Auteur Topic: Misschien nieuwe verborgen aanwijzing!!!  (gelezen 1305 keer)

Offline Nicolle

  • Forumlid
Misschien nieuwe verborgen aanwijzing!!!
« Gepost op: 25-02-2002, 12:06:22 »
Ik heb de laatste aflevering nog enkele malen bekeken en ik heb eeb vreemd stukje ontdekt. Het gaat om de opdracht waar ze geld moesten ophalen. Bij de eerste stop die de chauffeur maakt en het geld ophaalt denk ik zelf dat hij 5000 euro ophaalt. Daar was dus geen kandidaat geweest. Ik heb het verschillende malen vertraagd bekeken. En op het moment dat de kassamevrouw het gedl overhandigd laten ze die best goed in beeld. Alleen vertraagd kan je het bedrag zien. Ik heb nog getwijfelt of het geen 500 euro is maar ik ben er bijna zeker van dat het 5000 euro is. Dat verklaart natuurlijk ook veel hoe het komt dat er maar zo weinig met die opdracht is verdient. En met deze aanwizing worden Kerstin en Jantien weer wat meer verdacht omdat zij hoogstwaarschijnlijk dat geld had op moeten halen. Maar niet gebeld is of iets dergelijks omdat Jantien en Dick toen nog aan het kibbelen waren. Jantien zou bijvoorbeeld tijd hebben kunnen rekken omdat ze wist dat er bij de eerste opdracht veel geld binnen te halen was. Maar ik weet het ook niet meer. Ik vind George en Harry toch ook wel echte mollen.

Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes Nicolle







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Barth

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Misschien nieuwe verborgen aanwijzing!!!
« Reactie #1 Gepost op: 25-02-2002, 12:33:40 »
Ik weet 't niet meer. Ik denk dat er in de montage van dit programma zoveel gedaan wordt om je op het verkeerde been te zetten. Ik dacht zeker na de 2de aflevering dat het Dick was (Als iemand moet stemmen op de mol licht Dick op en niet degene waarop ze stem, zie elders).
Ellen is nu super verdacht omdat er enkele aanwijzingen werden gegeven door kandidaten; 'Ellen is steeds effe weg' en het feit dat je Ellen haar naam in het Rood op de weg ziet staan (fiets opdracht). Maar ik weet bijna zeker dat die programmamakers met onze voeten spelen.

Het is maar dat ik het gezegd heb.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wees gegroet, Barth!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Misschien nieuwe verborgen aanwijzing!!!
« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2002, 12:56:12 »

Citaat

Ik heb de laatste aflevering nog enkele malen bekeken en ik heb eeb vreemd stukje ontdekt. Het gaat om de opdracht waar ze geld moesten ophalen. Bij de eerste stop die de chauffeur maakt en het geld ophaalt denk ik zelf dat hij 5000 euro ophaalt. Daar was dus geen kandidaat geweest. Ik heb het verschillende malen vertraagd bekeken. En op het moment dat de kassamevrouw het gedl overhandigd laten ze die best goed in beeld. Alleen vertraagd kan je het bedrag zien. Ik heb nog getwijfelt of het geen 500 euro is maar ik ben er bijna zeker van dat het 5000 euro is. Dat verklaart natuurlijk ook veel hoe het komt dat er maar zo weinig met die opdracht is verdient. En met deze aanwizing worden Kerstin en Jantien weer wat meer verdacht omdat zij hoogstwaarschijnlijk dat geld had op moeten halen. Maar niet gebeld is of iets dergelijks omdat Jantien en Dick toen nog aan het kibbelen waren. Jantien zou bijvoorbeeld tijd hebben kunnen rekken omdat ze wist dat er bij de eerste opdracht veel geld binnen te halen was. Maar ik weet het ook niet meer. Ik vind George en Harry toch ook wel echte mollen.

Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes Nicolle


dat die eerste post gemist werd had (imho) nix te maken met Kerstin , maar alles met Jantien "laat die wagen maar stikken, we moeten eerste de mensen localiseren". klinkt wel vrij logisch moet ik zeggen, maar als jantien de mol is wist ze natuurlijk dat er op die eerste lokatie 5000€ te verdienen was.
jantien stijgt dus op m'n lijstje mol-kandidaten

ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Misschien nieuwe verborgen aanwijzing!!!
« Reactie #3 Gepost op: 25-02-2002, 13:00:52 »
btw Nicolle, kun je ook de waarde van de andere biljetten zien?

als we alle bedragen optellen dat kunnen we misschien zien OF er geld KAN weggegooid zijn.....

en als dat NIET het geval is dan kunnen we de boeken sluiten, dan is JANTIEN DE MOL !

groetjes
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying