Auteur Topic: Hallo allemaal!  (gelezen 2458 keer)

Offline Anke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hallo allemaal!
« Gepost op: 10-12-2001, 12:42:15 »
Hallo iedereen!

Ook ik ben net nieuw hier als forum-lid en ik moet zeggen... ik vin deze site er echt supergoed uitzien! Zeker qua techniek en informatie is het zo uitgebreid dat er volgens mij niks aan te verbeteren kan!
En als ik heeeel kritisch mag zijn... ;) ik zou die mintgroene kleur toch aan andere kleur willen zien!!! Maar daar heeft Malcolm me al over gesproken en volgens mij zijn de meningen nogal verdeeld erover. Dus ik zal wel niet die discussie opnieuw beginnen he!

Maar waar ik dus eigenlijk dit berichtje voor plaats is om iedereen alvast te bedanken want zulke fanatieke fans zijn zeker nodig om een programma een groot succes te maken wat het programma wie is de mol ook echt verdient!
En hopelijk wordt t weer erg gezellig op deze pagina!
Waarschijnlijk wel he!  ;D

Groetjes!

Anke


P.S. dit is ook een beetje een test-berichtje want t is mn eerste dus als er iets mis is gegaan hoop ik maar dat jullie me kunnen vergeven ;)!
HAHA, dit is grappig!
dit ga ik vaker doen!
HOUDOE!



















« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Hallo allemaal!
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2001, 18:16:54 »

Citaat
En als ik heeeel kritisch mag zijn... ;) ik zou die mintgroene kleur toch aan andere kleur willen zien!!! Maar daar heeft Malcolm me al over gesproken en volgens mij zijn de meningen nogal verdeeld erover. Dus ik zal wel niet die discussie opnieuw beginnen he!
Alles staat altijd ter discussie, dus ook de kleuren. En ik geef helemaal toe, die mint wordt nog niet helemaal op handen gedragen...  :o maar ik hoop wel dat de kleuren gaan wennen. De groene kleur is een doorgetrokken van de site van vorig seizoen (hier), zodat de herkenbaarheid blijft. Overigens: de groen is oorspronkelijk afkomstig van het grasveld, van waaruit de mol komt.

Citaat
En hopelijk wordt t weer erg gezellig op deze pagina!
Waarschijnlijk wel he!  ;D
Ik ben ervan overtuigd!  8) :D 8)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hallo allemaal!
« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2001, 20:13:53 »
Hoi, welkom! Hoe meer ziel hoe meer vreugd zulen we maar zeggen en de mol verdiend zeker veel succes. En over die mintgroene kleur, ik heb er nog nooit een discussie over gezien, maar ik vind er niks mis mee. Maar er moeten voor en tegenstanders zijn en voor de rest is deze site top, maar dat wisten Compuart en Malcolm al!

Groetjes!







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: Hallo allemaal!
« Reactie #3 Gepost op: 10-12-2001, 21:54:32 »
Hoi allemaal, en in het bijzonder dus Anke,

ik moet zeggen dat ik ook niet zo'n fan ben van die groene kleur, van mij mag dat allemaal best wel eens omgegooid worden. En Comp, als jij zegt dat de kleur groen uit het gras komt, dan zou je het eigenlijk wel nog als zodanig herkenbaar moeten maken, misschien door een simpel icoontje, een aanpassing of weet ik het.

Verder kan het me eigenlijk geen zak schelen hoe de site er precies uit ziet, hij werkt fantastisch en de informatie is ongelofelijk goed. Compuart, Malcolm en de anderen, FANTASTISCH

groetjes,

Jane







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Hallo allemaal!
« Reactie #4 Gepost op: 10-12-2001, 23:49:10 »

Citaat

Verder kan het me eigenlijk geen zak schelen hoe de site er precies uit ziet


Heb je toch eer van je werk, nietwaar Compu? ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Achteloos...

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hallo allemaal!
« Reactie #5 Gepost op: 11-12-2001, 00:03:50 »
Citaat

En over die mintgroene kleur, ik heb er nog nooit een discussie over gezien, maar ik vind er niks mis mee. Maar er moeten voor en tegenstanders zijn en voor de rest is deze site top, maar dat wisten Compuart en Malcolm al!


Die discussie heeft zich voornamelijk (mondeling) tussen Compuart en mij afgespeeld.  Compuart en ik blijven ieder een eigen mening hebben over de mooiheid van die kleur. Waar we het wel over eens zijn is dat het moeilijk is om een wel geschikte kleur te vinden en dat deze kleur de website onderscheidt van andere.

Groeten,
Malcolm








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hallo allemaal!
« Reactie #6 Gepost op: 11-12-2001, 00:37:06 »
Over de groene kleur:

Die moet gewoon blijven!!; welkom trouwens Anke.

De site heeft nu zo mooi z'n eigen karakter zo met die groene kleur... Voor mij is het zo lelijk dat het gewoon mooi is  ;D
Maar we gaan niet weer een nieuwe discussie beginnen natuurlijk...  ;)

Gr. B.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re: Hallo allemaal!
« Reactie #7 Gepost op: 16-12-2001, 16:33:19 »
die kleur moet toch echt donkerder hoor !  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Greetz , Kenner







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner