Auteur Topic: Prince is de mol - deel 3  (gelezen 18815 keer)

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Prince is de mol - deel 3
« Gepost op: 9-03-2002, 18:10:33 »
Meer dan 100 reacties in de oude.

Hier dus maar verder.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...

Dorienke

  • Gast
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2002, 18:23:57 »
Hey man! You rule, whaha

Neej maarum, leuk voor je dat je er mee overweg kan, hopelijk komen hier nog meer zinnige tips te staan, zal wel want Prince is de mol (ben omgepraat ) snif..







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2002, 08:29:31 »
Om te argumenteren dat Prince de mol is omdat hij zich liet afschieten, vind ik zwak, want:

Dan is John de mol omdat zich liet afschieten (palletje ;)), terwijl hij op zichzelf stemt
Dan is Ellen de mol omdat ze weet dat er veel op Prince stemmen.









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2002, 09:44:56 »

Citaat

Om te argumenteren dat Prince de mol is omdat hij zich liet afschieten, vind ik zwak, want:

Dan is John de mol omdat zich liet afschieten (palletje ;)), terwijl hij op zichzelf stemt
Dan is Ellen de mol omdat ze weet dat er veel op Prince stemmen.


die 3 maken zich inderdaad verdacht bij het paintballen...wie het meest? ik denk john (stemt op zichtzelf en blundert dan?)& prince (laat zich op rare manier afschieten?), ellen niet echt ze kon immers een vrijstelling verdienen, en in deze fase vd strijd is dat misschien wel meer waard dan €10.000

ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #4 Gepost op: 10-03-2002, 09:50:55 »

Citaat



die 3 maken zich inderdaad verdacht bij het paintballen...wie het meest? ik denk john (stemt op zichtzelf en blundert dan?)& prince (laat zich op rare manier afschieten?), ellen niet echt ze kon immers een vrijstelling verdienen, en in deze fase vd strijd is dat misschien wel meer waard dan €10.000

ciao
vlaming


Mee eens. Als ik Ellen was, zo ik het risico niet nemen om te gokken dat Prince de winnar zou zijn.
Maar blijft overeind dat John minstens zo verdacht was als Prince. Want was het zo raar hoe Prince zich liet afschieten? Het was een pittig vuurgevecht waarin, volgens mij, de gelukkige won :P







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #5 Gepost op: 10-03-2002, 10:08:44 »
Citaat

Maar blijft overeind dat John minstens zo verdacht was als Prince. Want was het zo raar hoe Prince zich liet afschieten? Het was een pittig vuurgevecht waarin, volgens mij, de gelukkige won :P


Beiden maken zich inderdaad verdacht, Prince wellicht ietsje meer, hij haalde immers de finale, en dat was toch de beste positie om invloed uit te oefenen op het uiteindelijke resultaat (=geld/geen geld).

Volgens Cosma stond Prince in een goede positie om te winnen van Ellen (ik vind dit zelf nogal moeilijk te zeggen, moet dit nog een paar maal herbekijken) maar verknoeide hij het nog .

Bovendien moest Prince (en ook Harry) maar 1 keer winnen om de finale te halen, John had 2 keer moeten winnen, toch blijft ook zijn aktie zeer verdacht....

cheers
vlaming








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #6 Gepost op: 10-03-2002, 10:17:16 »

Citaat

Bovendien moest Prince (en ook Harry) maar 1 keer winnen om de finale te halen, John had 2 keer moeten winnen, toch blijft ook zijn aktie zeer verdacht....



Ik vraag me idd eigenlijk wel af hoe er besloten is wie er eerste tegen elkaar zou gaan en wie er daarna nog tegen de winnaar van 't eerste potje zou moeten. Harry en Prince hadden gewoon 'n enorm voordeel bij deze opdracht, omdat zij beiden maar 1 keer hoefden te winnen om in de finale te komen. Wilde de WIDM-redactie soms zeker zijn dat Prince (of Harry) in de finale  kwam? 't is immers makkelijker om 1 keer te winnen dan 2 keer te winnen. Je zou er zelfs 'n mooie kansberekening op los kunnen laten, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.

