Auteur Topic: Geniaal, die aflevering 4  (gelezen 18975 keer)

Offline Jane

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Geniaal, die aflevering 4
« Gepost op: 1-03-2002, 22:38:01 »
Mensen mensen,

dit is nu wat er echt in een molserie moet gebeuren! Alles zal er gewoon in!!!!!!

Misleiding, bedrog, en ten slotte een enorme anticlimax! Hoe is het mogelijk!!

Fantastisch stukje televisie

En is de extra aflevering ook meteen verklaard!

Jane

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline WiEs_DiE_sChJtEiN

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geniaal, die aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2002, 22:40:19 »
het was te verwachten dat er een keer geen afvallen zou zijn...

maar wie heeft een opdr8 laten mislukken volgens jullie? john?

en zon btje irritatie is alleen maar leuk om te zien  :)

zwaar leuke aflevering idd

no sig...

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2002, 22:44:13 »

Citaat

maar wie heeft een opdr8 laten mislukken volgens jullie? john?

Eén van de dames, denk ik.

Weer een heel goeie aflevering !!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2002, 22:44:50 »
Wordt dit nu het centrale topic over afl. 4?

Geweldige aflevering, idd! Ik moet hem nog even op me in laten werken... Ik wil wel ff kwijt dat ik toch echt niet hoop dat Kerstin de Mol blijkt te zijn. Ook niet de winnaar of verliezer trouwens, want ik begin steeds meer een hekel aan haar te krijgen.  :-[
Uit het stukje van volgende week meende ik trouwens te kunnen opmaken dat volgende week de opdrachten van Jantien en waarschijnlijk ook Kerstin uit de voorfilmpjes langskomen. Het muziekgezelschap en de 'gevangene', wat denken jullie?

Nog een vraagje:
Ik heb helaas de voorfilmpjes deze week niet kunnen opnemen (videoband stond nog niet op de goeie plek  >:( ), dus kan iemand nog eens nakijken of de filmpjes weer precies dezelfde waren? Alvast bedankt!

Offline Hondje

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 1-03-2002, 22:46:19 »
Sabotage:
1. Jantien met telefoon? Kerstin met telefoon?
2. ellen met rugzakken? Harry idem?
3. john door foute info over telefoontje zoeken/terugbellen?
4. john door te wedden op 5 overstekers ipv 6?
5. george door tamelijk relaxed over te steken, dus een totaal andere verwachting te wekken in het begin?
6. Karen met hysterisch geroep 'dan maar zonder mol verder'?

???

Offline Eric

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 1-03-2002, 22:48:23 »
Opdracht met de driehoek was sowieso niet te doen. Te kan volgens mij nooit zo nauwkeurig uitkomen dat je een verstopt mobieltje vindt.

Offline Jane

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 1-03-2002, 22:49:25 »
ik kan me niet voorstellen dat de echte mol zou zeggen dat ze de mol is, gaat er bij mij niet in!

Snap niet dat Harry en Ellen niet naar die tonnen zijn gerend, ik zou er ongeveer staan diezelfde seconde nog, maar zal absoluut wel aan de situatie liggen

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 1-03-2002, 22:49:32 »
kerstin was vet aan t springen op dat touw, daardoor werd haar hartslag alleen maar hoger...
en george zei als enige dat hij jantien gehoord had, misschien om de schuld op andere mensen te schuiven... ???

no sig...

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 1-03-2002, 22:51:43 »

Citaat

Nog een vraagje:
Ik heb helaas de voorfilmpjes deze week niet kunnen opnemen (videoband stond nog niet op de goeie plek  >:( ), dus kan iemand nog eens nakijken of de filmpjes weer precies dezelfde waren? Alvast bedankt!
Voor als je het nog niet weet, morgenmiddag is er een herhaling...

no sig...

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 1-03-2002, 22:52:12 »
Je kan er volgens mij vanuit gaan dat Kerstin de vrijstelling heeft gehad aangezien ze met een hartslag van 129 aan de opdracht begint. Dat is natuurlijk bij voorbaat al niet haalbaar!

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Jane

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 1-03-2002, 22:53:19 »
heeft George dat gezegd?
Ik zal de band er wel op moeten nakijken, denk ik, kan me het niet herinneren. Denk dat het een semi-molactie was, dus vreemd om te verdenken, maar aan de andere kant is het voor de mol juist verdacht om dan niet te gaan mollen

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 1-03-2002, 22:53:49 »

Citaat

ik kan me niet voorstellen dat de echte mol zou zeggen dat ze de mol is, gaat er bij mij niet in!

Snap niet dat Harry en Ellen niet naar die tonnen zijn gerend, ik zou er ongeveer staan diezelfde seconde nog, maar zal absoluut wel aan de situatie liggen
mwah, misschien zei ze dat in een opwelling?, later maakte ze er weer een grapje van, maar ik kan t me eerlijk gezegd ook niet voorstellen...
en ja, harry en ellen, ik snap ook niet waarom ze die tassen niet doorgekeken hebben, waarschijnlijk denk je daar dan gewoon niet aan...

no sig...

Offline Eric

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 1-03-2002, 22:54:29 »

Citaat

Je kan er volgens mij vanuit gaan dat Kerstin de vrijstelling heeft gehad aangezien ze met een hartslag van 129 aan de opdracht begint. Dat is natuurlijk bij voorbaat al niet haalbaar!

Iedereen ging naar de overkant. Dus de enige die bij deze opdracht een vrijstelling kon verdienen was John (die zei 5 mensen gaan het halen)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #13 Gepost op: 1-03-2002, 22:55:53 »
Dit was inderdaad GENIAAL vanwege de programmamakers.
Alleen ben ik er niet uit wie de vrijstelling heeft verkregen.
Weten jullie met zekerheid wie niet naar de Mol heeft getelefoneerd om niet in aanmerking te komen ?
Kerstin zou als eerste hebben getelefoneerd, maar heeft zij wel voldoende sabotage gepleegd ? Ik denk het wel, temeer omdat ze bij het paralellen verklaarde dat ze het express deed voor de vrijstelling.
Dus imho heeft Kerstin een vrijstelling en is niet de Mol.
Ik blijf bij George : Paralellen met hoogtevrees : NO WAY.
Bovendien is men €3000 misgelopen door zijn zogezegde hoogtevrees. Daardoor was John ervan overtuigd dat hij het niet zou doen. De programmamakers wisten best wel dat het allen zou lukken binnen de opgegeven tijd. Vandaar ook dat Kerstin terug is gegaan, om de tijd net zo lang te rekken dat er wat spanning in zat vanwege tijdsdruk. Dit is haar waarschijnlijk gevraagd door de programmamakers in ruil voor een vrijstelling.
Ik heb ook vernomen dat George vroeger aan bungeejumpen zou gedaan hebben. In dat geval heeft hij geen hoogtevrees en is het poepsimpel, dan is hij de Mol. Kan iemand dat van dat bungeejumpen natrekken aub ???

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Chareldegaul

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 1-03-2002, 22:56:40 »
Ik weet niet of het jullie opgevallen is maar bij de aftiteling leek een subtiele hint verborgen te zijn. De foto van Ellen was duidelijk op de voorgrond gemonteerd terwijl de andere foto's in de achtergrond geintegreerd waren. Als je dan ook nog de vorige hint erbij haalt tijdens de fietstocht dan is dit toch wel verdacht.

Mischien niet relevant en heel erg ver gezocht:

Bij het stemmen voor de eliminatie werd bij iedereen van camerastandpunt verwisseld, behalve bij george, daar bleef de camera vol op 't gezicht staan... maar nogmaals, dit is gewoon heel erg ver gezocht.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 1-03-2002, 22:59:18 »
Ja Eric, je hebt gelijk. Ze zou op die manier wel geprobeerd kunnen hebben de opdracht te verzieken maar aangezien ze allemaal binnen de tijd aan de overkant waren is dat niet gelukt. Dus dan zou het inderdaad John kunnen zijn of Prince natuurlijk want die gaat uiteindelijk mee met het antwoord van John.

don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 1-03-2002, 22:59:31 »

Citaat

Mensen mensen,

dit is nu wat er echt in een molserie moet gebeuren! Alles zal er gewoon in!!!!!!

Misleiding, bedrog, en ten slotte een enorme anticlimax! Hoe is het mogelijk!!

Fantastisch stukje televisie

Idd geweldig weer vanavond. Ik heb 't idee dat de afleveringen iedere week nog leuker worden! Knap stukje werk weer van de WIDM-redactie...

Effe over die vrijstelling. Wat ik niet goed begreep is, hebben ze nu 'n aantal mensen 'n vrijstelling gegeven? Ik bedoel er waren er meerdere die er toe bijgedragen hebben dat de opdracht mislukte of niet geheel lukte. En hoe wordt 't dan beoordeeld of 't door die kandidaat z'n toedoen mislukt is en of 't wel opzet was om de opdracht te doen mislukken? Vaag allemaal hoor.  :-/

En wie kon er allemaal 'n vrijstelling krijgen? Heb ik 't goed als ik zeg dat iedereen behalve George en Prince gebeld heeft? Dus die twee hadden blijkbaar de vragen iig goed beantwoord, want zij hoeven niet weg ondanks dat ze geen vrijstelling hadden. Of een van de twee is de mol, dat kan ook natuurlijk.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 1-03-2002, 22:59:38 »
damn....ik had graag een naam geschrapt uit het lijstje!  ;) trouwens een aflevering waar je als mollevanger waarschijnlijk niet echt veel aan hebt omdat de Mol niet de enige was die saboteerde, het zou dus best kunnen dat de Mol zelf redelijjk afzijdig is gebleven vandaag .

en voor jayne , volgorde v het introfilmpje =

John
Prince
Harry
Ellen
Kerstin
George
Karen
Jantien

(yep zelfde volgorde als vorige week)

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 1-03-2002, 23:00:22 »
Ik denk niet dat de vrijstelling echt aan 1 persoon gegeven werd. Hoe kunnen ze beslissen wie het meest gesaboteerd heeft ?
Waarschijnlijk hebben ze gewoon iedereen een groen scherm gegeven.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #19 Gepost op: 1-03-2002, 23:01:04 »

Citaat

Ik weet niet of het jullie opgevallen is maar bij de aftiteling leek een subtiele hint verborgen te zijn. De foto van Ellen was duidelijk op de voorgrond gemonteerd terwijl de andere foto's in de achtergrond geintegreerd waren. Als je dan ook nog de vorige hint erbij haalt tijdens de fietstocht dan is dit toch wel verdacht.

Mischien niet relevant en heel erg ver gezocht:

Bij het stemmen voor de eliminatie werd bij iedereen van camerastandpunt verwisseld, behalve bij george, daar bleef de camera vol op 't gezicht staan... maar nogmaals, dit is gewoon heel erg ver gezocht.

Neen, is mij ook opgevallen.
Ik vind het een zeer goede opmerking.
Is dit misschien naderhand gefilmd, nadat alle anderen hun mening hadden uitgebracht en George in samenspraak met ANgela zijn antwoord kon bedenken om het voor ons kijkers wat spannend te maken ?
Lijkt mij best wel mogelijk. Ik ga hierover een nieuw topic openen

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen