Auteur Topic: the NEXT exit (aflevering 9)  (gelezen 20716 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #40 Gepost op: 1-04-2002, 19:43:14 »

John gaat er niet uit, want er komt nog een tokkelopdracht, he Vlaming ;)

Neen, idd? Aggie. Hij blijft tot de finale.
Spijtig voor jou dat hij die verliest.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #41 Gepost op: 1-04-2002, 19:53:15 »
john blijft er dus in tot in de finale. jantien gaat er daarom uit, omdat de kans dan toch vrij groot is dat de vernieuwde slangetjes theorie klopt...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Barclay

  • Forumlid
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #42 Gepost op: 1-04-2002, 20:07:33 »

op basis vd intro-filmpjes
===================

iedereen komt in aanmerking (we hebben na 8 afleveringen alle intro-filmpjes in de uitzending gezien)

toch is het onwaarschijnlijk dat JOHN eruit gaat omdat hij in het premolpromofilmpje te zien was bij het tokkelen, een opdracht die waarschijnlijk pas in de laatste aflevering zit

slangentheorie versie 7.2  ;)
======================

gebaseerd op speciale volgorde kandidaten zoals te zien bij prince aflevering 2




finalisten theorie (vondst na afl 1!)
==========================

leuk dat de opgepoetste slangentheorie overeenkomt met een andere theorie die al uitgedokterd werd na aflevering 1, ttz George en Ellen stellen zichzelf helemaal niet voor in de allereerste aflevering (lees: zeggen hun naam niet) en John zegt alleen z'n voornaam. Alle andere kandidaten zeggen voor- en achternaam. Dus bij deze drie kandidaten was er 'n afwijking hiervan te ontdekken : wij blijven dus veronderstellen dat deze 3 DE FINALE zullen spelen, maw Jantien zou eruit moeten wat dus ook met nieuwste slang overeenkomt.

maw, ik gok dus nog maar eens op jantien als afvaller

greetz
vlaming



Volgens mij klopt de tekening niet. Ik mis de naam van Erik die in de eerste aflevering afviel








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #43 Gepost op: 1-04-2002, 20:12:08 »
Dit rijtje is getoond in aflevering 2 en toen was Erik er al uit  ;). Overigens vind ik dat je die vernieuwde slangentheorie nu op 10 tallen manieren kunt laten lopen, dus die laat ik nu rusten.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #44 Gepost op: 1-04-2002, 21:40:47 »

John gaat er niet uit, want er komt nog een tokkelopdracht, he Vlaming ;)


john gaat er WAARSCHIJNLIJK niet uit, je weet nooit dat ze toch nog gaan tokkelen in de volgende aflevering (was wel niet te zien in 't voorfilmpje)

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #45 Gepost op: 1-04-2002, 22:48:51 »

john gaat er WAARSCHIJNLIJK niet uit, je weet nooit dat ze toch nog gaan tokkelen in de volgende aflevering (was wel niet te zien in 't voorfilmpje)


Misschien moeten de kandi's wel tokkelend de arena in! Je weet 't maar nooit!  ;D








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #46 Gepost op: 1-04-2002, 22:56:43 »

Misschien moeten de kandi's wel tokkelend de arena in! Je weet 't maar nooit!  ;D


yes, alles kan in WIDM ;D

in 't voorfilmpje was er ook een beeld te zien van john die zich leek te concentreren op een zware opdracht (mogelijks tokkelen? waarschijnlijk niet, want er kwamen te veel andere opdrachten in beeld)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Hanneke

  • Forumlid
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #47 Gepost op: 2-04-2002, 08:49:58 »
Beste mede-molvangers,

ik denk dat Ellen eruit gaat komende vrijdag. Ik gok op Jantien als Mol, maar volgens mij zijn dat er maar weinig met mij eens. Maar goed, als ze de mol is, zal George waarschijnlijk winnen, John door gaan naar de finale als verliezer (want hij moet nog tokkelen) en Ellen eruit, omdat ze op John stemt.










Offline Hanneke

  • Forumlid
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #48 Gepost op: 2-04-2002, 08:51:58 »
Verduidelijking van mijn vorige bericht: George is een echte detaillist die waarschijnlijk zeer fanatiek dingen over zijn medekandidaten te weten wil komen, dus zal eerder winnen dan John dat zal doen. Tenzij Ellen een switch maakt naar Jantien, maar dat geloof ik niet. Ben benieuwd...








Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #49 Gepost op: 2-04-2002, 12:42:10 »
Ik ga met Hanneke mee, volgens mij is Jantien de mol. George zit al weken op Jantien, is een bedachtzaam mannetje, weet veel over Jantien, hij wint. John stemt inmiddels ook op Jantien, hij blijft er ook in, maar verliest. Ellen stemt op John, zij vliegt er komende aflevering uit. (Dat hoop ik tenminste  ;D)








Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #50 Gepost op: 2-04-2002, 14:14:34 »
JOHN is de mol (niet bijster origineel, John de Mol)
JANTIEN weet dat John de mol is en wint dus!
ELLEN denkt dat John de mol is en deze twijfel kost haar de pot en George.... George vliegt er stomverbaasd uit, terwijl hij dacht dat hij wist wie de mol is, maar Jantien is het dus niet!








Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #51 Gepost op: 2-04-2002, 16:58:19 »
Wat me hogelijk verbaast bij het bekijken van het WIE verdenkt WIE onderdeel bij Overzichten: iedereen die op Ellen stemt vliegt eruit (Erik, Dick, Prince en Harry). Er is echter 1 kandidaat die bijna uitsluitend op Ellen heeft gestemd maar er toch niet uitgegaan is.... JANTIEN!?!?

Ervan uitgaande dat Ellen niet de mol is (anders had Erik er niet de eerste ronde al uitgelegen!), moet Jantien bijna de mol wel zijn!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #52 Gepost op: 2-04-2002, 17:10:49 »
Beste master

Harry veranderde op het laatste moment zijn keuze en heeft waarschijnlijk op Jantien gestemd en Harry exit..
Ook Karen stemde steeds Jantien..
Sorry maar we raken off-topic







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #53 Gepost op: 2-04-2002, 17:17:44 »
Hm... is dat zo?

Overigen is dit niet off-topic, want als je weet wie de mol is, weet je ook wie er NIET in aflevering 9 uitgaat (en daar gaat deze topic juist over!).







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #54 Gepost op: 2-04-2002, 17:42:03 »

Wat me hogelijk verbaast bij het bekijken van het WIE verdenkt WIE onderdeel bij Overzichten: iedereen die op Ellen stemt vliegt eruit (Erik, Dick, Prince en Harry). Er is echter 1 kandidaat die bijna uitsluitend op Ellen heeft gestemd maar er toch niet uitgegaan is.... JANTIEN!?!?

Ervan uitgaande dat Ellen niet de mol is (anders had Erik er niet de eerste ronde al uitgelegen!), moet Jantien bijna de mol wel zijn!


Dat overzicht dat klopt ook niet helemaal... bij afl. 4 staat bijvoorbeeld dat Harry Ellen stemt, maar als je dan kijkt wat hij erover zegt, dan zegt hij dat Karen zijn mol is, waarom in het schema dan staat dat hij Ellen stemt is me een raadsel...
Maar daarom staat denk ik die waarschuwing ook boven het schema. Het blijft gewoon onduidelijk wat ze nou echt gestemd hebben, dat blijkt na de laatste aflevering met Harry wel weer. Maar ook dit kan natuurlijk 1 grote afleidingsstrategie zijn van de makers van het programma... zeker weten zullen we het na afl. 10. Misschien is wanneer blijkt dan Ellen wel de mol daarom de crew zo verbaasd??







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #55 Gepost op: 3-04-2002, 16:10:31 »
The next exit is de beslissende exit, 1 iemand zal nog winnaar noch verliezer worden en dat is de mol en:


De mol is Mollenvanger  8)







« Laatst bewerkt op: 20-10-2003, 11:33:29 door Chriz »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #56 Gepost op: 3-04-2002, 16:17:54 »
Citaat
Ik hoop dat Korki (George) eruit gaat. Hij is de enige die misschien dan toch de Mol kan zijn ipv Ellen.

nou chriz, ik hoop voor je dat je niet op de molfanatenbijeenkomst komt, want george wordt dan vast heel boos, en van jou zal er wel niet veel over zijn.  ;D hahaha, das pas humor!
speel niet met ons goden, want er staat een groot noodlot op jou te wachten...  ;D
nee maar ff serieus, dat korki slaat helemaal nergens op, hij heet gewoon george, is dat nou zo moeilijk. er zijn ook mensen die em georgie noemen, das toch ook een beetje ernstig. maar terug naar the next exit: jantien







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #57 Gepost op: 3-04-2002, 16:31:38 »
Misschien is het wel een verborgen tip

Niets is wat het lijkt

De waarheid zit in woorden

What's in a name?

En nog meer vaag gelul!

Succes!  ;)

(Case closed, offtopic)








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #58 Gepost op: 5-04-2002, 13:17:49 »
Ik ben trouwens gewisseld. Mijn gevoel zegt opeens dat George exit gaat. Ik heb John maar als winnaar gezet, dou zou beter zijn voor mijn pool (John heb ik voor afl 1 en 2 ook al als winnaar staan, Jantien alleen voor afl 8 als winnaar).








Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #59 Gepost op: 5-04-2002, 14:26:29 »
Heb deze week elke dag m'n poolvoorspelling omgegooid....  :-\







« Laatst bewerkt op: 5-04-2002, 14:34:42 door Master3L »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?