Auteur Topic: the NEXT exit (aflevering 9)  (gelezen 20718 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
the NEXT exit (aflevering 9)
« Gepost op: 30-03-2002, 10:07:27 »
Wie gaat er vlak voor de finale uit. Ik gok op Jantien, haar mogelijke switch van Ellen naar John gaat haar de kop kosten. Ze gaat twijfelen, fouten maken, waardoor ze EXIT gaat.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Tom_Tom-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2002, 10:40:52 »
Nou dat weet ik zo net nog niet. Als Harry al zijn vragen heeft beantwoord op Ellen is het juist slim van Jantien om te switchen naar John, omdat Ellen de mol dan dus niet is. Ik weet niet, maar ik verwacht dat george eruit vliegt.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #2 Gepost op: 30-03-2002, 10:49:08 »
op basis vd intro-filmpjes
===================

iedereen komt in aanmerking (we hebben na 8 afleveringen alle intro-filmpjes in de uitzending gezien)

toch is het onwaarschijnlijk dat JOHN eruit gaat omdat hij in het premolpromofilmpje te zien was bij het tokkelen, een opdracht die waarschijnlijk pas in de laatste aflevering zit

slangentheorie versie 7.2  ;)
======================

gebaseerd op speciale volgorde kandidaten zoals te zien bij prince aflevering 2




finalisten theorie (vondst na afl 1!)
==========================

leuk dat de opgepoetste slangentheorie overeenkomt met een andere theorie die al uitgedokterd werd na aflevering 1, ttz George en Ellen stellen zichzelf helemaal niet voor in de allereerste aflevering (lees: zeggen hun naam niet) en John zegt alleen z'n voornaam. Alle andere kandidaten zeggen voor- en achternaam. Dus bij deze drie kandidaten was er 'n afwijking hiervan te ontdekken : wij blijven dus veronderstellen dat deze 3 DE FINALE zullen spelen, maw Jantien zou eruit moeten wat dus ook met nieuwste slang overeenkomt.

maw, ik gok dus nog maar eens op jantien als afvaller

greetz
vlaming








nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #3 Gepost op: 30-03-2002, 11:25:59 »
Als je in deze configuratie dan het hoofd schuin houdt zoals bij smileys, dan lees je: "U C" (You see)

Maar dan is er nog een bijkomende mogelijkheid: indien John er volgende keer uitgaat, George dan de verliezer blijkt, Jantien de winnaar, en Ellen mooi in het midden onderaan de mol, dan krijg je: "ULC" ofte "You'll see".
Maar goed, waarschijnlijk zullen de makers weer hartelijk zitten lachen bij zoveel onzin... :-/








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline 3fmfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #4 Gepost op: 30-03-2002, 11:43:50 »
Als je er van uitgaat dat John de mol is dan
wordt Ellen winares (ten zij ze een switch maakt) en Jantien zit waarschijnlijk voor 50% op John en die wordt dan verliezend finalist.
Wie over blijft is George









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline tovenaar

  • Forumlid
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #5 Gepost op: 30-03-2002, 11:45:22 »
:D helemaal mee eens, de slangentheorie bestaat dus uit 2 afzonderlijke slangen!

Citaat

op basis vd intro-filmpjes
===================

iedereen komt in aanmerking (we hebben na 8 afleveringen alle intro-filmpjes in de uitzending gezien)

toch is het onwaarschijnlijk dat JOHN eruit gaat omdat hij in het premolpromofilmpje te zien was bij het tokkelen, een opdracht die waarschijnlijk pas in de laatste aflevering zit

slangentheorie versie 7.2  ;)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #6 Gepost op: 30-03-2002, 11:48:36 »
volgens mij gaat jantien der gewoon uit, want het is wel erg toevallig dat die slangentheorie nog klopt: de kans dat ie gewoon klopt is 2 op 5, niet erg groot dus... is john dan toch de mol?
ik zou dat gezicht van prince dan weleens willen zien







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Taupe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #7 Gepost op: 30-03-2002, 11:58:57 »

Citaat

op basis vd intro-filmpjes
===================

iedereen komt in aanmerking (we hebben na 8 afleveringen alle intro-filmpjes in de uitzending gezien)

toch is het onwaarschijnlijk dat JOHN eruit gaat omdat hij in het premolpromofilmpje te zien was bij het tokkelen, een opdracht die waarschijnlijk pas in de laatste aflevering zit

slangentheorie versie 7.2  ;)
======================

gebaseerd op speciale volgorde kandidaten zoals te zien bij prince aflevering 2




finalisten theorie (vondst na afl 1!)
==========================

leuk dat de opgepoetste slangentheorie overeenkomt met een andere theorie die al uitgedokterd werd na aflevering 1, ttz George en Ellen stellen zichzelf helemaal niet voor in de allereerste aflevering (lees: zeggen hun naam niet) en John zegt alleen z'n voornaam. Alle andere kandidaten zeggen voor- en achternaam. Dus bij deze drie kandidaten was er 'n afwijking hiervan te ontdekken : wij blijven dus veronderstellen dat deze 3 DE FINALE zullen spelen, maw Jantien zou eruit moeten wat dus ook met nieuwste slang overeenkomt.

maw, ik gok dus nog maar eens op jantien als afvaller

greetz
vlaming



Vlaming ik denk dat we te ver gaan met de slange theorie, steeds klopt ie niet maar dan gaan we toch weer door met een andere volgorde.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
DEBORAH, NICO, wie nu??....

aggie

  • Gast
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #8 Gepost op: 30-03-2002, 12:04:54 »
Taupe, helemaal mee eens.
Maar andere de andere kant mag iedereen zijn eigen weg naar de mol vinden. Zelf heb ik sinds vorige week geen vertrouwen meer in deze theorie :-/







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2002, 19:05:25 »
tsja of je nu gelooft in die slangentheorie of niet, het lijkt me toch dat ELLEN & GEORGE een speciale rol zullen hebben in deze serie :
bij hun waren de interviewbeelden (afl1) opgenomen in portugal...bij de anderen allemaal opgenomen in NDL.
en dan nog de intro-filmpjes, de intro-filmpjes van ELLEN & GEORGE kwamen identiek in de uitzending, de intro-filmpjes vd andere kandidaten niet.
dus ik denk wel dat die 2 de finale gaan spelen, en aangezien ik in 't voorfilmpje van afl 8 geen tokkel-opdracht gezien heb blijft er enkel JANTIEN over. maar je weet het nooit zeker ......
cheers
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Hugo

  • Forumlid
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #10 Gepost op: 30-03-2002, 19:32:01 »

leuk dat de opgepoetste slangentheorie overeenkomt met een andere theorie die al uitgedokterd werd na aflevering 1, ttz George en Ellen stellen zichzelf helemaal niet voor in de allereerste aflevering (lees: zeggen hun naam niet) en John zegt alleen z'n voornaam.


Wat je zegt klopt niet want George stelt zichzelf WEL voor: George Langenberg.
De enige twee die zich niet compleet voorstellen zijn idd Ellen (Sprenger) en John (Guntis....huppeldepup).








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #11 Gepost op: 30-03-2002, 19:55:52 »
ik denk dat George eruitgaat.. maar vraag me niet waarom  ;)







No Milk today???

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #12 Gepost op: 30-03-2002, 20:01:17 »

Wat je zegt klopt niet want George stelt zichzelf WEL voor: George Langenberg.
De enige twee die zich niet compleet voorstellen zijn idd Ellen (Sprenger) en John (Guntis....huppeldepup).


Klopt dit, ik heb het niet op band, kan dit gecheckt worden?








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #13 Gepost op: 30-03-2002, 20:01:25 »


Wat je zegt klopt niet want George stelt zichzelf WEL voor: George Langenberg.
De enige twee die zich niet compleet voorstellen zijn idd Ellen (Sprenger) en John (Guntis....huppeldepup).

mensen, help me ff, ik heb alleen afl. 1 niet opgenomen, zei george nu wel of niet zijn achternaam?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #14 Gepost op: 30-03-2002, 22:48:10 »
Wat je zegt klopt niet want George stelt zichzelf WEL voor: George Langenberg.
De enige twee die zich niet compleet voorstellen zijn idd Ellen (Sprenger) en John (Guntis....huppeldepup).

ik heb het hier over het voorstellen in de intro-filmpjes, daar stelt george zich niet voor.

george zegt wel z'n naam bij het inchecken in de luchthaven. maar wat ik schreef is dus geldig voor de INTRO-FILMpjes zoals ze te zien waren in aflevering 1. sorry voor het misverstand.

ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 30-03-2002, 22:49:33 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #15 Gepost op: 31-03-2002, 00:29:14 »

Wie gaat er vlak voor de finale uit. Ik gok op Jantien, haar mogelijke switch van Ellen naar John gaat haar de kop kosten. Ze gaat twijfelen, fouten maken, waardoor ze EXIT gaat.


Ik ben volledig akkoord met jouw standpunt.
Meer nog, hierdoor weten we wie de Mol is :

Jantien zat dus fout met John als Mol.
Waarom viel zij dan niet af ?
Wel, ook Harry, Ellen en George zaten fout. Toch viel Harry af terwijl hij op Ellen (sommige beweren Jan10) stemde.

Dus Harry  heeft :
1) een vrouw als Mol (steeds terugkerende vraag, dat geslacht) gekozen
2) iemand gekozen die meedeed met de bus-opdracht.

Ik denk dat we hier bijna met zeer grote zekerheid kunnen uit opmaken dat Jantien geluk heeft gehad met haar kezue voor een man / boomhakker-opdracht-kandi, waardoor ze wel enkele vraagjes juist had.

Simpel gevolg : De Mol is een man, niet John, maar deed wel mee aan de boompje-hak-mij-om opdracht.
Rara wie de Mol kan zijn...

Je wordt nu bijna zelfs eenvoudig om de afvaller, winnaar en verliezer te vinden.

- Jan10 gaat dus vrijdag afvallen, omdat ze ditmaal het geluk niet aan haar zijde zal hebben
- John verdenkt George helemaal niet vanwege die perfecte hak-activiteit van George. Hij zoekt trouwens een nieuw vriendje na het wegvallen van Prince en vindt die in George. Hij wordt verliezend finalist. Heeft na de reeks geen contact meer met Geroge omdat hij zich door hem "bedrogen" vindt (zie uitleg Exit-filmpje Prince)
- Ellen zal gaan twijfelen, moet in de finale kiezen tussen John en geroge en kiest dus teeds voor een man, waardoor ze de winnaar. Zij triomfeert.

... en George, die leefde lang en gelukkig ...







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #16 Gepost op: 31-03-2002, 00:39:55 »
En jij geloofd in sprookjes???







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #17 Gepost op: 31-03-2002, 00:40:22 »
ik vind je argumenten voor dat de mol een man moet zijn niet sterk, er worden wel meer vragen gesteld bij de tests.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re: the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #18 Gepost op: 31-03-2002, 00:45:34 »

op basis vd intro-filmpjes
==================
toch is het onwaarschijnlijk dat JOHN eruit gaat omdat hij in het premolpromofilmpje te zien was bij het tokkelen, een opdracht die waarschijnlijk pas in de laatste aflevering zit

Tokkelopdracht? Herinner ik me niets meer van? Moet John een instrument leren bespelen dan?

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:the NEXT exit (aflevering 9)
« Reactie #19 Gepost op: 31-03-2002, 00:56:01 »

ik vind je argumenten voor dat de mol een man moet zijn niet sterk, er worden wel meer vragen gesteld bij de tests.

Indien het een vrouw was, dan was ze ook meteen bij de opdracht met het busje vertrokken.
Ik den dat we in totaal wel minstens 5 vragen zullen gehad hebben over man/vouw en boompje/busje onderscheid.
Vermits Jan10 op Johnstemde zat ze dus op Man/Boom.
Harry zat op vrouw/busje...

Jan10 is er nog bij, Harry ligt eruit... Dit bewijst imho dat de Mol een man van de boomopdracht moet zijn.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen