Auteur Topic: [Kandidaat] Tiemen  (gelezen 5130 keer)

Offline Luc

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Tiemen
« Reactie #20 Gepost op: 4-07-2024, 20:41:30 »
Tiemen is als presentator en acteur zo voor de hand liggend dat ik ervan overtuigd ben dat hij als bliksemafleider moet dienen voor de echte mol. Buiten dat hij het meeste geld binnenbracht stelde hij ook voor de beer en discobal achter te laten. Ook al niet mols. Bovendien komen zijn biechten zo gemaakt over als 'ik wil verdacht overkomen'.
« Laatst bewerkt op: 4-07-2024, 20:43:14 door Luc »

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 5-07-2024, 22:59:24 »
Ook in aflevering 3 en 4 blijft Tiemen mij verbazen door zijn manier van spreken en doen. Het komt op mij over als ‘overacting’, maar wellicht is dat zijn natuurlijke stijl.

Ik lach me soms wel een kriek met hem in zijn ‘biechten’. Heeft ie net een joker gekocht en is hij blij als een kind met dit schijfje! “En het ruikt naar … hout!”  ::rofl::

Tja, Tiemen, naar wat had je gedacht dat het houten schijfje zou geuren? Natte koningspoedel? :)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 5-07-2024, 23:06:51 »
Ook in aflevering 3 en 4 blijft Tiemen mij verbazen door zijn manier van spreken en doen. Het komt op mij over als ‘overacting’, maar wellicht is dat zijn natuurlijke stijl.

Ik lach me soms wel een kriek met hem in zijn ‘biechten’. Heeft ie net een joker gekocht en is hij blij als een kind met dit schijfje! “En het ruikt naar … hout!”  ::rofl::

Tja, Tiemen, naar wat had je gedacht dat het houten schijfje zou geuren? Natte koningspoedel? :)

Haha, ik vind z'n biechten net audities.. Over the top.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 6-07-2024, 16:36:55 »
Ik vind het niet echt overtuigend voor Tiemen zijn carrière, het is allemaal zo enorm over de top..  Het voelt nep en slecht geacteerd. Maar het kan ook zijn dat hij de rol van kandidaat speelt om bekend te worden..

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #24 Gepost op: 6-07-2024, 16:46:54 »
We hebben dit natuurlijk al veel vaker gezien met presentatoren en mediafiguren die altijd een beetje een rolletje lijken te spelen. Ik denk aan Art als kandidaat. Die hebben we ook maar een enkele keer op een echte emotie kunnen betrappen, ik denk aan de irritatie toen Patrick een vrijstelling won. Als de opdrachten nou wat meer zouden vragen van de kandidaten dan zouden we vanzelf meer echt gedrag gaan zien, bij iedereen. Haal ze maar lekker uit hun comfortzone, ook de mediagetrainde figuren en molloten die precies weten hoe ze molkandidaatje moeten spelen.

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #25 Gepost op: 6-07-2024, 17:19:55 »
Ja klopt. Zoals ik al eerder schreef heb ik Tiemen, in maart, als presentator aan het werk gezien tijdens een concert. Hij was daar precies zo, ik herkende hem aan zijn maniertjes. Dat was wel een act. Ik heb wat video's bekeken die op zijn CV staan en daar was hij wat rustiger.

Daar komt bij dat ik in een interview las dat hij als klein jongetje al een enorme fan was van WIDM. Hij schreef van alles op, noemde Dennis Weening als mol. Hij is nu 27 jaar en was in seizoen 2008 11jaar.Tiemen weet dus heel goed hoe het werkt en hoe hij zich als kandidaat moet gedragen. Daar zal zijn acteer en cabaretopleiding hem ook bij helpen.

Offline Mollem

• Forumlid
  • love and understanding
« Reactie #26 Gepost op: 6-07-2024, 20:35:33 »
Ik moest dan wel echt lachen om zijn kungfu-act ik het winkeltje...

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 8-07-2024, 00:07:12 »
En we weten nu eindelijk dat zo'n joker één fout antwoord bij de test goed rekent! Ik vroeg me al af waar dat houten schijfje voor was. :D

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #28 Gepost op: 8-07-2024, 01:16:13 »
ik snap de kritiek niet zo op tiemen. hij is een geweldige kandidaat en brengt de humor en amusement in het seizoen! een smaakmaker heb je nodig. anders heb je allemaal saaie mensen zonder persoonlijkheid. het is en blijft een reality tv programma. hij deed me ook enorm denken aan rick paul ::rofl::en het is niet omdat hij een acteur is dat hij een rol speelt of bekent wil worden, kom op hoor ::)
chipsverslaafde <3

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 8-07-2024, 03:33:08 »
Ik moest dan wel echt lachen om zijn kungfu-act ik het winkeltje...

Ik vind het een leuke kandidaat, maar wel de minst leuke tot nu toe, maar hier moest ik ook echt om lachen.
Laten we jabberen.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #30 Gepost op: 21-07-2024, 15:35:07 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.