Auteur Topic: herhalingen?  (gelezen 17912 keer)

Offline richardversluis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
herhalingen?
« Gepost op: 15-12-2001, 22:21:30 »
Hoi allemaal,

Op vrijdagavond zat ik alle netten een beetje langs te zippen, toen daar opeens de ons welbekende "wie is de mol" beelden langskwamen. Het was de aflevering dat ze de burcht moesten verdedigen.
Deze herhaling was op BVN-TV, een zender die zowel belgische als nederlandse programma's uitzend.
Wie weet hier meer van, of... wist iedereen het al en ben ik nu beetje het wiel opnieuw aan het uitvinden.

Groeten,

Richard.








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: herhalingen?
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2001, 13:21:31 »
Tsja...zo'n dure maar toch leuke serie zou zeker vatbaar zijn voor herhaling. Overigens mogen ze seizoen 1 nog wel eens herhalen op een van de gewone Nederlandse zenders. Ben al haast vergeten wie daar de mol was  ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline SAM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben nieuw hier, dus sla mij niet!
Re: herhalingen?
« Reactie #2 Gepost op: 18-12-2001, 15:34:57 »
Ik hoop dat ze zowel ned. als vlaamse series snel op DVD uitbrengen met véél extra's. Zeg nou zelf, dat zou fijn zijn.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline richardversluis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: herhalingen?
« Reactie #3 Gepost op: 18-12-2001, 17:18:48 »
op DVD? ik heb nog nooit een complete serie zien verschijnen op DVD. Zal denk ik ook niet met WIDM gebeuren. Maar wie weet...?
Groeten,
Richard.








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: herhalingen?
« Reactie #4 Gepost op: 27-12-2001, 19:53:10 »
de mol 1e serie was deborah,
verder is het misschien leuk om een keer een reunie voor alle mol/kandidaten en mol-fans te organiseren??







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: herhalingen?
« Reactie #5 Gepost op: 27-12-2001, 20:00:18 »
Citaat

de mol 1e serie was deborah,
verder is het misschien leuk om een keer een reunie voor alle mol/kandidaten en mol-fans te organiseren??
Net als vorig molseizoen, zal ook dit seizoen er een molfanatenbijeenkomst komen. Naar verwacht op de zaterdag na de laatste aflevering. Het is dan ook zeker weer de bedoeling veel insiders uit te nodigen (niet alleen kandidaten, maar ook mensen achter de schermen). Voor een verslag (en foto's) van de vorige molfanatenbijeenkomst verwijs ik naar www.compuart.nl/vorigseizoen







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: herhalingen?
« Reactie #6 Gepost op: 27-12-2001, 20:10:34 »
maar bij die reunie/molfanatenbijeenkomst ( ofzoiets) was niet iedereen er ( Dan, Doortje, Cor, en nog een paar), het zou  leuker zijn om te zorgen dat alle deelnemers komen








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: herhalingen?
« Reactie #7 Gepost op: 27-12-2001, 20:23:30 »
Citaat

maar bij die reunie/molfanatenbijeenkomst ( ofzoiets) was niet iedereen er ( Dan, Doortje, Cor, en nog een paar), het zou  leuker zijn om te zorgen dat alle deelnemers komen
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar het probleem is dat het onmogelijk is om alle kandidaten op een bepaalde datum bij elkaar te krijgen. Ze moeten er namelijk èn zin in hebben èn kunnen. Vorig jaar was er een groot aantal kandidaten dat niet kon komen (overigens: Dan, Nico, Sigrid, Nazife en Ward waren er wel en hadden genoeg verhalen bij zich om de aanwezigen een hele middag zoet te houden  8))







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: herhalingen?
« Reactie #8 Gepost op: 27-12-2001, 23:04:47 »
weet ik maar mensen krijgen al meer zin om te komen als er wat leuks omheen wordt gedaan zoals bijv een rond vaart ( maar dat kost weer veel geld......) :(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: herhalingen?
« Reactie #9 Gepost op: 27-12-2001, 23:57:22 »
Citaat

weet ik maar mensen krijgen al meer zin om te komen als er wat leuks omheen wordt gedaan zoals bijv een rond vaart ( maar dat kost weer veel geld......) :(
geloof me, kandidaten vinden (over't algemeen) niets leuker dan over de serie te praten met mol-fans. Kunnen ze eindelijk hun eigen versie kwijt    8)

Wat dat betreft denk ik dat de molfanatenbijeenkomst op zich al interessant genoeg is.

