Auteur Topic: laatste aflevering portugal  (gelezen 30752 keer)

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #40 Gepost op: 3-09-2003, 22:20:26 »
Met andere woorden: dat had de AVRO ook wel eerder bekend kunnen maken, lijkt me.

Ben ik helemaal met je eens.
Omdat velen afgelopen maandag vol spanning zaten te wachten, hadden ze het toen even moeten zeggen. Of iets op teletekst en de officiele website. Het staat nu slechts op de AVRO site.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #41 Gepost op: 3-09-2003, 22:31:34 »
En het gekke is: het is nog steeds niet gewijzigd op hun wie is de mol-site. Errug slordig vind ik dat.

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #42 Gepost op: 3-09-2003, 22:40:43 »
Het zijn waarschijnlijk allemaal verschillende redacties, die van de AVRO, die van de Mol-site (IDTV?), die van teletekst. Dan werk je wel eens langs elkaar heen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #43 Gepost op: 8-09-2003, 15:50:48 »
Door 1 of vage reden heeft me videorecorder niet alles opgenomen ??? ???, dan maar de 2de keer alles opnemen!! :) :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #44 Gepost op: 8-09-2003, 17:00:26 »
Het zijn waarschijnlijk allemaal verschillende redacties, die van de AVRO, die van de Mol-site (IDTV?), die van teletekst. Dan werk je wel eens langs elkaar heen.
    Saskia Dijkstra werkt voor de AVRO, en is samen met Corinne Michel verantwoordelijk (geweest) voor deze site. Haar heb ik persoonlijk een paar keer benaderd, en meestal werd er snel gereageerd. Alleen de laatste maanden wil het dus niet echt meer lukken. Waarschijnlijk hebben ze toch hun aandacht verlegd naar andere programma's, hetgeen enigszins te begrijpen is.


Door 1 of vage reden heeft me videorecorder niet alles opgenomen ??? ???, dan maar de 2de keer alles opnemen!! :) :)

Nieuwe video kopen, Arco. Tot die tijd verklappen we niet dat Georges de mol was.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #45 Gepost op: 8-09-2003, 19:07:30 »
    Saskia Dijkstra werkt voor de AVRO, en is samen met Corinne Michel verantwoordelijk (geweest) voor deze site. Haar heb ik persoonlijk een paar keer benaderd, en meestal werd er snel gereageerd. Alleen de laatste maanden wil het dus niet echt meer lukken. Waarschijnlijk hebben ze toch hun aandacht verlegd naar andere programma's, hetgeen enigszins te begrijpen is.Nieuwe video kopen, Arco. Tot die tijd verklappen we niet dat Georges de mol was.


De video is net 7 maanden oud, dus ik denk 1 of andere storing met de band!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...