Auteur Topic: kijkcijfers  (gelezen 35715 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: kijkcijfers
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2002, 10:36:22 »
Citaat

Och jee, we hebben weer 'ns 'n dubbele topic. Ik dacht dat dit alleen voorkomt als er veel mensen online zijn?  :-/


klopt, en er is ook een topic weg nl. prince is de mol (deel 3), heb het gemeld in het crew forum  :-/

yrs
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: kijkcijfers
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2002, 23:57:58 »

Citaat



een paar 10.000 hé, dus iets tussen 50.000 - 200.000. ik ken eerlijk gezegd niemand uit m'n omgeving die kijkt .....dus, ik zou het niet al te hoog inschatten  :-/

yrs
vlaming



Ik anders wel : Mijn vrouw, mjn zoon, mijn vader en mijn moerder. Verder por ik alle collega's op het werk aan om eindelijk eens naar een programma van (super)hoog niveau te kijken... Maar neen, ze houden het bij Spoed en Wittekerke...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: kijkcijfers
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2002, 21:24:55 »
Ach ja, zolang er maar genoeg zijn dat de Avro er een volgend seizoen van gaat uitzenden :D. BTW, hoe maak je eigenlijk kans om in die crew te komen? Mag ik ook 's wat columns gaan schrijven  ;D.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: kijkcijfers
« Reactie #23 Gepost op: 12-03-2002, 09:26:42 »
Citaat
Ach ja, zolang er maar genoeg zijn dat de Avro er een volgend seizoen van gaat uitzenden :D. BTW, hoe maak je eigenlijk kans om in die crew te komen? Mag ik ook 's wat columns gaan schrijven  ;D.
Columns schrijven mag altijd. En als er een goeie tussen zit, misschien wordt'ie ook nog geplaatst  ;D Overigens is broer de Column-coördinator dus bij hem moet je zijn met je columns.
Crew-lid wordt je op uitnodiging, maar momenteel zijn er geen vacatures voor zover ik kan bedenken  :(

Ohja, en ontopic: Ik denk dat het aantal Vlaamse kijkers toch wel redelijk hoog ligt (ik weet niet hoe het zit met de bereikbaarheid van Nederland 1 aldaar trouwens). Zelf kijk ik nooit naar vrt en/of Canvas, behalve als er een molserie draait. Daarvoor maak ik dan natuurlijk graag een uitzondering  ;D Wat betreft de bezoekers van deze site: zo'n 5% van de hits is van Belgische bodem. (hoeveel daarvan overblijft als we die van Vlaming ervan aftrekken is dan natuurlijk nog even de vraag...)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: kijkcijfers
« Reactie #24 Gepost op: 12-03-2002, 10:01:28 »
Compuart, het zal de netmanager van Nederland 2 goed doen dat jij je de bereikbaarheid van zijn zender in Vlaanderen aantrekt, maar voor molfans is toch vooral de ontvangst van Ned. 1 van belang! :P

Sorry, flauwe opmerking, maar het moest ff...  :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: kijkcijfers
« Reactie #25 Gepost op: 12-03-2002, 10:04:33 »
eh, oops, zat nog ff met een tekort aan koffie op dit vroege tijdstip. Ik verander'm wel ff. Overigens zou het me nix verbazen als het vierde seizoen op Nederland 2 uitgezonden gaat worden. Maar da's weer offtopic :)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: kijkcijfers
« Reactie #26 Gepost op: 12-03-2002, 10:07:34 »

Citaat


Wat betreft de bezoekers van deze site: zo'n 5% van de hits is van Belgische bodem. (hoeveel daarvan overblijft als we die van Vlaming ervan aftrekken is dan natuurlijk nog even de vraag...)


5% lijkt mij een redelijke onderschatting!
In de eerste weken had ik zelfs de indruk dat er meer Vlamingen dan Nederlanders hier op dit forum rondwaarden... >:(








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: kijkcijfers
« Reactie #27 Gepost op: 12-03-2002, 10:14:28 »
Citaat
5% lijkt mij een redelijke onderschatting!
In de eerste weken had ik zelfs de indruk dat er meer Vlamingen dan Nederlanders hier op dit forum rondwaarden...
Nouja, het zijn redelijk harde cijfers. Kan ze moeilijk ontkennen ;D Maar misschien kan hieruit de conclusie getrokken worden dat 5% van de bezoekers 95% van het kabaal maakt...  :P ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: kijkcijfers
« Reactie #28 Gepost op: 12-03-2002, 10:18:27 »
Citaat

(ik weet niet hoe het zit met de bereikbaarheid van Nederland 1 aldaar trouwens).


NDL1+2+3 zitten hier op de kabel & ook met een antenne zijn de Hollanders te capteren

Citaat

Zelf kijk ik nooit naar vrt en/of Canvas, behalve als er een molserie draait.


oh dan moet je dringend naar CANVAS beginnen kijken!

Citaat

zo'n 5% van de hits is van Belgische bodem. (hoeveel daarvan overblijft als we die van Vlaming ervan aftrekken is dan natuurlijk nog even de vraag...)


;D ik dacht dat ik alleen voor 5% vd hits zorgde , gosh :P

cheers
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: kijkcijfers
« Reactie #29 Gepost op: 12-03-2002, 10:20:20 »
5% Vlamingen die meer kabaal maken dan 95% oranje???

Zelfs in het omgekeerde geval heb ik dit nog nooit meegemaakt! :D ;D :D ;D :D








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: kijkcijfers
« Reactie #30 Gepost op: 12-03-2002, 10:35:53 »
Citaat

5% Vlamingen die meer kabaal maken dan 95% oranje???


idd, de uitspraak van de eeuw lijkt me dat

cheers
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: kijkcijfers
« Reactie #31 Gepost op: 12-03-2002, 11:00:55 »
Het wordt weliswaar steeds meer offtopic maarreh... wacht nog maar 's 2 jaar!  :'(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Thef Inal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
Re:kijkcijfers
« Reactie #32 Gepost op: 19-04-2002, 11:57:13 »
Voor de gene die het willen weten: de stats van de aflevering van 12 april volgens kijkonderzoek:


Kijkdichtheid: 8.0 %
marktaandeel: 19.1%

Kijkdichtheid is het percentage kijkers van de betreffende doelgroep dat gemiddeld naar het programma of de zender keek (doelgroep 6+)

En marktaandeel is het percentage kijkers naar het programma of de zender, gepercenteerd op het totale kijkerspubliek  







Later, Thef

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:kijkcijfers
« Reactie #33 Gepost op: 19-04-2002, 12:11:27 »
Te bedenken dat we inmiddels 9 zenders hebben is 19% niet zo slecht dacht ik!
Maar aan de commercielen mis je meestal toch niet écht veel....

Hoeveel commerciele zenders zijn er nu in Belgie? Dat telt natuurlijk ook mee...







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:kijkcijfers
« Reactie #34 Gepost op: 19-04-2002, 12:37:01 »
Hoeveel commerciele zenders zijn er nu in Belgie? Dat telt natuurlijk ook mee...

in Vlaanderen zijn er een 6tal ondertussen : VT4, VTM, KANAAL2, VITAYA, RTV & JIMtv, en er zijn er nog een paar op komst >:(







« Laatst bewerkt op: 19-04-2002, 12:39:56 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:kijkcijfers
« Reactie #35 Gepost op: 19-04-2002, 12:42:23 »
Mooie kijkcijfers! De AVRO heeft er een succesverhaal bij. Daar moet meer dan 1 vervolg op komen, zou ik zeggen :)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:kijkcijfers
« Reactie #36 Gepost op: 19-04-2002, 12:53:28 »
vrije mooie cijfers idd, maar nog niet te vergelijken met de kijkcijfers van WIDM in vlaanderen .... ;)

wordt er in NDL ook een beoordeling gegeven aan het programma? ik vrees dat het toch 'n beetje aan de lage kant zal liggen voor aflevering 11, met die rare ontknoping







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:kijkcijfers
« Reactie #37 Gepost op: 19-04-2002, 12:56:25 »

vrije mooie cijfers idd, maar nog niet te vergelijken met de kijkcijfers van WIDM in vlaanderen .... ;)

wordt er in NDL ook een beoordeling gegeven aan het programma? ik vrees dat het toch 'n beetje aan de lage kant zal liggen voor aflevering 11, met die rare ontknoping

Probleem in NL is dat we zoveel zenders hebben en dan is ruim een miljoen kijkers erg mooi...
Ik geloof dat ze gestopt zijn met waarderingcijfers te geven....jammer...








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:kijkcijfers
« Reactie #38 Gepost op: 19-04-2002, 12:58:54 »

Probleem in NL is dat we zoveel zenders hebben en dan is ruim een miljoen kijkers erg mooi..


wij hebben er ondertussen ook al een heel pak  >:( :(

Citaat

Ik geloof dat ze gestopt zijn met waarderingcijfers te geven....jammer...


inderdaad.......

ben benieuwd naar de cijfers van vanavond!







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:kijkcijfers
« Reactie #39 Gepost op: 19-04-2002, 13:06:55 »
Dus in Belgie inmiddels 6 commerciele en 2 publieke. Scheelt maar 1 zender (NL= 3 publieke), dus daar zal het ook wel niet aan liggen....

Dunno, in Nederland wordt het gewoon ondergewaardeerd. Ik denk dat de meeste mensen denken dat het zoiets is als BB of de Bus. Dat is tenminste meestal de reactie die ik krijg als ik het spel aan iemand uitleg. Wel erg grove belediging trouwens  >:(







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you