Ik zie een link naar Jantiens website, klik hierop en zie de hier al veel bediscussieerde groepsfoto van wie is de mol en mijn mond valt open van verbazing. (Malcolm verwees er onder een ander topic volgens mij ook al naar).
Hier staat de groepsfoto en ook de vreemde verschijning op Prince zijn shirt is er nog maar zoek voor de verdere rest de verschillen maar zou ik zeggen. Wat een trucage foto!
Prince heeft een hand op zijn hoofd liggen
een losse hand komt te voorsschijn achter Angela's schouder vandaan
John heeft een losse hand vast
Dick kijkt moeilijk, het lijkt wel of hij een vergrootglas vast heeft.
Jantien en Karen staan beide 2 keer op de foto
Ellen haar handen lijken door handboeien aan elkaar vast te zitten.
En zo zijn er misschien nog wel meer dingen
Het lijkt allemaal onwaarschijnlijk wat ik hier neer plant maar het is echt zo (kijk zelf maar). Het is bovendien een slechte trucage omdat het allemaal zo overduidelijk is maar dan blijft de vraag wat doet die foto in deze hoedanigheid op Jantiens website.
Zelf heeft ze deze niet gemaakt. Waarom zou ze? en volgens mij mag dat niet eens als deelneemster. Misschien heeft Jantien een tijd geleden een foto aan de Avro gevraagd voor haar website en deze gekregen. De avro zou deze foto dan ook eerst zelf in de gids willen plaatsen maar heeft dit uiteindelijk toch niet gedaan. Het is vergezocht maar hoe wil je anders deze foto verklaren. Heel vreemd in ieder geval