Hoi,
for what it's worth... Dit las ik in maandblad Opzij van maart:
Cultuurpagina, rubriek media (door Wilma de Rek):
Ze heet Ellen Sprenger, ze is sinds een half jaar directeur van Mama Cash en ze is elke vrijdag rond half tien op tv te zien in het programma WIDM van de AVRO, als een van de elf kandidaten. De ene week draagt ze een petje met Mama Cash erop, de andere week vertelt ze quasi terloops leuke dingen over haar bedrijf. Uitgekookt? 'Nou ja, zo kan je het wel zeggen,' geeft Sprenger (38 ) toe. 'Van alle kandidaten praat ik het meest over mijn werk. Ik krijg die ruimte ook: Angela Groothuizen,de presentatrice, is iemand die GAAT voor goede doelen.' Toch was de mogelijkheid om reclame te maken voor Mama Cash niet de reden waarom Sprenger zich ruim een half jaar geleden voor het programma aanmeldde. 'Toen ik de brief schreef, werkte ik nog bij Novib. Ik heb me om geen andere reden opgegeven dan vanwege mijn belangstelling voor avontuur en sporten. Bij De Mol raak je verzeild in onveilige situaties, je moet risico's nemen om iets te bereiken. Net zoeits als werken bij Mama Cash.'
Ik weet niet of de vraag 'uitgekookt?' ons iets leert. Of dat Ellen eerst bij Novib werkte? Enfin, ik dacht, ik mail het toch maar even.
Groetjes!