Auteur Topic: deze site  (gelezen 1308 keer)

Offline quirine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
deze site
« Gepost op: 2-03-2002, 19:54:12 »
;D ;D ;DDenk jullie vast , wat een stomzinnig onbelangrijk berricht, maar dan pleur je hem maar weer van het forum, maar ik wilde even zeggen dat deze site echt tien keer leuker is dan de mol.nl De echte makers zijn gewoon overtroffen door compuart en co.. ;) ;) ;)Echt cool, verder vind ik het wel heel leuk dat er nu niemand is afgevallen. Ik vindt het een hele goede groep, van alles wat, echt iedereen wordt ook aardiger. Ik denk, dankzij een bericht op dit forum, want zelf had ik geen idee, nu dat Kerstin de mol is. Als ik zelf de mol zit te kijken vergeet ik helemaal op aanwijzingen te letten, geboeid door het programma gewoon.  8) :oIk vin het echt heel tof. En over wat ik van Prince heb geschreven, dat mag je geloven of niet, maar het fijne weet ik er natuurlijk ook niet van. Volgens die vrouw die mijn tante sprak, was hij binnen drie weken weer terug, uitgaant van 8 afvallers plus de keer dat  er niemand uitging is 9keer2 = 18 dagen en ik weet niet hoe snel je weer thuis kan zijn, dus weet ik veel hoelang hij er nog in zit. Wel raar vind ik dat ze in de beginfilmpjes een plaatje van bv. ellen op een helikopter ziet, dan wist je dus dat ze er deze aflevering in ieder geval niet uitging. Dat is niet echt spannend. Ze kunnen toch ook plaatjes halen uit de afleveringen die al geweest zijn.  ??? ??? Of licht dat aan mij. Verder vinnik ik dit een heel leuk forum, bij demol.nl wort op een bericht hoogstens 10 keer gereageerd. Dat is wel wat weinig in vergelijking bij dit, en trouwens, als je mij nog niet op je msn hebt : annedenbraber@hotmail.com en hopelijk wordt snel meer bekend over de bijeenkomst, ik moet wel zeggen": ik heb er kei zin in. Nou kissies Quirine







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Mzzl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: deze site
« Reactie #1 Gepost op: 2-03-2002, 19:59:27 »
Tsja, wat zou ik zeggen? Oh ja, ik weet het al ;D:

--> "Huiskamer-forum"  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline WiEs_DiE_sChJtEiN

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: deze site
« Reactie #2 Gepost op: 2-03-2002, 20:31:26 »
das mooi meid...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
no sig...