Hoi iedereen,
Ik zie dat er de meest vreemde verklaringen gangbaar zijn in de zoektocht naar de mol. Ik zou hier dan ook doodleuk kunnen zeggen waarom ik deze of gene persoon verdenk, maar het blijft steeds weer gissen! Voorlopig is er voor mij nog geen 'grote' verrassing onder de afvallers, ik heb wel al enkele leuke aanwijzingen geplukt van 'bevriende' websites die over hetzelfde thema handelen (maar misschien bederft het alleen maar het zoekplezier als ik jullie de links hier cadeau zou doen!)
Na aflevering 3 had ik wel een bedenking bij de geldwagenopdracht: als ze hierbij € 10.000 hadden kunnen verdienen en uiteindelijk maar € 2300 binnenrijven betekent het, dat er door 3 mensen maar liefst € 7700 verloren is.
Nu zijn er meerdere mogelijkheden, een kort overzicht:
1. De Mol had het grootste geldbedrag moeten innen en heeft in het begin van de opdracht reeds gesaboteerd of geluk gehad dat de rest nog niet doordrongen was van de opdracht.
2. John, Prince of Kerstin zijn niet ten volle gegaan voor het slagen van de opdracht (alleen in het geval van Kerstin stel ik me vragen, zij geeft indruk dat ze heeft staan 'lummelen').
Maar het kan natuurlijk ook zo worden voorgesteld...
3. Jantien heeft Dick wat zitten opjutten (laat ons eerst deelnemers goed briefen, laat die geldauto maar rijden), omdat ze wist dat ze zo grootste geldbedrag zouden mislopen!
4. Het kan ook zijn dat de mol geopteerd heeft om gewoon niet te saboteren en gewoon voor de opdracht te gaan. Denk hierbij aan het sprekend gemak waarmee George en Harry hun geld wisten te bemachtigen!
Benieuwd of er nog meer veronderstellingen in die richting zijn?
Groetjes
Geert (ambijans)