Auteur Topic: Theorietje...  (gelezen 1110 keer)

Offline Whacko

  • Forumlid
Theorietje...
« Gepost op: 4-03-2002, 18:27:59 »
Ik heb het op het officiële forum van wieisdemol.nl al een tijdje geleden gezegd voordat ik van dit forum afwist, maar ik weet niet of jullie het mee hebben gekregen.

Het eerste Geluidsfragment was de Theme van Mission Impossible, de derde ook!

een Mission Impossible is(heel logisch natuurlijk) een missie/opdracht die heel moeilijk is. Voor iemand met hoogtevrees: GEORGE, is het afdalen van een dam natuurlijk heel eng, bijna ONMOGELIJK. vandaar dat eerste geluidsfragment. In de daarna, moest George meedoen aan de Prallel Opdracht, OOK heel moeilijk voor Iemand met hoogtevrees!
Zoals in de serie "Mission: Imposible" lukten de missies ALTIJD, en George heeft alle "Enge" missies tot nu toe ook gehaald.

Als je aanneemt, dat alle geluidsfragmenten een aanwijzing bevatten over de MOL (dat doe ik tenminste altijd) dan kan dit mischien iets verklaren? ???

Ik probeer alleen nog uit te vinden wat Gearge deed tijdens de fiets opdracht (Geluidsfragment "Bicycle Race" van Queen)
en wat ie precies deed tijdens de opdracht over de rivier (Geluidsfragment 4: "Aan de amsterdamse Grachten" van Wim Sonneveld).

Iemand Tips ?(alleen als je info hebt over wat hij deed tijdens die opdrachten anders wordt deze post weer zo onoverzichtelijk) :P







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Theorietje...
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2002, 18:33:23 »
hier alle geluidsfragmenten op een rijtje:

Het is waarschijnlijk handiger om alle geluidsfragmenten afzonderlijk te bediscussieren. Dan kan deze op slot







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.