Auteur Topic: vragen aan George  (gelezen 24639 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
vragen aan George
« Gepost op: 21-04-2002, 21:10:44 »
George wat ik nou nog graag weten wil, en als mol zijnde krijg je natuurlijk de meeste vragen (!)

- Fietste je nou zigzaggend om de accu zodanig op te laden dat de bal pas heel laat zou vallen?
- Schijf je altijd FOON ELE T, als je TELEFOON bedoelt, of was dit een hint?
- Wat griste je nou uit de handen van Jantien na de denkers/doeners/dromers opdrachten?
- Waren die cijfers: demol=10 / george=10 / 613 = 10 nou inderdaad een hint?

Nou 't zijn er maar vier, valt mee toch?

* Als iedereen zijn vragen aan George hierbij zet, dan hoeft hij maar op 1 topic te reageren (als hij hier al ooit komt....?*







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:vragen aan George
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2002, 21:13:32 »
wat ik nog wilde weten... ik denk dat ik nog wel veeeeeel meer weet, maar ik kom der nu ff niet op
*waarom hield je je afzijdig van de discussie van de rugzakken? het had me wel leuk geleken als de mol zich daarmee had bemoeid








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:vragen aan George
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2002, 21:15:36 »
Ik heb ook 'n vraagje voor George:
* Maakte je bewust 'n M-beweging tijdens een van je biechten?









Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:vragen aan George
« Reactie #3 Gepost op: 22-04-2002, 13:02:50 »
 ??? Hoi George,

Dit heb ik ook al in een eerder bericht geschreven: had je bij de estafette-opdracht expres een rood shirtje aangetrokken omdat je wist dat je met die stier zou gaan rollebollen?

Gr. AndreA

Verder heb ik nog wel 100 vragen maar de andere forumleden moeten toch ook wat te vragen overhouden hè?  ;)







« Laatst bewerkt op: 22-04-2002, 13:04:11 door Dreber »
Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline tabaqui

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:vragen aan George
« Reactie #4 Gepost op: 22-04-2002, 19:21:03 »
We hebben je kunst bekeken op het internet!  :o
Kunnen we een molzelfportret van je kopen?

Kusje van ons!!!








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:vragen aan George
« Reactie #5 Gepost op: 22-04-2002, 20:23:25 »
Vlaming heeft ergens op zijn website de "50 sabotages en/of hints van Geroge" gezet.
Kunnen we die kopiëren en ff vragen aan George welke ervan echt sabotages / hints zijn.








Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:vragen aan George
« Reactie #6 Gepost op: 22-04-2002, 23:41:07 »

Vlaming heeft ergens op zijn website de "50 sabotages en/of hints van Geroge" gezet.
Kunnen we die kopiëren en ff vragen aan George welke ervan echt sabotages / hints zijn.


correctie : uiteindelijk waren er 83  :P verder leuk idee om het aan george te vragen, maar is HIJ wel op de hoogte van alle gemonteerde aanwijzingen, ik denk hierbij als voorbeeld aan de speciale volgorde kandidaten bij vraag 40 van de laatste test.

cheers!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:vragen aan George
« Reactie #7 Gepost op: 22-04-2002, 23:50:33 »

correctie : uiteindelijk waren er 83  :P verder leuk idee om het aan george te vragen, maar is HIJ wel op de hoogte van alle gemonteerde aanwijzingen, ik denk hierbij als voorbeeld aan de speciale volgorde kandidaten bij vraag 40 van de laatste test.

Kan hij toch gewoon in 'De laatste Show' komen vertellen, lijkt me...  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:vragen aan George
« Reactie #8 Gepost op: 23-04-2002, 00:09:51 »

Kan hij toch gewoon in 'De laatste Show' komen vertellen, lijkt me...  ;D


:D

ben je al naar Wie moet er absoluut naar de studio komen ? gesurft? er werd al 'n paar keer op george gestemd zag ik, toch vrees ik dat er een sportvliegtuigje aan te pas zal moeten komen  ;)

cya
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Dreamalot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
Re:vragen aan George
« Reactie #9 Gepost op: 23-04-2002, 02:03:28 »

:D

ben je al naar Wie moet er absoluut naar de studio komen ? gesurft? er werd al 'n paar keer op george gestemd zag ik, toch vrees ik dat er een sportvliegtuigje aan te pas zal moeten komen  ;)

cya
vlaming



Ik heb ook al 2 x gestemd, zal het blijven doen!!!!  ;D







Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Re:vragen aan George
« Reactie #10 Gepost op: 23-04-2002, 17:12:43 »

:D

ben je al naar Wie moet er absoluut naar de studio komen ? gesurft? er werd al 'n paar keer op george gestemd zag ik, toch vrees ik dat er een sportvliegtuigje aan te pas zal moeten komen  ;)

cya
vlaming


Ik heb ook gestemd hoor, en wat mij betreft komen jij en je vlaamse kornuiten ook in die uitzending !!








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:vragen aan George
« Reactie #11 Gepost op: 24-04-2002, 10:08:13 »

Ik heb ook gestemd hoor, en wat mij betreft komen jij en je vlaamse kornuiten ook in die uitzending !!


bedankt voor het stemmen allemaal , ik ben benieuwd of ze ons blijven negeren daar bij de laatste show  >:( >:(....wat vlaming op TV betreft, liever niet... ik vang liever de mollen op de achtergrond ;)

ciaooo!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:vragen aan George
« Reactie #12 Gepost op: 24-04-2002, 20:32:23 »

bedankt voor het stemmen allemaal , ik ben benieuwd of ze ons blijven negeren daar bij de laatste show  >:( >:(....wat vlaming op TV betreft, liever niet... ik vang liever de mollen op de achtergrond ;)

Mocht je mee in de studio zitten, dan mag je in iig zeker zijn dat ze je nooit voor de Belgische Mol zullen vragen vanwege te grote herkenbaarheidsfactor achteraf. Want je zal wel over de tongen gaan achteraf...  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:vragen aan George
« Reactie #13 Gepost op: 24-04-2002, 21:05:14 »

:D

ben je al naar Wie moet er absoluut naar de studio komen ? gesurft? er werd al 'n paar keer op george gestemd zag ik, toch vrees ik dat er een sportvliegtuigje aan te pas zal moeten komen  ;)

cya
vlaming

Voila, mij stem staat er ook bij.
Ik stel voor dat men de "hevige Geroge Vlamingen" uit dit forum, aka Vlaming-Ambijans-Regi, meevragen om aan George de vragen te stellen.
Vlaming , breng jij dan het 83-punten lijstje mee aub ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:vragen aan George
« Reactie #14 Gepost op: 24-04-2002, 22:18:09 »

Voila, mij stem staat er ook bij.
Ik stel voor dat men de "hevige Geroge Vlamingen" uit dit forum, aka Vlaming-Ambijans-Regi, meevragen om aan George de vragen te stellen.

Heb ook gestemd op site 'DLS' maar dan als Beton John  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Wiske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:vragen aan George
« Reactie #15 Gepost op: 25-04-2002, 14:43:54 »

:D

ben je al naar Wie moet er absoluut naar de studio komen ? gesurft? er werd al 'n paar keer op george gestemd zag ik, toch vrees ik dat er een sportvliegtuigje aan te pas zal moeten komen  ;)


He? Kan iemand mij voordat ik op deze site doorgeef dat ik wil dat George komt, eerst even vertellen waar dit nou eigenlijk over gaat?? Naar welke studio moet hij komen? Is dit een Vlaams televisieprogramma ofzo? En wanneer wordt dat dan uitgezonden want dan zou ik het graag willen zien!








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:vragen aan George
« Reactie #16 Gepost op: 25-04-2002, 16:13:37 »

He? Kan iemand mij voordat ik op deze site doorgeef dat ik wil dat George komt, eerst even vertellen waar dit nou eigenlijk over gaat?? Naar welke studio moet hij komen? Is dit een Vlaams televisieprogramma ofzo? En wanneer wordt dat dan uitgezonden want dan zou ik het graag willen zien!


De laatste Show is een dagelijkse praatshow (ma-do) op de VRT gemaakt door Woestijnvis ; de bedenkers van het WIDL spel. DLS site geeft je de mogelijkheid te stemmen op wie naar de studio moet komen, maar blijkbaar hebben ze niet echt zin om George in hun programma te halen. Moest het toch nog gebeuren dan lees je het hier wel.......

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:vragen aan George
« Reactie #17 Gepost op: 25-04-2002, 21:23:25 »
goed idee Vlaming ik heb ook gestemd en ik vind dat jij ook moet komen en liefst ook Ambijans! :)

ow, shit, RegiRobert vergeten, komt omdat die nooit in de huiskamer schrijft waar ik alleen maar kom... :-\








Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:vragen aan George
« Reactie #18 Gepost op: 25-04-2002, 21:48:44 »
 ??? En dan nu toch echt weer een vraagje aan George:
heb je tijdens de uitzendingen van WIDM begeleiding gehad van de Avro of van een psycholoog ofzo die je hielp om molfanaten in je directe omgeving niets te verklappen? Daar ben ik toch wel benieuwd naar zeker omdat jullie tijdens de opnamen wel een psycholoog hadden om mee te praten.







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:vragen aan George
« Reactie #19 Gepost op: 26-04-2002, 21:16:23 »

goed idee Vlaming ik heb ook gestemd en ik vind dat jij ook moet komen en liefst ook Ambijans! :)

ow, shit, RegiRobert vergeten, komt omdat die nooit in de huiskamer schrijft waar ik alleen maar kom... :-\

Hoi hoi, ik mag mee van e, als ze nu niet overstag gaan bij Woestijnvis?  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)