Auteur Topic: Combineren  (gelezen 1098 keer)

Offline Arjan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Combineren
« Gepost op: 23-03-2002, 00:08:02 »
Hoi allemaal,

Misschien zitten jullie helemaal niet op een nieuw topic te wachten maar dat is jammer dan.

Ik heb vandaag eens teruggekeken, naar de opdrachten van de eerste afleveringen. Een interessante voor de molkeuze is de geldwagenopdracht:

Dick en Jantien sturen de anderen aan, zodat zij geld kunnen ophalen in de stad Vila Real. In totaal is € 10.000,- in het spel. Karen incasseert € 250,-, Ellen € 50,- en Harry en George ieder € 1.000,-. Kerstin, Prince en John helemaal niks. Er is dus € 7.700,- blijven liggen.

Wat mij nou opvalt is dat er dus 7700 euro overblijft voor drie personen. Hoe wil je dit nu verdelen? Op 1 plek 5000 euro en op de andere plekken 1350 euro. Beetje raar bedrag.

1. Omdat Jantien geen geld kon ophalen en ook niks kon weggooien is zijn mijn mol niet. Ook stemde Karen volgens mij op haar toen die eruit moest.

De denkers-doeners-dromers opdracht was weliswaar een vage opdracht, maar als dromer kun je niet saboteren.

2. Ellen is mijn mol niet omdat Erik in aflevering 1 op haar stemde en dromer was, en het woord raadde in aflevering 6.

De mol is dus een man!!

Maar dan wordt het moeilijker. Mijn gevoel zegt dat het Harry niet kan zijn, ook omdat hij die geldwagenopdracht zonder enige instructie snapte en liet slagen.

Ach ja,

Xiewel

Welterusten :-*

(Gooi hier gerust een slot op, boeit me niet ik wilde alleen nog even wat schrijven)  ;D









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
funny bunny