Auteur Topic: Dingen die opvielen in de introfilmpjes  (gelezen 1363 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dingen die opvielen in de introfilmpjes
« Gepost op: 11-02-2002, 00:25:12 »
Ik heb vanmiddag nog 'ns extra goed gelet op de introfilmpjes toen ik de aflevering van vrijdag nog maar 'n keer bekeek. Er zijn 'n aantal dingen die me opvielen:

Zowel Erik, Karen, Jantien, Prince en Pamela stellen zichzelf twee keer voor (1 keer op 't vliegveld als ze zich melden bij de steward en 1 keer in hun filmpje). George, John, Dick, Kerstin en Harry stellen zich maar 1 keer voor, in hun filmpje.

Zoals al door velen van jullie opgemerkt stelt Ellen zich helemaal niet voor. Ze zegt haar naam dus niet op 't vliegveld en ook niet in haar filmpje.

Ook is vreemd dat Ellen's filmpje op de boot is opgenomen (zie achtergrond bij filmpje), terwijl alle andere filmjes bij de kandidaten thuis zijn opgenomen.

John stelt zich alleen voor met z'n voornaam. Alle andere noemen zowel hun voor- als achternaam. (heet John soms John de Mol?)

Zowel van Ellen als van John weten we dus geen achternaam. Op deze site bij de kandidateninfo zijn deze achternamen ook al onbekend.

George liet z'n schetsenboek zien. Alle tekeningen daarin waren van zandlandschappen (met mollenhopen?)

Jullie nog meer opgevallen?









Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Dingen die opvielen in de introfilmpjes
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2002, 01:39:31 »
Omdat over dit onderwerp hier al wordt gediscussieerd, gooi ik deze op slot.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...