Auteur Topic: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Ontregeld  (gelezen 2285 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Aflevering 1] Opdracht 2 - Ontregeld
« Gepost op: 28-06-2024, 07:06:40 »
Bespreek hier de tweede opdracht van aflevering 1.
« Laatst bewerkt op: 28-06-2024, 12:36:52 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Ontregeld
« Reactie #1 Gepost op: 28-06-2024, 19:07:37 »
Ik denk dat de mol het liefst bij de toneelspelers zat, maar het was moeilijk mollen in deze opdracht denk ik. Drie duo's in de buggy's die hetzelfde zien en dezelfde verkeersregels te lezen krijgen, dus als de mol hiertussen zat kon die overruled worden door 5 anderen. Bij het toneelspelen ook net teveel mensen om echt je stempel te kunnen drukken denk ik. Ik vond niemand hier heel opvallend, dus ik ben benieuwd naar de indruk van anderen.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #2 Gepost op: 28-06-2024, 22:01:51 »
Wat mij betreft zat de mol voor de fun en kick fanatiek in een buggy en heeft weinig productiefs gedaan en niet erg meegeholpen met goede antwoorden, antwoorden verzwegen. ik vond het beetje opvallend dat Ben een paar keer van de goede oplossing af redeneerde, bij bijv. de olifant. Kars bleek de enige die 'niet met deuren slaan' heeft gezien?
De score was wel redelijk vond ik, En je kunt dus zeggen: goed uitgebeeld.
Ze wisten er sowieso twee meer (deuren slaan en niet natspetteren) die ze niet hebben geincasseerd. Wellicht dat de Mol het welletjes vond na 6 antwoorden (We zagen Tiemen opperen te stoppen, maar wellicht was het iemand anders die ook wilde stoppen).

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #3 Gepost op: 28-06-2024, 22:43:56 »
Een mol zou hier juist een twijfelachtig antwoord opperen , of zelfs een fout antwoord er tussen proberen te stoppen. Echter de groep was te goed en dus was de enige verdediging, zeggen dat je de andere goede antwoorden niet had gezien en dus eraan twijfelt .

Een mol bij de toneelspelers lijkt me wat lastiger omdat je dan een stuk minder invloed hebt ,zowel op de te raden verkeersregels als op de mystery guests

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 1-07-2024, 22:32:42 »
Ik denk ook dat de mol in een buggy zat omdat hij kan sturen naar een verkeerd antwoord al was dat niet gelukt.

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 1-07-2024, 23:29:49 »
Kars bleek de enige die 'niet met deuren slaan' heeft gezien?
Johan had het ook gezien, hij zei dat hij het heel duidelijk vond. Maar hij zat dan ook bij Kars in de auto.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 3-07-2024, 11:36:00 »
Ik vond het wel heel erg matig dat er volledig is weggeknipt wie er met de juiste antwoorden kwam voor de mystery guests. Dat zal dan wel een finalist geweest zijn die anders te onverdacht is. Dan is de vraag: wie zat er goed op te letten bij die borden en komt over als de grootste molloot? Ik weet het eigenlijk niet echt, maar misschien hebben jullie een idee.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 15-07-2024, 14:00:35 »
Ik vond het wel heel erg matig dat er volledig is weggeknipt wie er met de juiste antwoorden kwam voor de mystery guests. Dat zal dan wel een finalist geweest zijn die anders te onverdacht is. Dan is de vraag: wie zat er goed op te letten bij die borden en komt over als de grootste molloot? Ik weet het eigenlijk niet echt, maar misschien hebben jullie een idee.

Ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat dit Emma was, en dat ze het eruit geknipt hebben om haar nog enigszins verdacht te laten zijn in de finale.