Auteur Topic: wat zijn de volgende opdrachten??  (gelezen 12166 keer)

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
wat zijn de volgende opdrachten??
« Gepost op: 2-03-2002, 19:46:49 »
Even de aandacht op het volgende:
op het einde van de aflevering komt er altijd een vooruit blik van wat er de volgende keer in komt.
De laatste keer kwam er een filmpje dat ze een met paintguns(ofzo) schieten en daarna een andere opdracht, dat ze een of ander ding moeten stelen.
Deze beide opdrachten waren er vorig seizoen ook in: een fort verdededigen en een halsband (ofzo) stelen.
Deze opdrachten doen ze toch geen tweede keer? ???
Weet iemand hier iets van?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #1 Gepost op: 2-03-2002, 19:58:22 »
Nee, ik heb geen idee wat er volgende week gaat gebeuren ;). Maar een ding is lijkt me wel zeker: ze gaan niet twee keer dezelfde opdracht doen. Zo onorigineel zijn ze nou ook weer niet :).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #2 Gepost op: 2-03-2002, 23:00:33 »
ik vermoed dat ze volgende week een gevangene(in dit geval kerstin, zie introfilmpje) moeten bevrijden , deze opdracht werd al eens vertoond in de vlaamse mol # 2. kan me er helaas niet echt veel meer van herinneren.

yrs
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #3 Gepost op: 2-03-2002, 23:34:26 »

Citaat

ik vermoed dat ze volgende week een gevangene(in dit geval kerstin, zie introfilmpje) moeten bevrijden , deze opdracht werd al eens vertoond in de vlaamse mol # 2. kan me er helaas niet echt veel meer van herinneren.

yrs
vlaming


Was dat niet de opdracht waarbij Hugo (de mol dus) 'n vrijstelling kon krijgen door z'n bevrijders neer te schieten? Dan werd die opdracht bij de Belgische serie met laserschieten gedaan en bij ons in Nederland dan nu met paintballen. Hebben de Nederlanders toch nog 'n eigen inbreng in de opdracht!  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #4 Gepost op: 2-03-2002, 23:43:32 »
Citaat

Was dat niet de opdracht waarbij Hugo (de mol dus) 'n vrijstelling kon krijgen door z'n bevrijders neer te schieten?


YEPPERZ!!

Citaat

Dan werd die opdracht bij de Belgische serie met laserschieten gedaan en bij ons in Nederland dan nu met paintballen. Hebben de Nederlanders toch nog 'n eigen inbreng in de opdracht!  ;)


:P


:P









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #5 Gepost op: 2-03-2002, 23:50:29 »
:(

flauw hoor

wij Nederlanders hebben best wat te zeggen!!! Ik probeer mijn Vlaamse vrienden daar vaak zat van te overtuigen

alleen

zij gaan wel naar Japan...



En om dit niet te veel offtopic te maken, ik heb de indruk dat Kerstin meer in een oud gebouw zit, als in een soort Kasteel. In de voorfimpjes zie ik van iets dergelijks niets :(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2002, 23:59:13 »
Citaat

:(
flauw hoor


J/K , ik moet toegeven dat deze Molserie (zoals je wellicht al gemerkt hebt  ;) ) best goed vindt......'t is een goeie mix van nieuwe & al geziene vlaamse opdrachten

Citaat

zij gaan wel naar Japan...


niet om er potten te breken vrees 'k

Citaat

En om dit niet te veel offtopic te maken, ik heb de indruk dat Kerstin meer in een oud gebouw zit, als in een soort Kasteel. In de voorfimpjes zie ik van iets dergelijks niets :(


het zou best kunnen , ik twijfel trouwens ook over de herkomst vh filmpje van karen......

cheers
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Oli-4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molspeurder
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #7 Gepost op: 3-03-2002, 11:09:23 »
Karen zegt in het voorfilmpje: Karen voor John en voor Kerstin! Bovendien houdt ze een briefje in haar hand waarop duidelijk PS staat. Ik denk dat die uit de "driehoek"-opdracht van afl. 4 afkomstig is, omdat de kandidaten daar ook een brief hadden gekregen waar instructies opstonden, net als in  het voorfilmpje te zien is.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #8 Gepost op: 3-03-2002, 11:16:54 »

Citaat

Karen zegt in het voorfilmpje: Karen voor John en voor Kerstin! Bovendien houdt ze een briefje in haar hand waarop duidelijk PS staat. Ik denk dat die uit de "driehoek"-opdracht van afl. 4 afkomstig is, omdat de kandidaten daar ook een brief hadden gekregen waar instructies opstonden, net als in  het voorfilmpje te zien is.


Da's idd het betreffende stukje; daarom is Karen ook kandidaat afvaller volgende keer.
En wat betreft de serie: ik heb het al eens gezegd, maar ik ben als Vlaming niet beroerd om het nogmaals te herhalen: deze reeks boeit mij al van de eerste seconde! Van de twee vorige edities kon ik dat echt niet zeggen; toen ben ik pas echt op het einde beginnen volgen.  8)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #9 Gepost op: 3-03-2002, 11:52:56 »
Ik had ook ooit al eens een topic met dit onderwerp geopend, maar die is denk ik ergens naar pagina 10 verdwenen....;-)

Volgens mij herhalen ze wel degelijk opdrachten, want ik heb al een stieren gevecht gezien en die water-vervoermiddelen opdracht leek ook wel erg op de belg 2. En een boom omhakken? Dat heeft Hugo vorige keer ook gedaan (bovenop een auto!)
Neemt trouwens niet weg dat ik deze serie echt superfantastisch vind, terwijl ik alle vorige ook heel goed vond.

Ik denk dat we volgende week weer een hele leuke aflevering gaan krijgen, aan de voorstukjes te zien. Het lijkt er op dat de bevrijdingsopdracht terugkomt, met Kerstin als gevangene en iets met een inbraak, maar dat zal hopelijk niet helemaal precies dezelfde opdracht zijn als van Nico en Sigrid vorig jaar.









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #10 Gepost op: 4-03-2002, 23:09:48 »
Effe over die opdracht die volgende week komt waarin we Jantien 'even aan m'n moeder vragen' zien zingen.

Ik kan me 'n Belgische opdracht herinneren waarin een kandidaat 'n klas kinderen 'n liedje moest leren (van K3 geloof ik) en dat de andere kandidaten moesten raden welk liedje 't was als die kinderen 't voor hen zongen. Die kinderen kwamen natuurlijk uit 't land waar op dat moment WIDM zich afspeelde (ook in Portugal?) en daar was 't natuurlijk moeilijk voor om 'n Nederlandstalig liedje te zingen. Ik geloof dat de kandidaten ook nog 'ns de hele tekst moesten konden opschrijven.

Nu vraag ik me af of de opdracht van Jantien niet deze zal worden. Hij lijkt er iig verrekte veel op.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #11 Gepost op: 4-03-2002, 23:18:46 »

Citaat

Effe over die opdracht die volgende week komt waarin we Jantien 'even aan m'n moeder vragen' zien zingen. ...
...Nu vraag ik me af of de opdracht van Jantien niet deze zal worden. Hij lijkt er iig verrekte veel op.

Klopt.
Maar herinner hje vorig jaar het doedelzak spelen. Was toch ook gelijkaardig.
En het "houthakken (van George)" hebben we in België ook al eens meegemaakt.
Ik vind trouwens dat het niet stoort als er ooit al eens een "Gelijkaardige opdracht" is geweest. Dit zijn andere kandidaten, andere omstandigheden, andere grappige momenten, andere mollenstreken ...
Voor mijn part mogen ze alle Mol-series onmiddellijk uitzenden die ook in 't buitenland ooit zijn vertoond (Vlaanderen is niet het buitenland hé).
Maar ja, dan zou ik helemaal niet meer gaan slapen met het volgen van alle denkpatronen op de verschillende forums.  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #12 Gepost op: 4-03-2002, 23:23:00 »

Citaat


Voor mijn part mogen ze alle Mol-series onmiddellijk uitzenden die ook in 't buitenland ooit zijn vertoond (Vlaanderen is niet het buitenland hé).
Maar ja, dan zou ik helemaal niet meer gaan slapen met het volgen van alle denkpatronen op de verschillende forums.  ;)


Ik geloof dat ik dan alles door elkaar zou gaan halen. Alle kandidaten, alle mogelijke mollen, dat is echt too much. Ik wil wel graag buitenlandse WIDMlen zien, maar graag niet tegelijk. Dan maar gelijk achter elkaar. Dus de ene is af en dan gelijk de volgende week de start van 'n andere.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #13 Gepost op: 4-03-2002, 23:37:45 »

Citaat



Ik geloof dat ik dan alles door elkaar zou gaan halen. Alle kandidaten, alle mogelijke mollen, dat is echt too much. Ik wil wel graag buitenlandse WIDMlen zien, maar graag niet tegelijk. Dan maar gelijk achter elkaar. Dus de ene is af en dan gelijk de volgende week de start van 'n andere.

Fantastisch idee.
Avro, wakker worden aub...
Waar ik vorig jaar zo van schrok was dat in Nederland de kijkcijfers zo laag zouden gelegen hebben. Maar toen ik het cijfer zag, dan was dit ontzettend veel hoger dan wat wij in Vlaanderen (we zijn met veel minder, OK) ooit zouden kunnen halen met om het even welk programma (zelfs Wendy Van Wanten 2 uur naakt haalt dit niet).
DIT IS PRIME TIME, dit is KASSA KASSA voor de AVro, ze moeten het enkel ff doen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #14 Gepost op: 5-03-2002, 15:10:18 »
Regi de kijkcijfers van de Mol aren niet echt laag hoor, nog altijd hoger dan het gemiddelde marktaandeel van elk ander avro-programma. De avro had in haar programmatie oorspronkelijk geen ruimte meer voor WIDM, maar heeft op zijn besluit terug moeten komen ivm marktaandeel behoud.

Voorlopig zal de avro nog wel even bezig blijven met widm. 4e seizoen al zeker. Ik denk dat het een slimme zet zou zijn om idd ook andere series widm aan te kopen, maar of dat gebeurt. Only time will tell.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #15 Gepost op: 5-03-2002, 15:26:36 »

Citaat


Voorlopig zal de avro nog wel even bezig blijven met widm. 4e seizoen al zeker. Ik denk dat het een slimme zet zou zijn om idd ook andere series widm aan te kopen, maar of dat gebeurt. Only time will tell.


Wel goed dat we weten dat Angela hier alles leest. Kan zij mooi doorgeven aan de AVRO dat we ook graag buitenlandse mollen op de tv willen zien. Dus bij deze: Angela zou je zo lief willen zijn en 't even willen melden tijdens de volgende AVRO-vergadering?  :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #16 Gepost op: 5-03-2002, 15:50:42 »
Citaat
Effe over die opdracht die volgende week komt waarin we Jantien 'even aan m'n moeder vragen' zien zingen.

Ik kan me 'n Belgische opdracht herinneren waarin een kandidaat 'n klas kinderen 'n liedje moest leren (van K3 geloof ik) en dat de andere kandidaten moesten raden welk liedje 't was als die kinderen 't voor hen zongen. Die kinderen kwamen natuurlijk uit 't land waar op dat moment WIDM zich afspeelde (ook in Portugal?) en daar was 't natuurlijk moeilijk voor om 'n Nederlandstalig liedje te zingen. Ik geloof dat de kandidaten ook nog 'ns de hele tekst moesten konden opschrijven.

Nu vraag ik me af of de opdracht van Jantien niet deze zal worden. Hij lijkt er iig verrekte veel op

Ook in WIDM NL1 hebben we dat al gehad: moesten ze die Aussies een liedje leren; weet niet meer welk, maar was ook zoiets.

Citaat



Ik geloof dat ik dan alles door elkaar zou gaan halen. Alle kandidaten, alle mogelijke mollen, dat is echt too much. Ik wil wel graag buitenlandse WIDMlen zien, maar graag niet tegelijk. Dan maar gelijk achter elkaar. Dus de ene is af en dan gelijk de volgende week de start van 'n andere.

En dan het hele jaar onproductief zijn op m'n werk... aiaiaiai, dat wordt 'n andere baan zoeken voor mij!







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #17 Gepost op: 5-03-2002, 16:48:01 »
ik had eerder vandaag het geluk het allereerste pre-mol promofilmpje te kunnen bekijken, best interessant moet ik zeggen. helaas zijn de deelnemers niet echt goed te herkennen (maar van de kledij zou ook al een heel wat kunnen afgeleid worden denk ik), heeft iemand dit al verder onderzocht???? laat iets weten svp
TIA
vlaming
ps : er komen enkele proeven in voor die nog niet werden vertoond (vliegtuig (harry?)/ kalfje (kerstin + ?) / van kabelbaan glijden (?)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #18 Gepost op: 5-03-2002, 16:51:09 »

Citaat

ik had eerder vandaag het geluk het allereerste pre-mol promofilmpje te kunnen bekijken, best interessant moet ik zeggen. helaas zijn de deelnemers niet echt goed te herkennen (maar van de kledij zou ook al een heel wat kunnen afgeleid worden denk ik), heeft iemand dit al verder onderzocht???? laat iets weten svp
TIA
vlaming
ps : er komen enkele proeven in voor die nog niet werden vertoond (vliegtuig (harry?)/ kalfje (kerstin + ?) / van kabelbaan glijden (?)



Eh, welk filmpje bedoel je precies? Was 't op tv of staat 't op de site? En is 't 't promofilmpje voor aflevering 5 of gewoon in 't algemeen voor WIDM? Dit ivm wanneer bepaalde opdrachten zullen komen, want die opdrachten waar jij nu over praat hebben we niet in 't filmpje over afl. 5 aan 't einde van afl. 4 gezien.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat zijn de volgende opdrachten??
« Reactie #19 Gepost op: 5-03-2002, 16:53:41 »
Citaat

Eh, welk filmpje bedoel je precies? Was 't op tv of staat 't op de site? En is 't 't promofilmpje voor aflevering 5 of gewoon in 't algemeen voor WIDM? Dit ivm wanneer bepaalde opdrachten zullen komen, want die opdrachten waar jij nu over praat hebben we niet in 't filmpje over afl. 5 aan 't einde van afl. 4 gezien.


wat ik gezien heb werd ca. 15min voor aanvang van de eerste uitzendig uitgezonden, 't is dus een preview op de serie

groeten
vlaming








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying