Auteur Topic: wat zijn de volgende opdrachten??  (gelezen 12137 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #20 Gepost op: 6-03-2002, 11:47:22 »
Vlaming ik denk dat dit filmpje hetzelfde is al destijds rondslingerde op de off site. Wat ik hieruit afliedde is dat kerstin zeker nog niet weggaat, maar idd vage beeldkwaliteit liet niet toe om kandidaten goed te herkennen, meen ik me te herinneren.

Afvaller vrijdag is dus Karen, Prince of Jantien.

Waar heb jij filmpje gezien, Vlaming???









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #21 Gepost op: 6-03-2002, 11:52:35 »
Citaat

Waar heb jij filmpje gezien, Vlaming???


hey mollemans......iemand was zo vriendelijk me de eerste aflevering op te sturen (die ontbrak nl nog in mijn archief), het pre-mol-promofilmpje stond ook op deze tape......ik had het nog nooit eerder gezien

Citaat

Afvaller vrijdag is dus Karen, Prince of Jantien.


ik heb een vermoeden dat jantien te zien is bij de opdracht met de kalfjes

groeten
vlaming









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #22 Gepost op: 6-03-2002, 12:22:58 »
dan zal ik me toch maar houden bij karen als afvaller. puur omdat ik prince nog steeds als hoofdverdachte heb, maar ik vreesde vorige week al dat ie weg was.

Nogmaals het verzoek vlaming, zet dat filmpje op het net.

karen of prince afvaller, waarom leidden al die muziekstukken naar Prince. en gaan die over de Mol of over de afvaller. Dillema Dilemma. Gelukkig nog 2 dagen om te kiezen









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2002, 12:28:38 »
Mmmm, zijn we dus toch weer terug bij Karen of Prince als afvaller...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2002, 12:32:20 »
Citaat

Nogmaals het verzoek vlaming, zet dat filmpje op het net.


sorry Mollemans, ik heb beschik niet over de nodige poorten op deze PC om videobeelden om te zetten in iets dat via PC kan bekeken worden. ik zou het als een audio-file kunnen aanbieden, maar daar zal je maar weinig aan hebben hé, misschien is er iemand anders die het kan doen?

cheer
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #25 Gepost op: 6-03-2002, 13:00:50 »
maar dat pre-mol-promofilmpje moet natuurlijk nog steeds op de NL server staan, kan het alleen niet vinden....heeft er iemand nog de direct links naar de andere promofilmpjes? ik heb ze hier nog gepost maar kan ze niet meer vinden  :-/ :-/

ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2002, 13:20:38 »
ik was ook bij.nl aan het shoppen maar kwam het niet tegen







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2002, 13:34:27 »
Citaat

ik was ook bij.nl aan het shoppen maar kwam het niet tegen


de link naar het filmpje is natuurlijk weg, maar het filmpje zelf staat wellicht nog wel op de server.....helaas heb ik die direct links naar de oude promofilmpjes niet meer, en deze week is er geen preview beschikbaar, maw 't is het moeilijk de direct url af te leiden, damn
ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #28 Gepost op: 8-03-2002, 19:37:18 »

Citaat

ik vermoed dat ze volgende week een gevangene(in dit geval kerstin, zie introfilmpje) moeten bevrijden , deze opdracht werd al eens vertoond in de vlaamse mol # 2. kan me er helaas niet echt veel meer van herinneren.

dan is dat toch dezelfde opdracht als van vorig jaar?? Vorig jaar moest Yvonne die morstekens doorgeven aan nico, die in een donker kamertje zat en Sigrid die op de fiets zat en nico ligt gaf om de morse te ontcijferen. en dan kregen ze (weet niet meer hoe) een sleutel en dan moesten ze elkaar bevrijden en zo??? die doen ze vast niet nog een keer, maar de beschrijving van jou lijkt er wel een beetje op. ::)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2002, 19:49:15 »
Citaat

dan is dat toch dezelfde opdracht als van vorig jaar?? Vorig jaar moest Yvonne die morstekens doorgeven aan nico, die in een donker kamertje zat en Sigrid die op de fiets zat en nico ligt gaf om de morse te ontcijferen. en dan kregen ze (weet niet meer hoe) een sleutel en dan moesten ze elkaar bevrijden en zo??? die doen ze vast niet nog een keer, maar de beschrijving van jou lijkt er wel een beetje op. ::)


Ik denk dat Vlaming 'n andere opdracht bedoeld. Er was bij Belgie 2 nog 'n opdracht waarbij iemand gevangen zat en de andere kandidaten hem moesten bevrijden. Ik geloof dat 't met laserschieten was, maar ik kan me ook niet meer zoveel van deze opdracht herinneren. ('t is ook alweer zolang geleden! En toen was ik nog niet zo verslaafd dat ik alle afleveringen tig keer keek) 't was iig niet de opdracht die vorig jaar bij Nederland 2 is geweest. Deze opdracht was toen trouwens ook 'n kopie van 'n Belgische opdracht.  








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2002, 19:50:34 »
Die kalfjes (of zeg maar jonge stieren) opdracht is trouwens in Vlaanderen reeds vertoond. Ik dacht 1e of 2e aflevering bij de vorige reeks.
Dat was één van de beste opdrachten aller tijd. Ik herinner mij een slagersvrouw die gewoon effe de stier bij de horens nam (letterlijk dan). DAT moment zal mij altijd bijblijven als éen van de moedigste en grappigste daden die ik ooit in WIDM heb gezien.
Hopelijk wordt het ditmaal even goed.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #31 Gepost op: 9-03-2002, 00:33:08 »
Citaat



Ik denk dat Vlaming 'n andere opdracht bedoeld. Er was bij Belgie 2 nog 'n opdracht waarbij iemand gevangen zat en de andere kandidaten hem moesten bevrijden. Ik geloof dat 't met laserschieten was, maar ik kan me ook niet meer zoveel van deze opdracht herinneren. ('t is ook alweer zolang geleden! En toen was ik nog niet zo verslaafd dat ik alle afleveringen tig keer keek) 't was iig niet de opdracht die vorig jaar bij Nederland 2 is geweest. Deze opdracht was toen trouwens ook 'n kopie van 'n Belgische opdracht.  


Dat was de opdracht waarbij Hugo bevrijd moest worden, en dat was inderdaad met laserpistolen. Er waren toen twee "agenten"  in het spel die de rest moesten proberen af te schieten. Hugo kreeg toen een vrijstelling als hij bij aankomst van een kandidaat die zelf ook nog afschoot zodat de opdracht zou mislukken.
Dat was het moment voor mij (en voor vele anderen) dat ik wist dat Hugo de mol moest zijn: een kolonel uit het leger die z'n eigen "maten"  afschiet? I don't think so.

Maar ja, da's vorig jaar (of nog eerder eigenlijk).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #32 Gepost op: 9-03-2002, 01:05:24 »
Volgende week komt dus iig de vliegopdracht en iets in een museum o.i.d.?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #33 Gepost op: 9-03-2002, 23:15:25 »

Citaat


Dat was het moment voor mij (en voor vele anderen) dat ik wist dat Hugo de mol moest zijn: een kolonel uit het leger die z'n eigen "maten"  afschiet? I don't think so.



Yep, voor mij was dat ook 't moment dat ik 't zeker wist.  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #34 Gepost op: 16-03-2002, 00:00:05 »

Over het voorstukje van volgende week:

Iemand enig idee wat de opdracht gaat worden waarbij men op een bepaald moment opmerkt "Hij doet het niet" ?
En ging dat nou over George? ??? Die staat op dat moment in een straatje en later zien we Harry door (datzelfde?) straatje rennen.

Mogen we aannemen dat één van de mannen iets gaat weigeren?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #35 Gepost op: 16-03-2002, 00:02:06 »
Geen idee wat die opdracht gaat worden, ik laat me verrassen volgende week.

Iig komt de schapenopdracht in afl. 7, dat zal vast veel hilarische momenten opleveren!  ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #36 Gepost op: 16-03-2002, 00:03:37 »
Ja, die schapenopdracht wordt een feest!  :D
Als ik het goed gezien heb uitgevoerd door John en Jantien.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #37 Gepost op: 16-03-2002, 00:57:36 »
Citaat

Iemand enig idee wat de opdracht gaat worden waarbij men op een bepaald moment opmerkt "Hij doet het niet" ?


die opdracht kwam me bekend voor uit de vlaamse mol 2 , helemaal aan 't eind, maar ben de details vergeten .....







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #38 Gepost op: 16-03-2002, 01:07:02 »
Voorspellingen voor komende week :

John gaat zijn schaapjes op het droge halen.

George heeft van Angela zo onder zijn kl... , sorry voeten gekregen dat hij volgende week nog eens iets laat mislukken.

Volgende week wordt de "iedereen gelijke kansen" theorie vervolgens nog meer eer aangedaan ...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #39 Gepost op: 23-03-2002, 16:23:32 »
Volgende week kan er iedereen blijkbaar voort uitliggen. Want George gaat een boom omkappen en Harry autorijden, dus concluderend uit het openingsfilmpje kan iedereen geëlimineerd worden.
Anyway, wat zijn de volgende opdrachten?
George en John gaan een boom omkappen. Lijkt veel op de opdracht van Hugo, maar ik heb geen autos rond de boom zien staan in het voorfilmpje.
Een leuke opdracht is die waar ze het busje moeten rijden, maar de ramen zijn afgeplakt. 2 kandidaten zitten achterin in het busje en zien waar ze heen rijden (camera boven op busje en zij zien het op tv schermpje) Dit is al eens gedaan in Australië en Duitsland.
En dan het circus met de doosjes. Is denk ik de opdracht waarin ze met elkaar moeten onderhandelen. Ieder moet een doos kiezen (onafhankelijk van elkaar) Als er 2 dezelfde doos kiezen winnen ze de inhoud niet. Als er maar één iemand voor een bepaalde doos kiest wint hij/zij de inhoud. Als ze allemaal een andere doos kiezen winnen ze elk een persoonlijke prijs plus geld voor de pot. Ze moeten met elkaar overhandelen om te bepalen wie wat gaat pakken. Wat zit er in de doos? Ik heb al gehoord dat er een vrijstelling inzit en een gesprek met de Mol. Er is er waarschijnlijk ook eentje leeg. In Engeland was er ook nog eentje met geld in (die de persoon dan voor zichzelf kon houden) en een doos met 3 goede antwoorden voor de vragenlijst.

Wordt wel weer leuk







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »