Auteur Topic: vrijstellingen ?  (gelezen 1139 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
vrijstellingen ?
« Gepost op: 4-03-2002, 19:04:27 »
Wie begon er bij de "zoek de telefoon in het midden" opdracht eigenlijk over die vrijstellingen ?? Die suggestie dook voor mijn gevoel nogal uit het niets op..verdacht dus. kan zijn dat iemand door angela gebeld is met de vraag  een mollenstreek te leveren .. ??







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vrijstellingen ?
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2002, 19:30:44 »
Ik snap er helemaal niks van wat je hier schrijft, maar ik wil alleen effe melden dat er al 'n aparte topic over de vrijstellingen is.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: vrijstellingen ?
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2002, 20:09:20 »
Citaat

Wie begon er bij de "zoek de telefoon in het midden" opdracht eigenlijk over die vrijstellingen ?? Die suggestie dook voor mijn gevoel nogal uit het niets op..verdacht dus. kan zijn dat iemand door angela gebeld is met de vraag  een mollenstreek te leveren .. ??


Hmz, niet zo raar gedacht, wij hoorden het van de voice over, maar inderdaad, hoe hebben de kandidaten dat vernomen?
Ik meen middels een brief, maar dat valt wel erg op wanneer de 1 een brief krijgt en de andere niet, daarnaast hoe wisten zij bij welke proef het de bedoeling was te saboteren, dat kon inderdaad zowel bij de rugzakkenproef zijn als bij de abseilproef of bij iets wat wij nog niet gezien hebben.
Misschien heeft iemand anders hier het antwoord op?
Er werd door diverse kandidaten gesproken (gevraagd) over vrijstellingen, ookal bij de geldwagen opdracht.
Hoe weten wij wie ervan wisten dat er vrijstellingen te verdienen waren?









Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: vrijstellingen ?
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2002, 20:13:57 »
Citaat

Ik snap er helemaal niks van wat je hier schrijft, maar ik wil alleen effe melden dat er al 'n aparte topic over de vrijstellingen is.
Yep, Laten we daarom hier er verder over discussieren







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.