Overigens: alle suggesties voor de bijeenkomst zijn zeer welkom!







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
idee
« Reactie #10 Gepost op: 28-12-2001, 15:26:44 »
:-/ wat wel leuk is, maar niet echt een bijeenkomst, is dat er voor 1 dag een soort mini-mini wie is de mol georganiseerd word, en dat de "prof" mol kandidaten moeten zorgen dat alle mensen op tijd op 1 plek zijn waarvan ze niet weten waar hij is, of zoiets. dat heb ik ook met mijn feestje gedaan, alleen toen mocht je er een week over doen, en dan zat je samen met 2/3 mensen. wel leuk, maar je kan niet echt met elkaar praten of er moet een bbq na zijn ofzoiets







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Anke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: herhalingen?
« Reactie #11 Gepost op: 28-12-2001, 19:03:26 »
Berijkbaarheid is natuurlijk ook wel belangrijk als we alle deelnemers willen laten komen. Ik bedoel, als het in maastricht is zullen de deelnemers die bv. in groningen wonen niet erg graag zolang willen reizen he. Dus voor zover het al bekend is...: Waar zal de molfanatenbijeenkomst eigenlijk gehouden worden??? Ik kan al niet wachten he! ;)
En waar was deze vorig jaar?
doeidoei

Anke








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Anke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: herhalingen?
« Reactie #12 Gepost op: 28-12-2001, 19:12:17 »
Eh charlotte! sorry ik had eerst je berichtje nog niet gelezen. Er zijn al zoveel reacties op dit onderwerp dat ik m eerder nog niet gezien had.
Maar je idee is wel leuk vin ik! Misschien dat iedereen die wil komen naar de molfanatenbijeenkomst wel al te horen krijgt in welke stad het is maar nog niet de exacte locatie. Een soort speurtochtje dus. Iedereen krijgt 1 aanwijzing en daarmee moeten ze anderen aanwijzingen gaan zoeken in de stad om uit te zoeken waar de bijeenkomst gehouden wordt. Tis maar een ideetje!
Dan daarna bij aankomst dan de bijeenkomst en dan kan er natuurlijk altijd ook nog gezellig een bbq bij!

Anke








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: herhalingen?
« Reactie #13 Gepost op: 29-12-2001, 13:14:47 »
Citaat

:-/ wat wel leuk is, maar niet echt een bijeenkomst, is dat er voor 1 dag een soort mini-mini wie is de mol georganiseerd word, en dat de "prof" mol kandidaten moeten zorgen dat alle mensen op tijd op 1 plek zijn waarvan ze niet weten waar hij is, of zoiets. dat heb ik ook met mijn feestje gedaan, alleen toen mocht je er een week over doen, en dan zat je samen met 2/3 mensen. wel leuk, maar je kan niet echt met elkaar praten of er moet een bbq na zijn ofzoiets
Cool idee! De uitvoerbaarheid ervan is natuurlijk een tweede  ;D maar ik denk dat als er maar lang genoeg over gebrainstormed wordt, er vast een plan uit komt dat kan zorgen voor een zeer geslaagde dag. Dus ik zou zeggen: keep'm comming!
Citaat

Berijkbaarheid is natuurlijk ook wel belangrijk als we alle deelnemers willen laten komen. Ik bedoel, als het in maastricht is zullen de deelnemers die bv. in groningen wonen niet erg graag zolang willen reizen he. Dus voor zover het al bekend is...: Waar zal de molfanatenbijeenkomst eigenlijk gehouden worden??? Ik kan al niet wachten he! ;)
En waar was deze vorig jaar?
De molfanatenbijeenkomst zal net als vorig jaar gehouden worden in het o zo centrale Utrecht (zie ook www.compuart.nl/vorigseizoen).
Citaat

Maar je idee is wel leuk vin ik! Misschien dat iedereen die wil komen naar de molfanatenbijeenkomst wel al te horen krijgt in welke stad het is maar nog niet de exacte locatie. Een soort speurtochtje dus. Iedereen krijgt 1 aanwijzing en daarmee moeten ze anderen aanwijzingen gaan zoeken in de stad om uit te zoeken waar de bijeenkomst gehouden wordt. Tis maar een ideetje!
Dan daarna bij aankomst dan de bijeenkomst en dan kan er natuurlijk altijd ook nog gezellig een bbq bij!
Nog meer leuke ideeën  :) Ik denk dat een mol-achtige speurtocht erg leuk is om bijvoorbeeld 's ochtends te doen en dan de daadwerkelijk molfanatenbijeenkomst 's middags ofzo. Dan heb je een programma wat in twee delen valt en zodoende voor elck wat wilsch  ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: herhalingen?
« Reactie #14 Gepost op: 29-12-2001, 15:03:19 »
wat ook wel een leuke locatie is, maar minder centraal, is de veluwe, alleen als je daar je aanwijzing krijgt ( misschien per mobiel? ) heb je kans dat je hem niet goed ontvangt, maar je kan wel lekker dwalen over de veluwe........







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: herhalingen?
« Reactie #15 Gepost op: 29-12-2001, 15:24:55 »
Citaat

wat ook wel een leuke locatie is, maar minder centraal, is de veluwe, alleen als je daar je aanwijzing krijgt ( misschien per mobiel? ) heb je kans dat je hem niet goed ontvangt, maar je kan wel lekker dwalen over de veluwe........
Het nadeel van de veluwe is dat je er waarschijnlijk wel een dag voor mag uittrekken om daar de weg te vinden :) en in deze tijd zonder mobiel bereik is ook wel vervelend. Maar ik denk dat je ook in een stad als Utrecht best een tocht met raadsels enzo kunt organiseren. Bijkomend voordeel: mobiel blijft bij de hand en als je de raadsels niet (goed) oplost kun je toch nog op tijd op het gezamelijke gedeelte van de bijeenkomst komen  :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: herhalingen?
« Reactie #16 Gepost op: 29-12-2001, 16:17:34 »
ja das wel waar, en de veluwe is alleen leuk als het goed ( lees: heel goed) weer is. De vraag is alleen: wie gaat het organiseeren?????? ??? ook leuk: laat verschillende mensen de opdracht uitleggen ( doorbellen ), waardoor je op een verkeerde plek terecht komt. :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: herhalingen?
« Reactie #17 Gepost op: 29-12-2001, 17:03:25 »
Citaat

ja das wel waar, en de veluwe is alleen leuk als het goed ( lees: heel goed) weer is.
Het weer...had ik nog niet eens aan gedacht... :o
Citaat
De vraag is alleen: wie gaat het organiseeren?????? ???
Altijd een goeie vraag. Ik denk dat er vast wel bezoekers zijn die er tijd in willen steken om't te organiseren. Initiatieven op dit gebied zullen altijd door WieIsDeMol.Com worden ondersteund, dus kom maar op  8)
Citaat
ook leuk: laat verschillende mensen de opdracht uitleggen ( doorbellen ), waardoor je op een verkeerde plek terecht komt. :D
Haha, leuk...vast niet voor die mensen die op de verkeerde plek terecht komen ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Charlotte

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: herhalingen?
« Reactie #18 Gepost op: 29-12-2001, 19:31:54 »
ik wil wel helpen, alleen moet ik dit dan wel na schooltijd doen............ :-/







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Anke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: herhalingen?
« Reactie #19 Gepost op: 30-12-2001, 02:03:42 »
Hey ik wor al helemaal enthousiast door jullie!!! En ik wil er ook best aan meehelpen hoor! Ligt eraan wanneer het precies is. In tentamenperiode zal ik er waarschijnlijk geen tijd in kunnen steken maar als dat niet zo is lijkt het me hardstikke leuk om aan mee te werken!
Misschien dat we kunnen beginnen dan met iemand op bv. het station zetten in utrecht en dat diegene de begin aanwijzingen geeft en dat zo iedereen utrecht door kan zwerven op zoek naar aanwijzingen. Dan moeten we wel zorgen dat iedereen zeker op tijd is voor de bijeenkomst dan in de middag en het zou natuurlijk spannender zijn als deze niet op precies dezelfde plek/gebouw als vorig jaar wordt gehouden...
is dit een misschien een probleempje?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »