Gaat hij alle users hier af?
En hoe komt hij aan die adressen?
Worden WIDM-sites steeds professioneler, virussen worden dat ook: Tegenwoordig heb je virussen die de ''geschiedenis'' bij langs gaan en vervolgens zichzelf doorsturen aan elk email-adres dat ze tegenkomen op een site. Enkel het bezoeken van een site (of bekijken van een profiel denk ik) is dus al genoeg... (Geeft trouwens ook aan dat mijn site van vorig jaar goed bezocht wordt, want ik heb nu al 3 van die virussen binnen

)
Ik heb dat mailtje ook gekregen (wat een verrassing
), ik kreeg alleen een rare lijst met allerlei letters inbeeld, kwam er geen wijs uit.
Is ook een bekend fenomeen bij virussen; wat je ziet is eigenlijk het virus dat als attachment mee had moeten komen...
Kan de topic-titel niet verandert in: "Wie heeft er nog meer mail van John gekregen?"
Dan krijgen we misschien een beter overzicht van wie er wanneer welke mail van John heeft mogen ontvangen.
Dat moet dumbytje of 1 van de moderators dan doen, maar of het interesant is weet ik niet, dat virus is gewoon vervelend; daar zit zowieso geen opzet in...
PS; Ik ga dit jaar geen fan-sites maken; dus iedereen die tijd en inspiratie over heeft: succes!!

Gr. B.