vlaming, volgens een hele hoop theorien, waaronder de jouwe, speelt george de finale (beter dan! hij is echt de leukste van de hele groep, ik ben echt heeeeeeeeelemaal weg van hem) samen met jantien en kerstin. Ondanks een van mijn eigen topics waarin een paar hints richting jantien wijzen, vind ik haar op dit moment te verdacht om de mol te zijn, maar zou zij best wel eens de winnaar kunnen zijn. Zij is daar wel zo'n typje voor, op de een of andere manier. Ik denk eigenlijk ook wel dat george de mol is, als ik het allemaal zo eens bekijk. Vooral dat met dat geld weg moffelen is erg verdacht en dat gesprek met zijn moeder (als hij er niet zeker van zou zijn dat ie nog lang zou blijven zou hij vast niet gebeld hebben) waarin hij zei tot morgen, waarop die moeder waarschijnlijk vroeg kom je morgen al terug, waarop hij zegt: nee, vooralsnog niet. Erg verdacht. Ja, en dan wordt Kerstin de verliezer: bij de broncodes op .nl was haar naam als enige in kleine letters geschreven, wat misschien zegt dat zij de verliezer is. Jantien's leeftijd werd op die site op 33 gezet i.p.v. 36, misschien dat ze met het geld dat ze gewonnen heeft een paar jaren van haar leven terug kan kopen (ik weet et, het slaat nergens op maar wie weet)? En george bij wie z'n leeftijd en werk omgekeerd staat, betekend dat misschien dat hij de rollen omgedraaid heeft (dus geprobeerd heeft anderen verdacht te maken ofzo???).
iig vlaming, deze drie komen in de finale, dat is voor mij zo goed als zeker... de vraag is nu dus nog: wie is de mol, wie is de winnaar en wie is de verliezer?