Auteur Topic: Mollenstreek in Paintbal  (gelezen 15480 keer)

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #60 Gepost op: 11-03-2002, 13:37:28 »
Ja Cora_Bora, de verf spatte in haar gezicht op, maar ze werd ook wel degelijk op haar shirt geraakt.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
When God created man, she was only joking!

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #61 Gepost op: 11-03-2002, 13:38:19 »
In ieder geval vind ik John de verdachte bij dit spel...

Op je zelf stemmen, opdracht mislukt en dus een kans minder voor de pot.......







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline JOX

  • Forumlid
  • whatever
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #62 Gepost op: 11-03-2002, 13:50:18 »
Ik ga ervanuit dat de Avro toch wel genoeg t-shirts meegenomen had voor deze opdracht zodat iedereen een verse aan kon trekken. Zo arm zijn ze toch nog niet?
Hoe die vlekken op de rug van Ellen komen, tja, ik zag menig kandidaat nog eens flink de trekker overhalen nadat ze zelf geraakt waren...
Wat mij eerder raar overkomt is waarom Ellen dat vieze tshirt niet gewoon heeft uitgedaan na die opdracht?

ciao.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #63 Gepost op: 11-03-2002, 14:15:31 »

Citaat

Waar helemaal niet over gesproken wordt, is de oneerlijke verdeling van het spel: Prince startte bijvoorbeeld al in de halve finale, terwijl Karen en Kerstin eerst nog een kwartfinale moesten uitvechten.

daar is al wel over gesproken, check deze topic maar... waarschijnlijk is er gewoon om geloot (misschien niet eerlijk, maar toch), maar dat laten ze ons gewoon niet zien.
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #64 Gepost op: 11-03-2002, 15:11:17 »
Citaat

Waar helemaal niet over gesproken wordt, is de oneerlijke verdeling van het spel: Prince startte bijvoorbeeld al in de halve finale, terwijl Karen en Kerstin eerst nog een kwartfinale moesten uitvechten. Pool 2 idem dito (waarbij Ellen dus heel knap de finale toch nog haalde én zelfs won!).

Raar dat daar door de andere kandidaten geen opmerking over gemaakt is!


Je kunt het moeten spelen van een kwartfinale ook als voordeel zien. Op deze manier heb je een keer kunnen spelen en dus een tactiek kunnen testen voordat je aan de halve finale begint. (Tegen een tegenstander die nog onbekent met het terrein is).  

In deze of een andere topic werd ook opgemerkt dat het oneerlijk zou zijn, dat Jantien en George geen kans op de vrijstelling hadden. Maar is dat niet meestal zo met vrijstellingen? Denk bijvoorbeeld aan het druivenplukken en vorige jaren.







Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #65 Gepost op: 11-03-2002, 15:13:11 »

Citaat

In deze of een andere topic werd ook opgemerkt dat het oneerlijk zou zijn, dat Jantien en George geen kans op de vrijstelling hadden. Maar is dat niet meestal zo met vrijstellingen? Denk bijvoorbeeld aan het druivenplukken en vorige jaren.

ja, maar dan kunnen bijvoorbeeld 2 mensen uit 10 mensen er een verdienen, en niet 6 uit 8, daar gaat het meer om, er zijn zoveel mensen die em kunnen verdienen en maar zo weinig die dat niet kunnen...
Doris







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #66 Gepost op: 11-03-2002, 15:28:17 »
Citaat


ja, maar dan kunnen bijvoorbeeld 2 mensen uit 10 mensen er een verdienen, en niet 6 uit 8, daar gaat het meer om, er zijn zoveel mensen die em kunnen verdienen en maar zo weinig die dat niet kunnen...
Doris


Zo had ik het dan weer niet bekeken.
Misschien moet je het dan zien op een manier dat uiteindelijk iedereen ongeveer even vaak een vrijstelling kan behalen. Voor de programmamakers is het natuurlijk ook onmgelijk als ze dat 100% eerlijk zouden moeten doen. (Bij het paintballen was het in dit geval zeer eenvoudig geweest om met z'n achten in vier kwartfinales te beginnen, maar goed).







Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #67 Gepost op: 11-03-2002, 15:29:15 »
Even ter 'verdediging' van John. Het was inderdaad heel stom dat hij op zichzelf stemt en dan zo knullig verliest, en dit maakt hem ook zeker verdacht. Ik (als knullig iemand!) kan wel zeggen dat ik me er iets bij voor kan stellen dat dit gebeurt, dat je er in zo'n spel niet meer op let.
Maar dit is niet wat ik wil zeggen.
Is (er vanuit gaande dat je je best wil doen) op jezelf stemmen niet het enige zinnige wat je kan doen? Op die manier kan je je best doen en daarmee EN voor het geld EN voor de vrijstelling gaan!
Je weet natuurlijk niet zeker dat er genoeg mensen op jou stemmen, maar dat weet je ook niet als je op anderen stemt. Dit is absoluut wat ik zou doen!







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
You don't wanna fall apart this time

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #68 Gepost op: 11-03-2002, 15:33:46 »
ik denk dat john zowiezo weet dat prince meer stemmen krijgt, of misschien is ie te trots om dat toe te geven. prince stemde ook alleen maar op john omdat ie niet op zichzelf wilde stemmen omdat dat zo arro overkomt, maar ik kan ook wel begrijpen waarom john op zichzelf heeft gestemd, ik bedacht het me nl. toen ik de video bekeek. john dacht nl. misschien dat iedereen op zichzelf zou stemmen, en als iedereen dat zou doen, zou dat geld zowiezo binnen komen, want iedereen heeft één stem en dan hoef je ook geen keuze te maken tussen geld en een vrijstelling... het klopt, ik weet alleen niet of john ook zo dacht...
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #69 Gepost op: 11-03-2002, 18:16:50 »
Iedereen had dus op zichzelf moeten stemmen ;D. Niet erg slim van die kandidaten dus... :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #70 Gepost op: 11-03-2002, 19:16:52 »
Inderdaad, als iedereen zoals John had gedacht, dan had men sowieso het geld verdiend en had de beste paintballer terecht enen vrijstelling verdiend.
Toekomstige kandidaten : Laat dit een les wezen in simpele logica.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #71 Gepost op: 11-03-2002, 19:20:30 »
Vannacht nog even de verfspatten bekeken;

Bij bv Karen zie je overal verf; op haar T-shirt, kin, nek schouder etc.
Bij Prince echter zien wij een mooi ronde verfvlek, wanneer je kijkt naar de afstand vanwaar Ellen geschoten zou hebben is een dergelijk keurige verfvlek eigenlijk onaannemelijk, en zouden de verf-flatsen zich over een breed gebied van zijn T-shirt, arm, helm schouder etc moeten zitten.
Zou Prince dan toch (vanuit de bosjes) op zichzelf hebben geschoten?


(in de close up van Prince met helm is hij tamelijk smakelijk aam het lachen).

Tevens is hij niet teleurgesteld over zijn falen (wanneer hij hoort dat de anderen op hem hadden gestemd), in tegendeel zelfs, breed glimlachend omhelst hij Ellen en roept verheugd dat zij een vrijstelling heeft.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #72 Gepost op: 11-03-2002, 19:21:48 »
Is het trouwens geen 'mollenstreek' van John dat hij de veiligheidspal van zijn geweer vergeet over te halen? Als je gaat paintballen lijkt het me toch het handigst om steeds schietensklaar te staan of niet?

Heeft John de regels misschien niet begrepen? Of heeft hij er weet van dat er op dit forum zoiets bestaat als 'de grappigste momenten' van de reeks?
Ik denk dat ik 'm ook ga nomineren voor dat (on)bewust grappige moment tijdens het paintballen!  ;D

Saluut

ambijans







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #73 Gepost op: 11-03-2002, 19:25:22 »
Nog iets vreemds; terwijl Karen en Kerstin aan het paintballen waren zaten Harry, Ellen en John met blinddoeken en koptelefoons opgesloten in een auto, Prince zat daar niet bij.

Waar was Prince al die tijd?








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #74 Gepost op: 11-03-2002, 19:31:46 »
Prince was de veiligheidspal van John's geweer onklaar aan het maken!  ;D
Uiteindelijk wint Ellen dan...

Wie een kuil graaft voor een ander...

ambijans







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #75 Gepost op: 11-03-2002, 19:49:43 »

Citaat

Nog iets vreemds; terwijl Karen en Kerstin aan het paintballen waren zaten Harry, Ellen en John met blinddoeken en koptelefoons opgesloten in een auto, Prince zat daar niet bij.

Waar was Prince al die tijd?



Geen idee, blijkbaar vonden de programmamakers 't wel belangrijk dat Harry, Ellen en John nog niks van de opdracht mee kregen en bij Prince maakte dat ineens niet zo veel uit. (misschien moest Prince effe leuk overleggen met de WIDM-crew?)

Ik vind die blinddoeken c.q. koptelefoons eigenlijk zowiezo wel vreemd. De auto zal toch wel 'n heel stuk van de plaats waar 't paintballen plaats vond af hebben gestaan. Dan krijgen Harry, Ellen en John toch zonder koptelefoon en blinddoek ook al niks mee van de opdracht. En van zover af zie je heus niet wie er wint. Dus daar heeft 't ook al geen nut voor.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #76 Gepost op: 11-03-2002, 20:11:47 »
Ik snap die hint van het blinddoeken ineens:
Prince is de mol!!! Doordat het de deelnemers ineens zwart voor de ogen werd, hebben ze (on)rechtstreeks een hint gekregen, want Prince = neger = zwart!
Dat we daar niet eerder zijn opgekomen, zeg!  ;) ;) ;)

Cya

ambijans







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #77 Gepost op: 11-03-2002, 21:12:29 »
Ik ga er niet vanuit dat dat de hint is die we zoeken...  ::)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #78 Gepost op: 11-03-2002, 21:31:49 »
Nee, dat is inderdaad niet de hint die we zoeken!
Het moest er alleen zo officieel mogelijk uitzien, denk ik!
Bij 'Wedden dat' werden mensen die chocola enz moesten herkennen op voorhand toch ook geblinddoekt?

Maar als je nu eens een stap verder denkt (misschien zelfs al meer stappen en zodoende een te ver!): misschien zijn er helemaal geen pooltjes geweest en hebben ze wel degelijk tegen elkaar gekampt (vandaar die verklaring voor het feit dat er bij zijn die meer spatjes verf op hun trui hebben).

Vraag blijft alleen: hoe hebben ze dan uiteindelijk toch Prince en Ellen tegenover elkaar kunnen plaatsen in de finale?
Of Prince nu op zichzelf geschoten heeft, zullen we binnenkort horen... maar dat zou natuurlijk nooit de uitzending halen!
Dan denk ik nog eerder dat John op zichzelf stemt bij het paintballen in de hoop dat sommige anderen dit ook zullen doen (op zichzelf of op HEM stemmen) en er dan op zo'n lullige manier doelbewust uit verdwijnen (tenminste... als John de Mol is!).
Ik weet het: het is een lullige eindzin!  ;D

Volgende keer beter?

Gegroet
ambijans







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Dorienke

  • Gast
Re: Mollenstreek in Paintbal
« Reactie #79 Gepost op: 11-03-2002, 22:28:28 »

Citaat

Inderdaad, als iedereen zoals John had gedacht, dan had men sowieso het geld verdiend en had de beste paintballer terecht enen vrijstelling verdiend.
Toekomstige kandidaten : Laat dit een les wezen in simpele logica.


Ik denk niet dat ze tijd hebben gehad om daar over na te denken.... We pluizen het uit, en zijn 3 dagen verder..

Zij moeten het in 1 minuut doen..


Door-denkertje







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »