Auteur Topic: Jantien de mol ????? (deel 2)  (gelezen 83802 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #40 Gepost op: 31-03-2002, 14:13:54 »
Volgens mij snapte Jantien helemaal niets van die koffer opdracht???
En als Harry niet op Ellen heeft gestemd (volgens zijn dagboek wat ik overigens niet vertrouw) Dan heeft hij op Jantien gestemd, en is ze imho niet de mol







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #41 Gepost op: 31-03-2002, 16:01:47 »

Volgens mij snapte Jantien helemaal niets van die koffer opdracht???


Nee idd, ze dacht dat degene die de vijf vragen had genomen gewoon op 'n papiertje de 5 vragen met bijbehorend antwoord zou krijgen (terwijl volgens mij de bedoeling was dat degene gewoon 5 vragen zowiezo goed had bij de test en daarmee meer kans had om te blijven. Dus degene zou nooit 't goede antwoord op die vragen te zien krijgen, omdat 't dan wel erg gemakkelijk zou worden om de mol te ontmaskeren) Daarmee probeerde ze ook Harry te overtuigen om 't lege koffertje te nemen. Ook dacht ze dat degene die ging bellen met de mol wel iemand anders zou mogen laten meeluisteren.  

Is Jantien gewoon niet zo slim of zit hier meer achter?








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #42 Gepost op: 31-03-2002, 17:38:51 »

...Is Jantien gewoon niet zo slim of zit hier meer achter?

Ik vind Jan10 vrij intelligent.
Dus zal ze de opdracht best wel begrepen hebben.
Ze is zichzelf gewoon zeer erg verdacht aan 't maken.
Lees maar ff in het dagboek van Harry. Ze trekken het zich al niet meer aan dat Jan10 zich steeds maar verdacht zit te maken.
Harry heeft dus wel degelijk op Ellen gestemd, die bijgevolg de Mol niet is.
Maar wat mij betreft mag je ook Jan10 doorstrepen.

Blijven dus nog enkel John en George over.
En als John de Mol zou zijn, dan is Prince wel erg benadeeld / bedrogen geweest door het widm team.

Blijft dus eigenlijk alleen Greorge over als Mol, ELlen dus winnaar en John verliezer (Jan 10 gaat afvallen voor de finale)







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #43 Gepost op: 31-03-2002, 20:15:13 »

En als John de Mol zou zijn, dan is Prince wel erg benadeeld / bedrogen geweest door het widm team.




??? Daar was Prince toch zeker zelf bij??? De mol kan toch wel gewoon met iemand goed opschieten? Had John dan moeten zeggen:"Je bent een aardige vent, Prince, maar helaas, ik ben de mol, dus het kan niks worden tussen ons"?








A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #44 Gepost op: 31-03-2002, 20:18:14 »

??? Daar was Prince toch zeker zelf bij??? De mol kan toch wel gewoon met iemand goed opschieten? Had John dan moeten zeggen:"Je bent een aardige vent, Prince, maar helaas, ik ben de mol, dus het kan niks worden tussen ons"?


dat vind ik nu ook, de Mol is nu éénmaal de saboteur, niet alleen tijdens de opdrachten, gedurende de hele periode van de reis. je kan de Mol nooit vertrouwen en als je dat wel doet, pech!.....anyway, dit gezegd zijnde, john is volgens mij de Mol niet  ;)

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #45 Gepost op: 31-03-2002, 20:59:34 »

Ik vind Jan10 vrij intelligent.
Dus zal ze de opdracht best wel begrepen hebben.
Ze is zichzelf gewoon zeer erg verdacht aan 't maken.
Lees maar ff in het dagboek van Harry. Ze trekken het zich al niet meer aan dat Jan10 zich steeds maar verdacht zit te maken.
Harry heeft dus wel degelijk op Ellen gestemd, die bijgevolg de Mol niet is.
Maar wat mij betreft mag je ook Jan10 doorstrepen.

Blijven dus nog enkel John en George over.
En als John de Mol zou zijn, dan is Prince wel erg benadeeld / bedrogen geweest door het widm team.

Blijft dus eigenlijk alleen Greorge over als Mol, ELlen dus winnaar en John verliezer (Jan 10 gaat afvallen voor de finale)


nou weten we wel dat jij george verdenkt!
waarom wilde jantien zo de verdenking op zich laden?
ik denk om de andere op een dwaalspoor te brengen, zij zit op het goede spoor immers.










aggie

  • Gast
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #46 Gepost op: 31-03-2002, 21:28:10 »
Jantien komt mij ook vrij intelligent over.
En als goede molkandidaat.
Maar toch heeft ze opdrachten doen slagen en dat blijft me dwars zitten.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2002, 21:51:33 »

Jantien komt mij ook vrij intelligent over.
En als goede molkandidaat.
Maar toch heeft ze opdrachten doen slagen en dat blijft me dwars zitten.


niet als kandidaat natuurlijk.








aggie

  • Gast
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2002, 22:02:23 »
Nee, maar de centrale vraag is: wie is de mol?








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #49 Gepost op: 1-04-2002, 19:56:03 »
Jantien heeft toch bij te veel opdrachten te veel dr best gedaan om er nog iets van te maken en bij die muziekopdracht zich gewoon uit staan te sloven .. verder heeft ze net iets te veel humor en relativerend vermogen om écht de mol te zijn ... denk ik.( helaas helaas webmasters jantien.org, ik ben  nog niet overtuigd !! ) ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline VooDoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #50 Gepost op: 5-04-2002, 22:44:46 »
John is al 4 weken mijn mol, helaas is Jantien vanavond door de mand gevallen. Ze ziet dat John het geld krijgt en geeft vervolgens als antwoord dat Ellen het geld heeft.

Jantien is de mol







Who is General Failure and why is he reading my drive?

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #51 Gepost op: 6-04-2002, 12:15:55 »
Hmm , jantien de mol ? Na haar geweldige acties van gisteravond,  en gezien het feit dat ze in verhouding met de andere kandi's het minst verwacht wordt , ga ook ikvoor jantien als onze mol...

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

aggie

  • Gast
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #52 Gepost op: 6-04-2002, 12:18:08 »
Jantien heeft gisteren te duidelijk de cijfercombi onthouden.
Verder zat ze totaal niet in de mollenpositie om geld af te troggelen in de ondervragingsopdracht. Duidelijk: Jantien is NIET de mol.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #53 Gepost op: 6-04-2002, 13:04:49 »
Als Jantien de mol was had ze die ondervragingsopdracht heel anders aangepakt, volgens mij. Het is immers veel makkelijker om mensen dingen te laten vertellen als je zelf het antwoord al weet. Je weet dan immers precies wanneer iemand liegt en wanneer iemand de waarheid spreekt. Ze had de woorden van John toen hij zat te liegen dan veel sterker in twijfel getrokken. Ze had in ieder geval kunnen suggereren dat John het geld had en kijken of hij zou doorslaan.

Jantien was voor mij de mol al niet, en gisteravond heeft dat vermoeden alleen maar bevestigd.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #54 Gepost op: 6-04-2002, 14:08:11 »
Jantien zit met die rechereur op een terasje en kijkt toe. Ze ziet dat er een exit-ronde gepeeld wordt... hoe kan dan nou? Lichte paniek maakt van haar meester. Ze moet ook mee doen volgens haar. Die rechereur doet er nog een schepje bovenop... dat er dan toch nog 3 over zijn en dat ze dan in de finale zit... Ja maar ik heb toch nog geen vrijstelling verdiend zegt ze nog.... Vanwaar die reaktie als ze de mol is??







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline jorg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #55 Gepost op: 6-04-2002, 14:10:50 »
Goed spel, misschien?







G H A S A L

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #56 Gepost op: 6-04-2002, 14:41:36 »
 ;D ;D ;D ;D

Nee Jantien is NIET de Mol.
Als Jantien de Mol zou zijn, had ze gister met die cijfers kunnen knoeien, ze had gemakkelijk verkeerde cijfers door kunnen geven, maar ze gaf de goede cijfers door.
Dus is Jantien niet de Mol.
:) :) :)








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #57 Gepost op: 6-04-2002, 16:31:59 »

;D ;D ;D ;D

Nee Jantien is NIET de Mol.
Als Jantien de Mol zou zijn, had ze gister met die cijfers kunnen knoeien, ze had gemakkelijk verkeerde cijfers door kunnen geven, maar ze gaf de goede cijfers door.
Dus is Jantien niet de Mol.
:) :) :)


tuurlijk niet, dat zou toch teveel opvallen. Als Ellen zo zeggen van 'zo heb ik ze van Jantien doorgekregen hoor' zou ze toch meteen door de mand vallen. Ze is mijn mol niet, maar ik denk dat de mol iig niet met de cijfers zou klooien.







No Milk today???

aggie

  • Gast
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #58 Gepost op: 6-04-2002, 16:33:26 »
Een mol zou eerder omkieperen in een kano ;)








Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Jantien de mol ????? (deel 2)
« Reactie #59 Gepost op: 6-04-2002, 17:21:14 »
Zo aan het eind van het spel,...raak ik finaal door mijn theoriëen heen..... :o  :-/
Kan alleen nog afgaan op mijn intuitie.....en dat is nog steeds gericht op Jantien.
Overigens vind ik ze alle drie perfecte molkandidaten....en is Wie is de Mol 2002 de beste tot nu toe....
...nog 6 nacht 8)jes....pfffff







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....