Auteur Topic: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen  (gelezen 16557 keer)

Online DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Eerste trailer en informatie van/over het nieuwe seizoen
« Reactie #100 Gepost op: 13-06-2024, 15:22:56 »
Hoe grappig is het dat je een van de onbekende Nederlanders kent... ;D
(Iets met een Enigma of iets dergelijks ;) )

Verder een vrij jonge groep. De oudste is 37 jaar.

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

« Reactie #101 Gepost op: 13-06-2024, 16:10:05 »
Wat gaaf dat “onze eigen Emma” meedoet!  ::love:: Vond haar al fantastisch in seizoen 2 van ENIGMA en in DMO, dus ik weet zeker dat het weer een feestje wordt met haar in de cast!
Denk/hoop dat ze ver komt  ::ok::

Online Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #102 Gepost op: 13-06-2024, 16:27:25 »
Iets wat ik opvallend vind is hoe het seizoen ''streaming 1'' word genoemd op de website ::vergroot::. Dat geeft nu al hoop op een tweede seizoen.

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: 13-06-2024, 21:03:29 »
Wat een leuke cast! Iedereen komt lekker spontaan en interessant over.

Offline Frodowatanabe

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 13-06-2024, 23:27:25 »
Iets wat ik opvallend vind is hoe het seizoen ''streaming 1'' word genoemd op de website ::vergroot::. Dat geeft nu al hoop op een tweede seizoen.

Ik vind het gewoon belangrijk dat ook  onbekende nederlanders serieus moeten worden genomen en gewoon op TV moeten en met een live finale en moltalk plus podcast
en niet de mol en een heuse jawel FANDAG hebben.

In Belgie zijn ze ook gewoon op TV. Bovendien gingen de 1ste 4 seizoenen met Angela ook gewoon goed.

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 14-06-2024, 08:39:03 »

In Belgie zijn ze ook gewoon op TV. Bovendien gingen de 1ste 4 seizoenen met Angela ook gewoon goed.

Dat is niet helemaal waar. Het vierde seizoen trok zo weinig kijkers dat het programma dreigde te verdwijnen. Het seizoen met bn-ers was het erop of eronder (gelukkig voor het eerste).

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #106 Gepost op: 14-06-2024, 22:24:26 »
Dat is niet helemaal waar. Het vierde seizoen trok zo weinig kijkers dat het programma dreigde te verdwijnen. Het seizoen met bn-ers was het erop of eronder (gelukkig voor het eerste).
Dat seizoen met BN'ers was ook, in eerste instantie, bedoeld als speciale editie en als afsluiting, maar dit sloeg weer zo goed aan dat ze daarna door zijn gegaan ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Sanmol

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 15-06-2024, 21:01:30 »
Een foto van het kistje dat ook in de eerste beelden te zien was, heeft een veelzeggende naam gekregen. Ik zet deze even tussen spoilertags (de naam verklapt niets over afvallers).

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit zal wel de twist van het seizoen zijn ::vergroot::.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 21-06-2024, 13:34:04 »
https://www.instagram.com/reel/C8eW8mNslFP/?igsh=cGlrMWVwN2h4eTMx

Het ziet er toch wel heel goed uit, heb er zin in!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Joey94

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 21-06-2024, 14:25:51 »
Tof! Het ziet er heel anders uit dan anders, maar vind het alleen maar leuk!

Ik zie meteen allerlei hints in dat de kandidaten met twee tegelijk voorbijkomen. Spelen ze in deze duo's en moet het slechtst scorende duo op de test naar huis (alleen hoe doen ze dat dan met degene die met de Mol samen zit) of gaan er per 2 afleveringen steeds 2 kandidaten tegelijk naar huis, of... We gaan het zien, heb er zin in!

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #110 Gepost op: 21-06-2024, 15:10:55 »
Het ziet er veelbelovend uit, een setting die nog nooit in WIDM is vertoond. Jordanië komt er een beetje bij in de buurt, maar Oman is toch wel heel anders

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #111 Gepost op: 21-06-2024, 15:15:51 »
Tof! Het ziet er heel anders uit dan anders, maar vind het alleen maar leuk!

Ik zie meteen allerlei hints in dat de kandidaten met twee tegelijk voorbijkomen. Spelen ze in deze duo's en moet het slechtst scorende duo op de test naar huis (alleen hoe doen ze dat dan met degene die met de Mol samen zit) of gaan er per 2 afleveringen steeds 2 kandidaten tegelijk naar huis, of... We gaan het zien, heb er zin in!

2 mollen!

Lijkt me eerlijk gezegd nog niet eens zo'n slecht idee als het toch maar 4 weken duurt.  :)

Ik vind deze nieuwe stijl in ieder geval al leuk. Heel benieuwd hoe het gaat uitpakken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 22-06-2024, 12:11:19 »

Hopelijk komt de leader ook nog in breedbeeld op YouTube. Er is in elk geval footage te zien van het pretpark Marah Land in Muscat, de hoofdstad van Oman. Wellicht vindt daar een laseropdracht plaats in de avond of nacht. In de eerdere trailerbeelden was een meisje te zien dat een masker ophad en een grote gun vasthield. Ik vermoed dat het een lasergun is. In de leader heeft een ander meisje eenzelfde soort masker op. Deze opdracht zou dan qua setting wat weghebben van de ‘ratatatata-opdracht’ in seizoen 17.

Minstens tweemaal is de code TF–024 zichtbaar in de leader. Is deze code erin gestopt om ons lekker te fokken of heeft de nieuwe Vlaamse regisseur Kristof De Wit (zie het mediatopic) besloten om hints te geven in de leader?

Online Sanmol

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 22-06-2024, 13:40:36 »
Dat vroeg ik mij ook nog af ja. Ik vond het altijd wel fijn als de leader ook op YouTube stond.

Dit stukje in de leader is trouwens Nizwa Souq, een bekende bazaar in Iman.

Online DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #114 Gepost op: 22-06-2024, 14:10:38 »

Vind het een beetje matig... alsof het door een stagaire in elkaar is gezet :-X

Veels te druk, en te veel tegelijk willen doen, waardoor er geen eenduidige stijl naar voren komt.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Pac

• Global Moderator
« Reactie #115 Gepost op: 22-06-2024, 15:18:55 »
Leuk, het gaat nu bijna beginnen ::bravo::

Ik ben vooral benieuwd hoe de breedbeeldversie eruit gaat zien. Ik hoop toch dat de streamingeditie niet verticaal gefilmd is :-X
...óf niet!

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 23-06-2024, 18:25:51 »
Youtuber Sam van WIDMTV heeft uit betrouwbare bron te horen gekregen dat ze meer budget voor de streaming-editie hebben gekregen dan voor het afgelopen reguliere seizoen in Mexico.

https://www.youtube.com/watch?v=zXTNb_CFRvc

vanaf 1:10

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #117 Gepost op: 23-06-2024, 21:20:42 »

Veelbelovend hoor! Op allerlei manieren. Omdat het zo heel anders is dan we in NL gewend waren. Dat smaakt mij in ieder geval wel naar meer. Wel blij dat de 'originele' leadermuziek is gebleven.

Wat mij betreft had dit ook op NPO TV uitgezonden mogen worden, (tegenover EK Voetbal had voor mij een uitkomst geleken).

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #118 Gepost op: 27-06-2024, 16:28:03 »
Er staat een nieuwe korte trailer op de Instagram, met Hila in een soort woestijn-quad. Hila gaat dit denk ik echt heel goed doen ::jaja:: Ik vond haar deelname in 2022 vrij forgettable, maar presenteren kan ze erg goed. Misschien gaat ze Rik wel overnemen vanaf WIDM 2026, zou me niet verbazen.

Eerst was er een aftelklok naar vanavond 00.00 bij gepost, maar die is net aangepast naar 12:00 morgenmiddag (helaas) ;)

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 28-06-2024, 08:43:16 »
Hier een interviewtje met Hila over dit seizoen. Positieve dingen die genoemd worden: gaan voor het geld, pure reacties, men lijkt gekeken te hebben naar de Belgische versie (maar daar moeten we het niet mee vergelijken)

https://archive.ph/63sth (archive.ph omdat je anders een DPG-account moet aanmaken)