En John......die zou dus uiteindelijk 3 keer moeten winnen (2 keer in voorrondes en 1 keer in de finale) om de hele opdracht te winnen. Dat lijkt mij erg veel, maar toch dacht hij dat hij dat wel zou halen. Ik vind dat hij zichzelf hierbij toch wel 'n beetje overschat. Of was dat juist de bedoeling?  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #7 Gepost op: 10-03-2002, 10:24:30 »
Citaat

Ik vraag me idd eigenlijk wel af hoe er besloten is wie er eerste tegen elkaar zou gaan en wie er daarna nog tegen de winnaar van 't eerste potje zou moeten. Harry en Prince hadden gewoon 'n enorm voordeel bij deze opdracht, omdat zij beiden maar 1 keer hoefden te winnen om in de finale te komen.


inderdaad, raar ook dat de anderen dit zonder protest aanvaarden? dit lijkt me toch niet eerlijk? of is dit bepaald door loting ? helaas krijgen we dit weer niet te zien  :-/

Citaat
En John......die zou dus uiteindelijk 3 keer moeten winnen (2 keer in voorrondes en 1 keer in de finale) om de hele opdracht te winnen. Dat lijkt mij erg veel, maar toch dacht hij dat hij dat wel zou halen. Ik vind dat hij zichzelf hierbij toch wel 'n beetje overschat. Of was dat juist de bedoeling?  ;)


john kan zichzelf idd overschat hebben, en gedacht hebben dat hij winnaar zou geworden zijn van de poll "wie wint het paintballen", dan was zijn positie in deze proef ook totaal onbelangrijk geweest. gezien de prestaties van john in de vorige proeven echter is het redelijk logisch dat prince als winnaar vd poll uit de bus kwam

cheers
vlaming









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #8 Gepost op: 10-03-2002, 15:51:59 »
Na een kleine vakantieserver-blackout kan Prince vrolijk verder met de mol zijn...  ;D of niet?  :-X







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #9 Gepost op: 10-03-2002, 15:56:24 »
wat me bij prince al een paar keer opgevallen is dat stukje van 'een vrijstelling, altijd mooi, dan heb je weer 2 dagen langer om een beeld van jouw mol te krijgen'. hij zegt het zo raar en ik vind het een rare formulering. ik beredeneer die zin namelijk zo: als je een beter beeld van jouw mol krijgt, maar diegene blijkt toch niet de mol te zijn, ga je er toch uit! dus die zin vind ik gewoon niet kloppen, ik bedoel, had dan gezegd: weer 2 dagen om erachter te komen wie de mol is... zijn zin is gewoon raar. maar of dit nou een mollenzin is of niet. als hij namelijk de mol is dan bedoeld hij hem zo. voor de kandidaten is het mooi, zo'n vrijstelling, dan hebben ze 2 dagen langer om een beeld van mij te krijgen. want je kan toch alleen maar een beeld van de mol krijgen als je weet wie het is? het is meer gevoelsmatig dat ik die zin niet vind kloppen, maar toch

Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #10 Gepost op: 10-03-2002, 15:58:16 »
Aha, terug van weggeweest (dit topic dan)!  :)

Dus bij deze nog mijn bevindingen met betrekking tot de telefoons:

Ze krijgen twee eveloppen, waarin wat spullen zitten. Zo zit er in iedere envelop 'n telefoon. De inhoud van de enveloppen wordt op de toonbank gelegt. De kandidaten vragen op 'n gegeven moment aan de man achter de toonbank of hij 'n bepaalde foto herkent. Iedereen kijkt dan aandachtig naar de man die antwoord geeft op de vraag.

Maar alleen Prince niet. Die zit dan de twee telefoons te bekijken. Nu zag ik dat er op de telefoons stickers zaten met neem ik aan nummers erop. 't komt op mij over dat hij een van de twee telefoons perse wil hebben en kijkt op de stickers om te weten welke 't is.








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #11 Gepost op: 10-03-2002, 16:57:26 »

Citaat

Aha, terug van weggeweest (dit topic dan)!  :)

Dus bij deze nog mijn bevindingen met betrekking tot de telefoons:

Ze krijgen twee eveloppen, waarin wat spullen zitten. Zo zit er in iedere envelop 'n telefoon. De inhoud van de enveloppen wordt op de toonbank gelegt. De kandidaten vragen op 'n gegeven moment aan de man achter de toonbank of hij 'n bepaalde foto herkent. Iedereen kijkt dan aandachtig naar de man die antwoord geeft op de vraag.

Maar alleen Prince niet. Die zit dan de twee telefoons te bekijken. Nu zag ik dat er op de telefoons stickers zaten met neem ik aan nummers erop. 't komt op mij over dat hij een van de twee telefoons perse wil hebben en kijkt op de stickers om te weten welke 't is.



Ik heb de video even bekeken, want het klonk verdacht, maar...
Prince zat op te letten, maar ook een kaartje te lezen dat hij in de hand had. Lijkt me een normale actie ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #12 Gepost op: 10-03-2002, 17:10:59 »

Citaat


Prince zat op te letten, maar ook een kaartje te lezen dat hij in de hand had.


nou, hij zat iig niet op te letten, misschien luisterde hij wel, want hij was het toch ook die later naar de foto aan de muur wees? maar hij zat wel de telefoons te vegelijken, want hij keek van de een naar de ander. vervolgens pakte hij de telefoon die john had uitgepakt, maar ik heb niet gezien wat hij daar nou precies mee deed... niemand had toch een slechte berbinding? dus dat kan het niet zijn... wat zou het anders moeten zijn? ik heb geen idee, volgens mij heeft het niet zoveel te betekenen
Doris







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #13 Gepost op: 10-03-2002, 19:26:18 »

Citaat

Aha, terug van weggeweest (dit topic dan)!  :)

Dus bij deze nog mijn bevindingen met betrekking tot de telefoons:

Ze krijgen twee eveloppen, waarin wat spullen zitten. Zo zit er in iedere envelop 'n telefoon. De inhoud van de enveloppen wordt op de toonbank gelegt. De kandidaten vragen op 'n gegeven moment aan de man achter de toonbank of hij 'n bepaalde foto herkent. Iedereen kijkt dan aandachtig naar de man die antwoord geeft op de vraag.

Maar alleen Prince niet. Die zit dan de twee telefoons te bekijken. Nu zag ik dat er op de telefoons stickers zaten met neem ik aan nummers erop. 't komt op mij over dat hij een van de twee telefoons perse wil hebben en kijkt op de stickers om te weten welke 't is.



Klopt Han13, niet alleen heeft hij veel aandacht voor de telefoons, hij wisseld ze zelfs (al kan ik hiervoor geen reden bedenken).
Tevens maakt hij een enveloppe open, laat iedereen naar de foto van Kerstin kijken en moffeld ondertussen een briefje weg uit de enveloppe die hij open maakt.
Hij heeft continue de telefoon, en zegt niet verbaasd hé kerstin zoals de anderen doen, maar luisterd en geeft vervolgens verkeerde info.
Tevens zou hij volgens Kerstin van niks weten van wat hem te doen stond (maar hij had het briefje met info danook weggestopt).
Tot op heden heeft Prince vrijwel altijd de telefoon in beheer gehad, en wat die enveloppen betreft, daar klopt iets niet, kijk maar eens in slow-motion Prince doet een wisseltruc.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #14 Gepost op: 10-03-2002, 20:21:16 »

Citaat


kijk maar eens in slow-motion Prince doet een wisseltruc.


Kan m'n videorecorder helaas niet, maar ik heb 't stukje wel vaak teruggespoeld. Ik vind 't idd erg vreemd wat er gebeurt, terwijl iedereen probeert te weten te komen wat er op de foto's staat (en om zo bij Kerstin te komen) lijkt Prince zich alleen druk te maken om de telefoons.  Dat hij 'n papiertje wegmoffelt heb ik niet zo nadrukkelijk gezien, maar dat zou best kunnen. Ik vind 't trouwens niet zo slim van hem om dit te doen terwijl de anderen er met hun neus bovenop stonden, maar blijkbaar heeft niemand iets gemerkt.

Verder ook vreemd dat hij 'n aantal keren verkeerde informatie doorgeeft aan de groep. Ok, de rest was er doorheen aan 't kakelen en hij zal 't ook wel niet zo goed verstaan hebben. Maar hij leek zich telkens als er gebeld was niet meer zo veel te herinneren. Zo vertelde Kerstin hem dat de ontvoerders 'n band hadden met villa nova de gaia, maar Prince maakt ervan dat Kerstin daar moet zitten. Verder zegt Kerstin geloof ik dat ze zeker niet in 't meest rechtse huisje zit, en Prince maakt er van dat ze juist in 't meest rechtse zit. Toch vreemd dat hij alles zo verkeerd overbrengt....








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #15 Gepost op: 10-03-2002, 20:31:47 »
Ja ik vind Prince ook wel verdacht...of hij is gewoon heel slim en oplettend ....Of hij let echt niet op en blundert hier en daar
ik kan nog geen hoogte van hem krijgen..En blijft verdacht :-/







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #16 Gepost op: 10-03-2002, 21:20:42 »
Ik ga dat telefoongesprek tussen Prince en Kerstin toch nog een keer terug kijken want ik dacht juist dat Kerstin wel zei dat ze in het meest rechtse huisje zat. Daarom vond ik ook dat Prince die informatie heel goed door gaf aan zijn mede kandidaten. Als het inderdaad niet zo blijkt te zijn is Prince dus ook al slordig met zijn informatie (net als John).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

aggie

  • Gast
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #17 Gepost op: 10-03-2002, 21:34:52 »

Citaat

Ik ga dat telefoongesprek tussen Prince en Kerstin toch nog een keer terug kijken want ik dacht juist dat Kerstin wel zei dat ze in het meest rechtse huisje zat. Daarom vond ik ook dat Prince die informatie heel goed door gaf aan zijn mede kandidaten. Als het inderdaad niet zo blijkt te zijn is Prince dus ook al slordig met zijn informatie (net als John).


Kerstin zegt: 'Ik zit in ieder geval NIET in het meest rechtse huisje' ;)
Dit gaf Prince verkeerd door, dus. Maar toen Kerstin het zei, werd Prince afgeleid door rumour in de auto :-/
In mijn ogen valt dit Prince te vergeven en is het niet glashard als bewijs te leveren







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #18 Gepost op: 10-03-2002, 22:01:10 »
Citaat


Kerstin zegt: 'Ik zit in ieder geval NIET in het meest rechtse huisje' ;)


Ik heb daar 'ns over na zitten denken en ik denk dat 't ook veel logischer is dat Kerstin kan zeggen dat ze iig niet in 't meest rechtse huisje dan dat ze zegt dat ze in 't meest rechtse huisje zit. De huisjes lagen namelijk in 'n bos. Als Kerstin uit 't raam van haar huisje keek en ze zag geen ander huisje naast zich, dan nog wist ze niet zeker of er nog 'n naast haar was. Er kan namelijk 'n eindje verderop 'n huisje zijn, dat ze niet kan zien door de bomen in 't bos en de dichte mist.

Ze kon dus onmogelijk weten dat ze in 't meest rechtse huisje zit. Daarbij komt nog dat ze geblinddoekt daar heen is gebracht en toen dus ook niet heeft kunnen zien hoeveel huisjes er naast stonden.

Nu heeft ze waarschijnlijk wel 'n huisje kunnen zien liggen als ze door 't raampje van haar huisje keek, waardoor ze kan vertellen aan Prince dat ze iig niet in 't meest rechtse huisje zit (want ze ziet dat er tenminste nog 1 huisje naast dat van haar ligt).








Offline imka

  • Forumlid
Re: Prince is de mol - deel 3
« Reactie #19 Gepost op: 10-03-2002, 22:38:47 »
Op een bep. moment (net voor ze de sleutel vinden) zegt Prince, dat de uitleg van Kerstin allemaal zo vlug ging. En da's waar ook, die ratelt maar door - ok, het moest snel gaan - maar ik zou er ook niet zoveel kunnen over navertellen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »