stemmen: 51

Auteur Topic: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]  (gelezen 407025 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #60 Gepost op: 16-03-2014, 22:02:53 »
Ik ga voor Jenny ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #61 Gepost op: 16-03-2014, 23:08:04 »
Ik ga nog een keer voor Guido, al heeft hij niet veel gedaan deze aflevering.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #62 Gepost op: 17-03-2014, 12:31:15 »
Ik denk nog steeds Jenny
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #63 Gepost op: 17-03-2014, 12:44:06 »
Davey zie ik niet meer als Mol omdat hij inderdaad het goede cijfer 3 noemt bij de opdracht met de lampen.
Guido is het ook niet omdat hij bij de fietsopdracht als eerste meteen zijn foto (van Jitske) goed zet. (Al kan het zijn dat hij eerder bij anderen voor verwarring heeft gezorgd. Dan zou het juist een briljante molactie zijn om zelf wel zijn foto goed te zetten.)
Jan en Jitske lijken me echt te onschuldig. (Gevaarlijk natuurlijk en een slecht argument, maar het streept wel lekker weg. :P)
Nog over: Roeland, Jenny, Harmen, Floor.

Als ik kandidaat zou zijn zou ik nu spreiden tussen Harmen en Floor.

Omdat Harmen al genoeg stemmen heeft in deze poll stem ik op Floor. ;D

(Floor zet weliswaar de foto van Guido goed op 2 maar de enige andere keuze was plaats 9 en dat waren haar eigen schoenen. Dit zou wel erg verdacht zijn geweest. Bovendien stond er al genoeg fout om zeker te zijn dat het geld niet meer te winnen was. Floors mogelijke molacties met de Nachtwacht zijn duidelijk en in het museum lijkt ze ook voor wat verwarring met de kleur blauw te zorgen, al weet ik niet of daar ook echt een fout mee wordt gemaakt. En waarom corrigeert ze Jitske niet die onterecht roept dat ze nog maar 5 minuten hebben? Edit: Dat laatste klopt niet, Floor corrigeert Jitske wel.)
« Laatst bewerkt op: 18-03-2014, 17:49:10 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #64 Gepost op: 17-03-2014, 15:03:35 »
Omdat Jitske en Davey door praktisch alle kandidaten genoemd worden zullen zij vast de mol niet zijn. Roeland en Jan had ik al eerder verworpen. Ik zou in een echte test nu denk ik maar eens gaan spreiden, niet meer zoveel op Guido maar meer op de andere 3 (voor het eerst in mijn leven nog geen tunnel ??? ::rofl::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #65 Gepost op: 17-03-2014, 15:27:01 »
Omdat Jitske en Davey door praktisch alle kandidaten genoemd worden zullen zij vast de mol niet zijn. Roeland en Jan had ik al eerder verworpen. Ik zou in een echte test nu denk ik maar eens gaan spreiden, niet meer zoveel op Guido maar meer op de andere 3 (voor het eerst in mijn leven nog geen tunnel ??? ::rofl::)

Naast Jitske en Davey wordt bij mijn weten alleen nog Guido aangehaald (Floor noemt hem en Jan vult een testvraag op hem in). Van Roeland en Davey weten we echter nog niet wie zij verdacht vinden.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2014, 15:47:26 door Molzkovicz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #66 Gepost op: 17-03-2014, 15:56:55 »
Davey weten we echter nog niet wie zij verdacht vinden
Nou dat komt wel duidelijk naar voren; hij lijkt wel puur op 1 in te zetten.... en op 1 meisje te focussen. Meest aannemelijk is dan Jenny. Aan de rest te zien Jitske. Maar dan is weer niet te begrijpen waarom die naam niet gewoon valt. Dus ik gok ook Jenny die hij sowieso *haat* vanwege die kwestie Penningmeester ;)
Ik ga nog een keer voor Guido, al heeft hij niet veel gedaan deze aflevering.
Wel veel gedaan, helaas alleen goede dingen ::ohno:: ::) :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline harmenfan

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #67 Gepost op: 17-03-2014, 19:48:47 »
HARMEN HARMEN HARMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #68 Gepost op: 17-03-2014, 20:45:07 »
Ik heb zondag nog eens voor Harmen gestemd. Dat hij zo veel verdacht wordt zit mij niet lekker, maar weet nog niet wie dan wel... en iets met tunnels en visies...

Tweede keus weet ik nu ook niet meer te maken. Ik ga de aflevering nog eens terug kijken en een overzichtje maken.

EDIT> Ik twijfel toch echt wel over Harmen, hij lijkt me toch wel echt bij te dragen aan het goed doen van de lampjes in het museum. Maar nog even op nummer 1. Verder:

2. De Jenningmeester
3. Floor
4. Guido
5. Jan
6. Roeland
7. Jitske
8. Davey
« Laatst bewerkt op: 23-03-2014, 10:04:20 door Rat »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #69 Gepost op: 17-03-2014, 21:24:41 »
Davey: deed goed zijn best met de museumopdracht (verwarring schoppen over de route en te vroeg rechts afslaan was gewoon geinen)
Floor: idem + wist bij de fietsopdracht van meerdere foto's in welke volgorde ze stonden
Guido: overrulede Jitske met haar 'nog 5 min!' en hielp goed mee tijdens de museumopdracht
Jan: stil en onopvallend toch de stille kracht in de groep om opdrachten te doen slagen
Jenny: deed net als Davey goed haar best tijdens het zoeken in het museum
Jitske: wist oprecht niet alle schoenen te herinneren dus dat is geen molgedrag maar onhandigheid, probeerde wèl te nepmollen met haar 'nog 5 min!'
Roeland: lette goed op tijdens het fietsen en deed goed zijn best in het museum
Harmen: was vaag en niet oprecht in zijn reactie na de fietstocht + deed iit anderen niet zijn best bij de museumopdracht

Molpositie bij de fietstocht: of helemaal als eerste de verkeerde foto plaatsen zodat de reeks nooit compleet kon zijn of als een-na-laatste, in de wetenschap dat de laatste toch niet zou weten of alles op de juiste plek zou komen te staan
Molpositie bij de museumopdracht: tijd rekken en zo veel lampen aan over houden of twijfel wekken door de discussie welke code het is te sturen > tijd rekken > niet op tijd tot de juiste code besluiten als groep

Harmen is nu toch ook mijn mol ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline harmenfan

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #70 Gepost op: 18-03-2014, 21:59:49 »
Mijne ook! Harmenmol

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #71 Gepost op: 19-03-2014, 01:01:58 »
Guido :\'(
Jenny >:(

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #72 Gepost op: 19-03-2014, 08:34:17 »
Guido :\'(
Jenny >:(

Het uitdraaien van de lamp 1979 en vooral zo sneaky en ook zo in beeld gebracht is natuurlijk zéér verdacht. Maar ik ben gelukkig nog niet meteen 'om'. Al is Jenny er wel een van mijn hoofdverdachten door geworden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #73 Gepost op: 19-03-2014, 16:48:31 »
Ik houd het voorlopig op Floor. Ik verdenk haar ervan een tijdje met de achterblijver Jitske te hebben opgefietst en al gezellig kletsend haar aandacht van de schoenen te hebben afgeleid. Zou grappig zijn als het haar dan gelukt was Jitske juist haar eigen schoenen te laten missen.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #74 Gepost op: 19-03-2014, 22:21:45 »
Harmen en Floor na aflevering 2
When life knocks you down, fight back!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #75 Gepost op: 20-03-2014, 23:22:57 »
Mijn hoofdverdachte blijf Roeland. ::jaja::
Omdat ik niet denk dat uit in aflevering 2 veel meer op te maken is. En omdat ik met het maken van de molactiecompilatie nog meer acties van Roeland ben tegengekomen ::vergroot::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 2]
« Reactie #76 Gepost op: 23-03-2014, 18:43:28 »
Gelukkig had ik stiekem helemaal niet op Floor als Mol gestemd in de pool, maar op Jenny. En na aflevering 3 ben ik behoorlijk overtuigd dat Jenny inderdaad de Mol is... ::tandpastasmiley::

Edit: Maar Harmen vlak ik ook nog niet uit!
« Laatst bewerkt op: 23-03-2014, 21:09:49 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 3]
« Reactie #77 Gepost op: 23-03-2014, 18:45:37 »
Stemresultaten na aflevering 2:

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 3]
« Reactie #78 Gepost op: 23-03-2014, 18:47:01 »
ik ga nog gewoon weer voor Guido :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 3]
« Reactie #79 Gepost op: 23-03-2014, 18:47:29 »
Ik neig nu naar Guido, naast Harmen. Beide waren opzettelijk aan het sturen bij het geven van een verkeerd antwoord, Guido ging voor het niets zeggen > jokers pakken = geld uit de pot.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan