Auteur Topic: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland  (gelezen 99243 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #20 Gepost op: 13-04-2014, 21:17:17 »
Ik vraag me af hoe hij zover is geraakt, hij lijkt me best onhandig.
Ooit aan gedacht dat hij wel eens de mol zou kunnen zijn? Een mol type-Milouska: irritant doen, maar het in het echt niet zijn ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #21 Gepost op: 13-04-2014, 21:20:39 »
Ooit aan gedacht dat hij wel eens de mol zou kunnen zijn? Een mol type-Milouska: irritant doen, maar het in het echt niet zijn ;)
Daar had ik al een beetje aangedacht, alleen hij komt niet heel irritant over.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #22 Gepost op: 13-04-2014, 22:38:37 »
Ik vraag me af hoe hij zover is geraakt, hij lijkt me best onhandig.

::rofl:: Dit is bijna hetzelfde als wat Ellen in serie 3 zei over George toen ze eruit vloog. Maar even serieus:

Citaat van: Roeland
Je bent gewoon bang om van de ene eventjes te schuiven naar iemand anders. De kans dat je er daardoor uitvliegt is zo ongelofelijk groot. Ik hoop enorm echt dat ik doorga want ja, dan zit je gewoon in de halve finale van Wie is de Mol. En dat wil iedereen wel.

Zo te horen is Roeland in aflevering 6 geswitcht naar Jenny als Mol. We krijgen een echte winnaar! ::cheerleader::

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #23 Gepost op: 20-04-2014, 18:12:01 »
Roeland schrikt van de hoogte? Je zou het als een hint kunnen opvatten omdat een mol graag onder de grond zit en dus niet van hoogte houdt. Maar ... niets is wat het lijkt. Ik zie Roeland niet als mol.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #24 Gepost op: 20-04-2014, 20:59:22 »
Volgens mij zit Roeland inderdaad op Jenny, Erik TKS. En dus wordt hij de winnaar. ;)

Mooie prestatie voor zo'n chaoot! ;D

Jenny is de mol, en Davey de verliezer dus. Om het rijtje compleet te maken.

Offline joellieee :p

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • loveyou xxx
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #25 Gepost op: 26-04-2014, 20:24:33 »
Hou van wie is de mol, Roeland doet het echt goed ::bravo::
Hopelijk  win je ook kies juist en goed en win voor de zeeschilpadjes ::love::
Loveyou en heel veel succes allemaal  ::zwaai::

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #26 Gepost op: 27-04-2014, 13:11:07 »
Ik hoop dat hij een Dennis Weening pullt ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #27 Gepost op: 27-04-2014, 13:26:32 »
een Dennis Weening pullt
Ik vond die serie de makkelijkste finale ooit, je zag gewoon superduidelijk dat Dennis de mol was daar bij de medicijnman, echt hopeloos... wat dat betreft zie ik ze hier nu weer op een rijtje bij Art staan en verraden Roeland en Davey ook dat zij de mol niet zijn, ze wachten duidelijk nog af of ze misschien de winnaar zijn. En Jenny kan haast niet wachten op het signaal dat ze naar voren mag stappen als mol. Tja misschien zit ik fout maar heb het nog nooit mis gehad bij dit soort beelden ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #28 Gepost op: 27-04-2014, 14:54:20 »
Roeland die zijn joker in het water laat vallen vind ik een mooie aanwijzing naar de zeeschildpad. De Mol ligt letterlijk in het water. Kan het nog duidelijker? :P

En natuurlijk dat filmpje, de Mol krijgt toch zeker het filmpje van zijn eigen gekozen dier te zien.

Enkele duidelijke hints dit keer. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #29 Gepost op: 27-04-2014, 18:48:04 »
een Dennis Weening pullt
Jenny kan haast niet wachten op het signaal dat ze naar voren mag stappen als mol. Tja misschien zit ik fout maar heb het nog nooit mis gehad bij dit soort beelden
Dat stapje naar voren kwam dus ::regenboog:: Knap hoe ze het GroteZus effect heeft uitgespeeld, volgens mij was Roeland zelfs in de finale nog op 2 sporen bezig ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #30 Gepost op: 27-04-2014, 19:07:51 »
Ik vond die serie de makkelijkste finale ooit, je zag gewoon superduidelijk dat Dennis de mol was daar bij de medicijnman, echt hopeloos...
Voor de kijker alleen, maar de uitzending werd helemaal goedgemaakt door die kop van Regina. Blijf het een classic vinden  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #31 Gepost op: 27-04-2014, 19:12:27 »
Leuke kandidaat, goed gedaan Roeland. Zonder molboekje 2e worden in deze serie.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #32 Gepost op: 3-05-2014, 10:30:39 »
Ik lees op Jenny's twitter dat Roeland in de finale gespreid heeft ::oink::
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #33 Gepost op: 3-05-2014, 10:42:25 »
Ja zag ik ook, mag je van mij rekenen als 'niet de mol gevonden' dus net zo knap als Susan ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Roeland
« Reactie #34 Gepost op: 30-05-2014, 11:46:34 »
Meestal zegt niemand iets over de verliezers, maar ben wel blij dat hij de finale haalde. Roeland verdiende die finaleplek. Jammer dat hij gespreid heeft, althans dat lees ik hier net. Niet zo slim in de finale, maar ik begrijp hem wel want als je moet kiezen tussen Jenny en Davey, dat is toch wel een duivels dilemma als je in het spel zit.

Die auto waarmee de finalisten kwamen aangereden, en die verdacht veel op een zeeschildpad leek, deed me nog even twijfelen aan het eind. Maar gek genoeg viel de puzzel bij mij ook in mekaar nadat Jenny plots Davey noemde bij de test. Ja hallo, hoe stom dat ik zo koppig was om niet om te gaan, al denk ik dat het komt omdat ik heel erg uitkijk met dat groepsdenken. Jenny stond hier afgetekend op nr. 1 dat ik er van uitging dat ze het heel misschien ook niet kon zijn. Maar helaas pakte die redenering verkeerd uit.

Als ik een keuze moest maken toen het spel afgelopen was dan zou ik aan het eind zeggen Jenny. Roeland had gekund, Davey ook. Maar 'in the end' was ik sowieso gegaan voor Jenny. Wel ook eens fijn om mee te maken dat je het niet zeker weet. Ben dus ook een beetje blij dat ik op deze manier toch wat verrast werd, met dank aan Roeland en Davey die mij de hele serie zand in de ogen strooide met hun chaotisch gedrag. Waren allebei misschien ook wel een goeie Mol geweest.